Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee meneer daarom laat ik hem nou net verzenden omdat ik er geen 400 km. voor wilde rijden.
http://www.facebook.com/PostNL?fref=ts
.
Tallie1979 schreef:PostNL is gecertificeerd volgens een aantal management systemen. Wat je kunt doen is dit heel erg hoog spelen. Vragen om een leidinggevende en eisen dat ze een corrigerende maatregel met betrekking tot hun ISO 27001 certificering uit gaan voeren. Ze moeten er gehoor aan geven
Wedden dat ze dan ineens luisteren!
) waarop staat dat het pakket retour afzender is gestuurd op verzoek van de afzender.
Mioux schreef:Nee hoor, als je meld dat je een leidinggevende wil spreken krijg je: "ja helaas dat kan niet en meer kan ik niet voor u doen" want dit heb ik ook al meerdere keren gevraagd. En ik kan niet iets melden als ik niet weet wat het is
Ik heb de TS uitleg gegeven per PB
Kaitlyn schreef:Breek me de bek niet open.
Een bezorger heeft zelfs eens durven verklaren dat hij 2 dagen achter elkaar is langs geweest voor het afleveren. Beide dagen was ik de volledige dag thuis (in huis en niet de tuin). Op de tweede dag lag er 's avonds! Toen we weggeweest waren ineens een briefje in de bus dat er een poging was gedaan tot afleveren en er niemand thuis was aangetroffen. Toch knap
Anthea schreef:Meh, ik vind je berichtjes op fb ook niet zo tof. "Ik eis"![]()
Wacht het gewoon even af, er zijn ook nog andere mensen met klachten en die van jou staat vast niet boven aan de lijst. Geef het wat tijd en bel er later desnoods even achteraan.
Echt top service, maar dat is natuurlijk erg afhankelijk van de medewerker zelf. Daarom krijgt hij met kerst vaak een kleinigheidje (krentebrood ofzo)