hoelang blijf jij boos?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:43

de ene reageert wat heftiger dan de ander ;)
ik ben nooit boos ,echt nooit. de eerste fase ben ik chaggi en daar ben ik het vergeten. boos worden lukt me niet haha :')
als ik wel echt boos ben, dan heb je iets niet goed gedaan :)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:44

Ik kan best pissig zijn op iemand, maar dat is vaak snel weg. Alhoewel... er zijn een handjevol mensen op deze planeet die beter niet voor mijn auto kunnen oversteken...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:53

Ligt eraan.. Er zijn dingen gebeurd waar ik nu na een jaar nog steeds kwaad over ben maar dat was ook wel heftig.
Verder ben ik niet snel kwaad te krijgen maar áls je me eenmaal boos hebt.. Dan is het ook echt oppassen geblazen..

Grapje vind ik ook niet echt kunnen.. Beetje vreemde manier van humor.. :=

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:11

Dat soort grapjes vind ik ook niet echt 'grapjes' eerlijk gezegd.
Ik ben eigenlijk nooit zo lang boos, later realiseer ik me dat ik met die negatieve energie ook niks op schiet.
Wel kan ik soms vrij opvliegend reageren en achteraf heb ik daar dan spijt van omdat het eigenlijk nergens over ging.
Er zijn wel bepaalde mensen die ik liever niet tegenkom, maar die 'boosheid' naar hen toe draag ik niet elke dag met mij mee.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:14

Stom grapje, maar je moet weten dit kan altijd zomaar gebeuren dus wees er op voorbereid dat je niet weer heel het weekend tranen laat vallen. :)

Sommige mensen kunnen mij flink boos maken, soms heb ik dan weleens de neiging om te slaan. := Ik kan soms ook erg boos worden,
maar tegelijkertijd teleurgesteld, dan voel ik me pas echt 'depri', bah ik haat die momenten.. %)

Nanno_123

Re: hoelang blijf jij boos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:20

waarschijnlijk als jij had terug gestuurd van: dat meeeeeen je niet, of waar heb jij het over? dan had ze gelijk al gezegd dat het een grap was.

overigens kan ik best lang boos blijven, maar wel alleen bij serieuze dingen natuurlijk.
ik zou niet boos zijn om zo'n grapje als die zij maakte.. maar lachen zou ik ook niet?

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:23

Ik word niet snel boos, kan heel veel hebben.
Oeh maar als ik dan boos ben, dan kan ik dat goed volhouden.
Meestal is dat dan omdat ik eigenlijk heel teleurgesteld ben.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:30

Boos word ik niet snel maar geïrriteerd wel. Maak je mij echt boos, dan blijf ik je mijn ganse leven niet meer aardig vinden. Maar als je mij irriteert ben ik na 5min alweer je vriend :P

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:41

Ik ben ook zelden boos. Soms idd wel geïrriteerd. Maar vaak is dat maar van korte duur. Maar ik ben wel koppig, dus met een ander koppig persoon kan het wat langer duren :')
Maar over het algemeen worden irritaties snel uitgesproken (al komt het nauwelijks voor dat dat nodig is)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:46

Ik dacht dat je een stuk jonger was Ts :=

Nee het is ook niet mijn soort humor, maar ik trap er ook niet in zeg maar. Als ik via een sms zou horen dat ik niet meer hoefde te komen op het werk dan had ik dat nummer gelijk even terug gebeld :+

Heb een vrij grote tolerantie en kan zelf kalm blijven. De professionele ik is nooit echt boos geworden, hooguit iemand aangesproken op zijn/haar gedrag. Maar boos? Neuh, ik neem ze (collega's, cliënten, bezoekers etc) niet mee naar huis dus ik laat het direct van mij afglijden en blijf uiterst correct.

Maar thuis als de emmer is overgelopen ben ik gewoon 10 minuten heel erg giftig en zeer kattig (of gewoon zeer geïrriteerd haha) en dan is het ook klaar :') en loop ik weer te fluiten door huis!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:11

Ik ben altijd maar heel kort boos, al ligt t eraan waarom het is. Meestal als ik even een beetje rust heb gehad en het heb laten bezinken is het alweer goed. Maar ik kan ook op de meeste mensen niet echt boos worden. Ik zeg al vrij snel 'maakt niet uit', terwijl ik het niet prettig vind :+ maarja dan heb je ook geen gezeur en verspil je ook geen energie aan boos zijn, is nergens voor nodig :D Wil anderen ook niet boos of verdrietig krijgen. Kan daar niet zo goed tegen/mee omgaan :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:19

Bij mij ligt het eraan wie het is en waarom ik boos ben.. Hoe dichter de persoon bij me staat, hoe langer ik boos kan blijven op de een of andere manier :P
Gelukkig word ik niet vaak boos, meestal blijft het bij een irritatie over kleine dingen. :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:16

ik ben soms net moeder Theresa , blijf meestal niet lang boos, tenzij iemand echt iets naars doet , dan kan ik idd lang boos blijven op iemand, maar dan moeten ze het echt heel bont maken :=

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:20

Ik ben ook nooit boos... ook als mensen per ongeluk iets doms doen wat nadelig voor me is, dan denk ik 'nouja, het was niet expres dus wat heeft boos worden voor zin?'

Soms zou ik willen dat ik wat gepassioneerder ben. Ik vind dingen al snel goed, en heb het idee dat ik mezelf daar soms te kort in doe.

Maar ik ben gewoon niet gepassioneerd genoeg om een 'scene' te maken. Ik ben meer van het 'laat maar' en 'zal wel' en 'whatever' :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:12

Dat kan best fijn zijn af en toe :)
Heb je ook sneller spijt van dingen? En als iemand jou beschuldigd van iets wat niet waar is, blijf je dan nogsteeds rustig of voel je
dan wel woede opborrelen? :P vind het best interresant

Amaris schreef:
Ik ben ook nooit boos... ook als mensen per ongeluk iets doms doen wat nadelig voor me is, dan denk ik 'nouja, het was niet expres dus wat heeft boos worden voor zin?'

Soms zou ik willen dat ik wat gepassioneerder ben. Ik vind dingen al snel goed, en heb het idee dat ik mezelf daar soms te kort in doe.

Maar ik ben gewoon niet gepassioneerd genoeg om een 'scene' te maken. Ik ben meer van het 'laat maar' en 'zal wel' en 'whatever' :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:17

als ik boos ben ben ik dat meestal een dag
ik haat het als mensen eerst ruzie gaan maken en daarna in mijn ogen weer heel lief en "scheinheilig" doen

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:20

Ik kan wel snel boos maar kan me er meestal snel overheen zetten en dan is het ook weer over.
Toevallig nu boos, en kan me er niet echt overheen zetten nu :D

Mensen die achter je rug om over je zitten te praten terwijl er niks aan de hand is en dan met zo'n stom onschuldig gezicht net doen of ze niks verkeerds gedaan hebben, als je er dan over wilt praten gaan ze janken :? !
Nu ben ik meestal nogal recht voor zijn raap wat sommige mensen af kan schrikken maar kom gewoon naar me toe dan was er helemaal niks aan de hand geweest! Arhh, erg frustrerend.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:21

Lieshorses schreef:
Dat kan best fijn zijn af en toe :)
Heb je ook sneller spijt van dingen? En als iemand jou beschuldigd van iets wat niet waar is, blijf je dan nogsteeds rustig of voel je
dan wel woede opborrelen? :P vind het best interresant

Amaris schreef:

Nou, mijn rechtvaardigheidsgevoel is wel heel groot. Dus als ik ten onrechte beschuldigd wordt van iets kan ik dat weer moeilijk verkroppen. Maar laaiend kwaad worden (en dat ook uiten) zit er denk ik niet in.

Spijt heb ik niet snel omdat ik vrijwel nooit ondoordachte dingen doe (sjeeeeeeeeeeeeeee wat klink ik zo saai! hahahahaha!!)

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:03

ik word eigenlijk - zo goed als - nooit echt kwaad.. De uitspraak 'ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld' is zeer sterk op mij van toepassing :P Als mensen boos op mij zijn zal ik overigens ook niet terug gaan schreeuwen oid, ik klap dan echt helemaal dicht en kruip het liefst heel ver weg in een hoekje om daar te gaan zitten huilen. Geen idee waar dat vandaan komt eigenlijk, maar ik kan echt echt niet tegen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:24

Amaris schreef:

Haha, ik ook hoor. Ik ben ook niet snel boos, en zal ook nooit keihard ruzie maken. Wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen. Als iemand bij mij over een grens gaat zeg ik er gewoon wat van.

Ik ben wel snel teleurgesteld in mensen, ik word sneller verdrietig dan boos.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:33

Ik ben niet snel boos, maar als ik boos ben, dan ook goed. :) Ik kan me wel ergeren aan dingen maar da's vaak maar zo lang ik er mee "geconfronteerd" word. Zo snel het punt van ergernis uit het zicht is, is de ergernis ook weg. (wat dat betreft ben ik echt 'uit het oog, uit het hart'. )

Maar als je me boos krijgt kan je best een flinke tijd zoet zijn er mee... En als je me over mijn grens heen krijgt, dan komt dat gewoon niet meer goed. :) Het beste waar je dan nog op kan hopen is een soort kille beleefdheid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:40

Ik wil best eerlijk toegeven dat ik echt best wel snel op mijn teentjes getrapt ben. Ik ben heel snel van het 'rot dan maar lekker op' en 'zoek het lekker uit'. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken in mijn hoofd. Als iemand het verdient ben ik best vergevingsgezind.. Zelfs mensen die regelmatig het bloed onder mijn nagels vandaan halen kunnen bij mij nog heeeeel ver gaan wil ik echt zo boos worden dat ik ze niet meer hoef te zien. Maar als je het bij mij eenmaal écht bont maakt, en mij echt zo ver krijgt dat ik woedend ben, dan hoef je ook niet meer terug te komen. Ben daarin heel makkelijk.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:59

Oh ben heel makkelijk daarin. Als mijn buurman zijn hond voor mn deur laat schijten ga ik scootersleutelen voor zijn deur (of gewoon in de tuin). Als scooter start lekker gassen en stinken en dan ben ik weer weg. Kan ie niet zo goed tegen.dat soort dingen vind ik dan weer heerlijk. Wraak :D
Ik (en de rest van de straat) heb zo de pest aan die vent.

Meestal ben ik erg vergevingsgezind, als iemand iets perongeluk doet, verkeerd uit zn mond komt, iets lomps doet en prongeluk drinken over me heen gooit. Ik zeg maar wat, het is niet erg leuk maar ben wel heel rustig wat dat betreft. Maar persoonlijk gerichte acties of opmerkingen daar kan ik niet zo goed tegen en ik ben ook heel, heel goed in negeren of als ik iemand uit mn leven "verban" heb ik er ok totaal geen moeite mee. Maar dan moet iemand wel erg ver zijn gegaan. Best wel een makelijk persoon verder :P

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:16

Ik ben gemiddeld ehm.. 2 seconden boos? :')
Gaat ongeveer zo: "He.. Verdorie nou! Hee vogel! :D "

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:21

Och jee TS, wat zonde dat je zo van de kaart was door je collega...je had ook beter direct er op in kunnen gaan en met haar kunnen praten... dat had je hart gelucht als het echt waar was, en je had direct geweten dat het een grapje was :P

Ik ben heel dubbelop in bijna alles. Kan vrij extreem zaken van de andere kant bekijken en heel veel begrip opbrengen voor mensen die dingen doen die ik niet okee vind, maar waarvan ik me wel voor kan stellen waar het vandaan komt. Ook al irriteert het me en vind ik het niet eerlijk / rechtvaardig, dan ben ik eerder teleurgesteld en verdrietig dan echt boos... mensen zijn immers nu eenmaal niet perfect en als iemand vervelende dingen doet maar verder wel een goede persoonlijkheid heeft dan denk ik: tja, jammer maarja we hebben allemaal wel onze minpunten.. dus ben er dan niet kwaad om maar meer teleurgesteld -O-

Maar komt het echt neer op gemenigheid en zwaar onrecht waar anderen echt serieus de dupe van zijn... dan gun ik het die mensen ook om van hun zelfbenoemde positie bovenop de apenrots naar beneden te donderen en in een ravijn te storten met scherpe rotsen op de bodem :P

Ik ben er niet trots op maar heel eerlijk gezegd weet ik wel een paar vuile etterbakken waarvan ik het niet vervelend zou vinden om te horen dat die wat gruwelijkheden zouden moeten doorstaan :o

Ik zal het ze niet zelf aandoen, maar zou het niks minder dan gerechtigheid vinden als die nog eens flink in de ellende komen te zitten in het kader van karma ofzo :P

Maar met een beetje geluk treft zulk volk vanzelf wel eens de verkeerde *\o/*

Als die paar mensen trouwens oprecht hun excuses zouden maken en eventueel hun fouten zouden herstellen en het oprecht goed willen maken, dan zou ik het ze ook zeker vergeven :j Maar vergeten? Neuh :n

Zou er dan alsnog liefst niks meer mee te maken willen hebben maar dan zijn de haatgevoelens en gevoelens dat iemand ze eens een lesje zou moeten leren (en het balen dat ik daar teveel fatsoen voor heb |o ) wel weg :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 22-08-13 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt