Duke schreef:Ik had er nog nooit van gehoord! Moest topic lezen om te begrijpen wat emetofobie is.
Ik heb twee kleine kinderen en dan heb je helaas vaker te maken met buikgriep. Ons hele gezin doet altijd gezellig mee. Ik zit juist altijd uit te kijken naar het moment dat ik kan overgeven. Ben ik het kwijt en voel ik mij gelijk een stuk beter. Die opluchting daarna en de misselijkheid (even) weg. Kan ik weer de kinderen hun haar vasthouden en bakje voor ze houden.
Dat baart mij dus serieus weleens zorgen.. Wij hebben nog geen kinderen en voorlopig zullen ze er niet komen ook denk ik (even cru gezegd). Maar ik zou dat echt niet kunnen, maarja hoe doe je dat dan met kleine kinderen
..?Enne TS, het heeft geholpen hoor

hopelijk voel je je snel weer beter!
Ik weet dat de kans erin zit dat ik alsnog besmet word of al ben, maar ik voel me nu nog steeds goed en veilig genoeg, dus ik ga ervoor, we zien wel wat er gebeurt
Ik heb dus zelf ook last van etemofobie...
.
. Maar met migraine-aanvallen komt het bij mij 9 vd 10 keer samen met overgeven, soms als ik een lichte migraine dreig te krijgen, geef ik liever over want dat scheelt vaak veel in pijn.. Klinkt vreemd zo
.