miss_lizje schreef:Heel rot dat je dit overkomen is en hoop ook dat je goed hulp krijgt van EA.
Maar als ik heel eerlijk moet zijn snap ik de mensen die downloaden ook wel. Een spel wat uitkomt kan hedendaags gewoon 60 euro of zelfs meer kosten. Als je dan via een omweg het spel gratis kan spelen snap ik wel dat veel mensen daar voor kiezen. Zelf wacht ik altijd tot het spel wat ik wil hebben goedkoper is geworden, want ik vertik het gewoon om het volle pond te betalen, dan maar 2 a 3 maandjes wachten.
Kan EA niet een extra code toevoegen die bijv. aan je EA account gekoppeld zit? Om dit soort dingen bij dus nieuw gekochte spellen te voorkomen?
Daarnaast zoals Laura01234 al zegt, als je de CD versie gekocht heb kan je hem op meerdere pc's installeren. CD versie vind ik nog altijd veiliger. Mocht je PC kapot gaan kan ze zonder te veel rondslom wel weer alles installeren.
Gelukkig kost het helemaal niks om een spel te programmeren en te distribueren.
ik kan deze nieuwe cd's dus niet koppelen aan mijn al bestaande spel en account, omdat iemand anders die al illegaal aan zijn account heeft gekoppeld. Hopelijk is het verhaal iets duidelijker zo?