Wie nog meer problemen met postnl?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Wie nog meer problemen met postnl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:35

Ik heb gemeld dit erg verre van netjes is kwa service, en een telefoontje op zijn plek was geweest zodat het snel afgehandeld kon worden. Echter krijg ik van mevrouw dit bericht:

Hallo NaNa,
De zending is volgens onze gegevens afgeleverd, echter je hebt bij ons aangegeven dat de zending niet is ontvangen. Naar aanleiding daarvan is er een melding aangemaakt en wordt bezorger nagevraagd waar deze zending is afgeleverd. Ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is, maar de zending zal morgen niet opnieuw mee in de route gaan. Ik heb de melding overgenomen en zodra ik een antwoord binnen krijg van de bezorger krijg je een bericht van me.
Met vriendelijke groet,

PostNL Webcare

Ik ben even ver als vanmorgen 12 uur, en nu na 2 uur en 34 minuten is het teveel moeite om gewoon even te bellen, dan had dit waarschijnlijk al afgehandeld geweest. Ik heb op hun fb dit ook gemeld, geen service is geen goeie reputatie en reclame. Ook heb ik de verzendende partij, een webshop, geinformeerd over deze service en pakketfout. Postnl heeft zoveel fouten gemaakt bij ons en een beetje service is al teveel gevraagd. Vraag me af of dit iets is voor Radar...

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:39

Nou als je het over de duvel hebt. Had net op facebook geplaatst dat PostNl verschrikkelijk is.
Mijn pakje zou vandaag tussen 10 en 12 komen. Ook de gehele tijd in de buurt van de brievenbus. Kijk ik even later nog maals op track and trace is de tijd veranderd naar 10.3o tot 12,30. En weer later staat er dat hij morgen pas komt.
Ik gebeld, nou mevrouw wat ik kan zien ligt u pakje nog aan de andere kant van het land. U zegt dat u hem vandaag nodig heeft. Belt u met de verzender en vraag bij welk postkantoor hij ligt kunt u hem zelf afhalen 8)7 Nee meneer daarom laat ik hem nou net verzenden omdat ik er geen 400 km. voor wilde rijden.

Sterkte met jou situatie. Hopelijk komt het nog goed.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:44

Nou belle hier ook op hun fb mooi gepost! laat ze het maar zien wat een pokkeservice ze hebben word er nu zo langzamerhand na 2 uur 45min kwijt te zijn aan hun voor 1 pakket die hun simpel weg moeten leveren... Wat is er nou zo moeilijk aan een pakketje van 1 naar b brengen? pffffff

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:48

mag ik een link van de postnl facebook?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:50

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:56

@belle ik zie je bericht geloof ik ;)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:05

Ik zie jou reactie ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:07

haha ja ze krijgen t ook hoor ben nu zo kwaad pff die ene jongen onder jouw 2 eronder heb ook al gepost... en zo is t dus mooi bij mij ook gebeurd en bij jouw dus nu ook

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:11

Ik ben over het algemeen wel tevreden over Post NL. Nooit problemen mee gehad. Tot nu.

Had een frontriem besteld bij een winkel, deze is via briefpost door de winkel opgestuurd naar het Pakje Gemak afhaalpunt. Echter is deze hier nooit aangekomen. Inmiddels al 3 weken geleden..
En Post NL geeft tot op heden geen reactie naar de winkel. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat ;).

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:14

Ik denk dat je dan ook een antwoord krijgt met "we hebben de chauffeur een bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen". Dat is hun standaard antwoord zodat hun t probleem bij de chauffeur leggen maar niks aan doen verder en de chauffeur kan doorgaan en komen wanneer hij wilt want er zitten geen consuquenties aan vast.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:16

Uitleg per PB gegeven.
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 20-08-13 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:17

Nee hoor, als je meld dat je een leidinggevende wil spreken krijg je: "ja helaas dat kan niet en meer kan ik niet voor u doen" want dit heb ik ook al meerdere keren gevraagd. En ik kan niet iets melden als ik niet weet wat het is ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:21

ook ik heb dit soort dingen meermaals meegemaakt.
voor klachten hebben ze een hele grote prullenbak, je hoort er mooit meer wat van. ze doen er niks mee..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:22

Hier op het werk ook veel problemen met postNL.
Ruim 2 jaar terug heb ik voor de geboorte van een collega een kaartje gepost.

Die kwam afgelopen week terug met het bericht dat geadresseerde verhuisd was. Dat klopt. Wel stond de brief afgestempeld op 28 juli 2011....

Ergens is postNL de brief dus kwijt geraakt.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:22

Tallie1979 schreef:
PostNL is gecertificeerd volgens een aantal management systemen. Wat je kunt doen is dit heel erg hoog spelen. Vragen om een leidinggevende en eisen dat ze een corrigerende maatregel met betrekking tot hun ISO 27001 certificering uit gaan voeren. Ze moeten er gehoor aan geven :P

Wedden dat ze dan ineens luisteren! ;)

kan je precies uitleggen wat dit inhoudt ben blond he :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:25

1 groot Drama bij Post NL...

Vandaag nog bij topic genootje.

Afgelopen donderdag staat er al dat het pakket is BEZORGD.

Gisteren vind ze een briefje (lag al wel do-dag in bus, maar vriendje gaf m pas gisteren :=) waarop staat dat het pakket retour afzender is gestuurd op verzoek van de afzender.

Ze heeft gebeld naar Post NL. Die zeggen dat het pakket niet retour afzender is, maar naar een ander postkantoor is gestuurd.

Ennnn daar lag ie idd :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:25

Mioux schreef:
Nee hoor, als je meld dat je een leidinggevende wil spreken krijg je: "ja helaas dat kan niet en meer kan ik niet voor u doen" want dit heb ik ook al meerdere keren gevraagd. En ik kan niet iets melden als ik niet weet wat het is ;)

Ze MOETEN er gehoor aan geven :P Ik heb de TS uitleg gegeven per PB :)
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 20-08-13 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:35

Nou we gaan eens even testen dan tallie!

Ik heb dit gemeld echter word je erna compleet genegeerd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:45

Het duurt even voor jouw melding binnen het grote logge PostNL zal worden opgepakt ergens. Dat schieten ze eerst alle hoeken in. Ze moeten het voorleggen aan hun kwaliteitsmanager. Die moet er wat mee gaan doen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:50

theoretisch moeten ze er wat aan doen.
in de (ruime )praktijk, die ik heb met klachten, hoor je er nooit wat van...buiten een standaard mailtje dat je klacht in behandeling is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:56

Meh, ik vind je berichtjes op fb ook niet zo tof. "Ik eis" :')

Wacht het gewoon even af, er zijn ook nog andere mensen met klachten en die van jou staat vast niet boven aan de lijst. Geef het wat tijd en bel er later desnoods even achteraan.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:06

Kaitlyn schreef:
Breek me de bek niet open. :n

Een bezorger heeft zelfs eens durven verklaren dat hij 2 dagen achter elkaar is langs geweest voor het afleveren. Beide dagen was ik de volledige dag thuis (in huis en niet de tuin). Op de tweede dag lag er 's avonds! Toen we weggeweest waren ineens een briefje in de bus dat er een poging was gedaan tot afleveren en er niemand thuis was aangetroffen. Toch knap :+

Ik zou het zelf wel getypt kunnen hebben. Ik zou op dinsdag een pakketje ontvangen, hele dag thuis geweest maar niks geweest. Toen zou ik hem de woensdag krijgen (in de middag), tot 6 uur thuis geweest en niks ontvangen. Toen ik om 8 uur terug kwam (2 uur later!) lag er een briefje in de bus dat dit al de tweede (!) afleverpoging was en dat ik het maar op moest gaan halen bij het postkantoor. Gelukkig is dat dan niet zo ver weg, maar ik was not amused om het maar vriendelijk uit te drukken. :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:14

Erg grappig, hij is verderop bij een buur afgeleverd (dus geen naaste buur of iets) die kwam zojuist het pakket afleveren. Echter is er NERGENS een briefje te vinden in mijn bus dat deze elders is afgeleverd en vind dit dus wederom SLECHT. En als hun werkelijk waar contact hadden gehad met de bestuurder, en hun zeiden dat het pakket morgen kwam, waarom komt een verre buur deze zojuist dan afleveren?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:16

Anthea schreef:
Meh, ik vind je berichtjes op fb ook niet zo tof. "Ik eis" :')

Wacht het gewoon even af, er zijn ook nog andere mensen met klachten en die van jou staat vast niet boven aan de lijst. Geef het wat tijd en bel er later desnoods even achteraan.

Als er zoveel fouten gemaakt zijn door Postnl mag ik best eens minder aardig zijn. Dit is niet de eerste, zal ook niet de laatste keer zijn, dat ze een fout maken. Dus ja op een gegeven moment na nu circa 12 keer mag je best eens minder vriendelijk zijn en het spuugzat worden dat elke keer je erachteraan moet en je niks hoort van hun kant.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:33

Ik heb juist goede ervaringen met de pakketservice (niet zo met de post service overigens). De pakkettenbezorger bij mij in de buurt belt mij op als ik niet thuis ben *\o/* Echt top service, maar dat is natuurlijk erg afhankelijk van de medewerker zelf. Daarom krijgt hij met kerst vaak een kleinigheidje (krentebrood ofzo)