Wit vind ik dan toch echt mooier, vind zwart persoonlijk wat goedkoper uitzien
Murthul
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-13 14:55
Misschien moet ik m dan maar zo'n hoesje kado doen
Destino
Geplaatst: 19-08-13 09:49
Een vriend van mij heeft een witte, gewoon omdat hij dat mooi vindt. Bij ons in de vriendengroep is verder de verdeling wel zo dat de meeste meiden wit hebben en de mannen zwart, maar wat mij betreft moet je gewoon kiezen wat je mooi vindt
Sence
Geplaatst: 19-08-13 22:35
xSlvna schreef:
Wit vind ik dan toch echt mooier, vind zwart persoonlijk wat goedkoper uitzien
Vind ik juist andersom haha.
Maar witte alleen voor meisjes vind ik bullshit. Als het nou een telefoon is met bloemetjes en hartjes,.. Dat is niet echt voor jongens. Maar wit geen probleem.
Ik heb mijn iPhone 3GS destijds in België gekocht omdat ik voor geen goud naar T-Mobile toe wilde. Voor de ingewijden: In Poperinge, meer Frankrijk dan België als je het mij vraagt, maar hij was amper verkrijgbaar in die tijd.
Ik kon toen kiezen tussen of niets, of een witte 3GS 32GB. Heb dat uiteindelijk gewoon gedaan en heb er geen moment spijt van gehad
Ik heb vandaag dan toch echt wel een witte iPhone gekocht! Het zal beter passen qua kleur van de hoesjes die ik wil en zo zal ik niet weglopen met vriendlief zijn iPhone
Morrow_Less
Geplaatst: 20-08-13 19:58
Zitosh schreef:
Ik heb vandaag dan toch echt wel een witte iPhone gekocht! Het zal beter passen qua kleur van de hoesjes die ik wil en zo zal ik niet weglopen met vriendlief zijn iPhone