Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Weet je, mijn moeder heeft ooit een relatie gehad met een man die twee vastklampende dochters had. Nu, jaren later, hoort ze dat hij weer een nieuwe vriendin heeft, lieve vrouw, maar oh, die dochter die nog thuis woont, zo lastig. Alles laat hij voor haar vallen, ze is altijd overal bij, ze bemoeit zich bij elke beslissing die hij neemt... en hij laat het nog toe ook. Alles deelt hij met zijn dochter, ook over de relatie, geen privacy dus, altijd een derde partij in het spel. Het lijkt meer een driehoeksverhouding dan een gewone relatie.
Op kot gaan is perfect normaal, ga je verder studeren of ga je je laatste jaar middelbaar in?
nou zoals je hierboven beschrijft ben ik echt niet hoor inderdaad ik ben altijd wel betrokken bij elke beslissing die men moeder maakt maar dat is haar keuze soms denk ik ook 'waarom moet ik daar weer in getrokken worden?" ze moet gewoon altijd mijn mening hebben en zegt mij zelf alles
Tieneke schreef:Maar dat is jouw zaak niet, zelfs al springt ze in het kanaal, dan is dat nog haar zaak. Ze is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes mag maken.
Ik denk persoonlijk dat het beter is dat je je leven niet aan dat van haar koppelt en dat je dus wel zoekt wat de mogelijkheden voor jezelf zijn.
maar hij kan even goed ook naar hier komen er is nog genoeg plek in ons appartement
Mijn vriend woont ook een half uur bij mij vandaan met de auto (ov een uur) je kan niet zo snel even langs bij elkaar maar dat gaat denk wel goed komen hoor! En ik snap ook dat je het geluk van je moeder niet wilt ontnemen maar als het voor jou allemaal te snel gaat geef het aan.
Tieneke schreef:Tuurlijk moet ze normaal thuis kunnen wonen, maar ts haar moeder moet ook normaal bij haar partner kunnen wonen als zij dat wenst. Veel opties qua middenwegen heb je in zo'n situatie niet.