Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hooouuu van bossen!
zalig toch! 
oja en hele schattige bevertjes.
Wat is gevaarlijker voor een mens een Lynx of een wolf? Om een of andere reden vind ik Lynxen helemaal niet eng oid
senna21 schreef:Ik denk dat veel meer mensen iets wordt aangedaan door een medemens dan door een dier...
Resistance schreef:'s Nachts het bos in gaan is echter de goden verzoeken, maar dan nog. Ramen kan je gewoon openzetten. Deuren moet je echter wel dichthouden, wij hebben vroeger een keer 's nachts de deur vergeten dicht te doen (van een stuk huis dat we niet gebruiken), en troffen we wel de pootafdrukken van een lynx aan. Maar dan nog, als zo'n dier iemand aan hoort komen, is hij als sneeuw voor de zon verdwenen.
Jis_ schreef:Nee niet bang maar wel onder de indruk als je op de Veluwe met je paard een volwassen mannelijk Edelhert, niet zo heel veel kleiner dan je paard, op amper 30 meter tegen komt. Of jaren terug in een bos in Duitsland toch maar de andere kant op lopen, met je kleine kinderen, als je een paar Everzwijnen iets verder op heel druk bezig hoort zijn.Resistance schreef:'s Nachts het bos in gaan is echter de goden verzoeken, maar dan nog. Ramen kan je gewoon openzetten. Deuren moet je echter wel dichthouden, wij hebben vroeger een keer 's nachts de deur vergeten dicht te doen (van een stuk huis dat we niet gebruiken), en troffen we wel de pootafdrukken van een lynx aan. Maar dan nog, als zo'n dier iemand aan hoort komen, is hij als sneeuw voor de zon verdwenen.
Vallen wolven in het donker wel aan?

Resistance schreef:Haha, dat doe ik inderdaad vaak! Onze vensterbanken zijn heel breed, en daar kan je dus perfect in zitten. Hier trouwrns nog een topicje van ons huis. We zijn al weer veel verder, maar dit was hoe het er een half jaar geleden voor stond. Appartementen zijn inmiddels af, dus als er interesse is: stuur gerust een PB!
[BEU] Vakantiehuis Zweden!