Shirley schreef:Met "mijn vrolijke kerel" bedoel je je hondje toch, niet je vader?
Nee niet mijn vader
Beetje verkeerd geformuleerd
Maar ik bedoel idd mijn pup. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik houd onwijs van zon vakantie's maar ik ga echt niet zonder mijn hond zelfs geen weekend! Dus ik neem de hond heerlijk mee en boek een vakantie wat ons allebei past , dit jaar voor het eerst in Nederland gebleven in zeeland en wat hebben we genoten
. En paard vermaakt zich wel met de rets op het land. 
)

Ik haalt ze het liefst wel zo snel mogelijk op als we weer thuis zijn

dat word dus nog ff snel naar de dierenarts...
Ik zie ook overal spoken, straks ontsnapt hij en loopt weg, krijgt hij iets te pakken waar hij in stikt en dat soort dingen. Armaris schreef:Shirley 23 paarden of honden?
Ik heb sinds bijna een jaar een eigen paard maar als we op vakantie gaan laat ik de zorg over aan m'n collega (bekend met paarden), stalgenoten en dan natuurlijk de staleigenaren.
Vroeger zou ik de zorg overlaten aan m'n ouders maar ze worden wat ouder en zijn te emotioneel betrokken als het zou gaan om het nemen van zware beslissingen in geval van nood

Als ik op vakantie ben of een paar daagjes weg ben, vind ik het heerlijk om even 'niets' te hebben om te verzorgen of om me druk om te maken. Dat is alleen maar zonde van je vakantie.

tuurlijk mis ik ze wel, maar ik ga écht niet huilen of wat dan ook, of mijn vakantie eerder afbreken