Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambolina schreef:Wat trouwens ook erg goed werkt, geloof t' of niet, is Bob Ross! Zet dit maar is op: http://www.piano.christrup.net/PIANO/BobRoss.html
Ik ben hierdoor al meerdere malen heeeeerlijk in slaap gevallen
Jij bent mijn held!!! Ik hou van Bob Ross (om lekker bij in slaap te vallen inderdaad
) maar kon niet echt filmpjes online vinden. En nu een hele pagina vol. Thanks!
Toverbal schreef:Hey een lotgenoot.
Ik ben ook zo'n held alleen thuis (ben nog beveiligingsbeambte ook). Op mijn werk trouwens nooit last.
Ik kan mijzelf ook helemaal over de zeik krijgen om niks.
Dan heb ik nog een herder beneden zitten ook.![]()
Probeer altijd tegen mijzelf te vertellen dat de angst niet reeel is en dat als er wat gebeurd je er toch niks aan kan doen.
) maakt zichzelf bang met het idee dat er wel een inbreker in huis kan komen met alle gevolgen van dien.
.
! Ir111 schreef:Bambolina schreef:Wat trouwens ook erg goed werkt, geloof t' of niet, is Bob Ross! Zet dit maar is op: http://www.piano.christrup.net/PIANO/BobRoss.html
Ik ben hierdoor al meerdere malen heeeeerlijk in slaap gevallen![]()
Jij bent mijn held!!! Ik hou van Bob Ross (om lekker bij in slaap te vallen inderdaad
) maar kon niet echt filmpjes online vinden. En nu een hele pagina vol. Thanks!
![]()
op YouTube staan ook volledige episodes maar die zijn heel goed verstopt en kon ik zo snel niet vinden, Dus Gegoogled en toen kwam ik hier op uit.
Nou, ik kon wel janken! Dus ik, ja, ik ook... Dus ik heb de zaklamp gepakt, helemaal bang, hart in mijn keel, buiten de tent gaan kijken met mijn broertje. Ik had me al helemaal voorbereid op een man met bivakmuts en grote waakhond. Godzijdank was er niemand dus razend snel alle spullen gepakt, tent uitgerend boven naar bed. Ik hoorde na 5 minuten mijn broertje al slapen maar ik was zo bang! Ik hoorde allemaal geluiden beneden, mensen lopen over de trap, ik hoorde echt mensen lopen beneden en over de gang enzo. Ik was me toch bang! En het duurde ook nog lang voor papa en mama thuis waren.
Citaat:Dat ben ik toch niet met je eens, hoor, Toverbal ... in sommige gevallen kun je toch echt wel ingrijpen en ik ben dus juist wel zo'n persoon die naar buiten vliegt ( of waar het dreigende onheil dan ook vandaan zou mogen komen ) zeker als ik ook maar het flauwste vermoeden heb dat één van mijn dieren in nood zou verkeren![]()
Wilde uiteraard vannacht TS niet meer overstuur maken dan ze al was, maar niet gaan kijken als je ook maar vermoedt dat er iets is met je kat ( en later zelfs twee ... ) kan er bij mij niet zo heel goed in eigenlijk