In de war, ervoor gaan of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:10

WilmaBoy schreef:
Char_elle schreef:
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Echt een super leuke jongen, maar eigenlijk wil ik geen relatie of ben ik er zelfs een beetje 'bang' voor. Ik voel me snel in een hoekje gedreven en ben bang mijn vrijheid kwijt te raken. Ik ben het type 'lang leven de lol' en zo lang en zo veel mogelijk plezier maken en ben bang dat ik me niet aan iemand kan binden op dit moment.

Maar ik wacht het gewoon af. Als ik nog sterker dat gevoel krijg zal ik eens met 'm gaan praten.

En ik denk ook dat jij gewoon je twijfels uit moet spreken.

weet je wat het nadeel is van 'lang leve de lol'?
Straks blijf je alleen over omdat de rest een volgende stap in het leven heeft genomen, en de leukste gaan er als eerste uit...

Ach dat zal wel meevallen, zoveel mensen als er tegenwoordig uit elkaar gaan... Daarnaast lijkt het mij een slechte basis om maar een relatie aan te gaan omdat je bang bent om alleen over te blijven.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:07

Ik denk eigenlijk dat de 'jacht' een beetje over is en hij daarom minder van zich laat horen.

Toen jij niet reageerde drong hij aan. Toen jij niet wou/kon afspreken, bleef hij vragen.
Nu jij wel beschikbaar bent (je raakt verliefd), hoor je ineens minder van zijn kant uit.
Nu stuurt hij alleen antwoorden, en moet jij je blijkbaar inhouden om niets te sturen.

Dat wil verder niet heel veel zeggen over hem behalve dan dat hij man is :P

Ik krijg wel een beetje het idee dat je iets over je grenzen heen gaat uit je berichten. Dus waak daarvoor (gezien je zegt dat de vorige relatie ook niet soepel liep).

Joltsje

Re: In de war, ervoor gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:21

mannen smsen niet vaak haha. daar moet je het niet van af laten hangen.
als je hem leuk vind moet je er wat mee doen, maar zeker niet over je eigen srepen gaan