Telefoon die op Windows draait, wie heeft het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Telefoon die op Windows draait, wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:16

Oh ja, het enige nadeel is dat Candy Crush er niet op wil _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:48

Destination schreef:

Dat is géén nadeel... :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:53

Janine1990 schreef:
Destination schreef:

Jawel -O-

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:18

Destination schreef:
Janine1990 schreef:

_O-

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:37

Ik heb dat mijn berichtjes op whatsapp soms pas heeel laat binnen komen, dit had ik eerst niet.

En de batterij is suuuper! Doe er met normaal gebruik 1,5 dag mee en bij veel meer gebruik driekwart tot een hele dag (en dan heb ik er ook heel veel op gedaan)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:46

Ik ben dolblij met mijn Nokia Lumia 920. Nog nooit zo'n fijne telefoon gehad. :)

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:00

Mijn lumia 920 was helaas na drie weken al stuk..touchscreen reageerde niet meer. Maar is gemaakt en ben er nu idd erg blij mee :)! Alleen weet iemand hoe je een video via whatsapp kan versturen die al eerder hebt gemaakt? Mij is dat nog niet gelukt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:59

Ik moet wapp er nog op aan de praat krijgen. Wel handig onderling met collega's :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:04

Ik heb de Lumia 820 en ben er heel tevreden over! Hele degelijke telefoon en niet meer te vergelijken met de Nokia's van een paar jaar geleden. Dus dat zou ik toch proberen een beetje los te laten.

Ik las ook iets over een Samsung Omnia en slechte ervaringen, ik weet niet welke versie van de Omnia dit is maar die is echt al heel oud en niet meer te vergelijken met de huidige Windows Phone 8.

Ik had altijd Android en dacht ach, doe eens gek en probeer wat anders! Het werkt mooi vlot, e-mail werkt heel soepeltjes gesynchroniseerd met mijn (windows 8) laptop evenals de agenda. Verloopt gewoon allemaal via je account, ideaal! Inderdaad merk je dat de apps nog wat in opkomst zijn maar ik denk dat dit steeds meer komt en ook wel vlot zal gaan. Ik heb nog maar weinig gemist eigenlijk, alleen in het begin de ING app maar die is er nu ook!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 12:55

Wat een positieve reacties! :) Bedankt!!

Ah, dus Nokia is flink verbeterd, dat is mooi. De enige apps die ik echt gbruikt zijn Facebook, What's App, en Rabo Bankieren. Dus dat valt mee haha :P
Ben al voor 99% overtuigd :P

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:58

Even gekeken, rabobank bankieren is er ;)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:10

Ik heb een Nokia Lumia 820 en ben er ook erg blij mee! Werkt lekker snel en synchroniseren is ook eenvoudig. Dat de camera niet zulke goede foto's zou maken herken ik niet. Mijn camera maakt mooiere foto's dan Samsungs of Iphones.
Verder werkt whatsapp bij mij prima! Het enige nadeel is dat je het geluid van groeps whatsapps niet afzonderlijk uit kunt zetten en het geluid voor individuele whatsapps aan kan laten. Ik heb in ieder geval nog niet kunnen vinden hoe ik dat kan doen. Bij mijn vorige telefoon kon dat wel.

Twee maanden geleden is mijn scherm kapot gegaan (iets te hard laten vallen op een randje) en kreeg ik een leentoestel. Dat was ook een Lumia, maar een ouder model. Denk de 620, maar weet niet meer zeker. Daar had ik wel problemen met whatsapp. Die was zo traag, meldingen kwamen niet binnen en hij liep steeds vast. Maar met mijn huidige toestel werkt zoals gezegd echt prima.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:19

Marleeentje je kunt de groepswhatsapps dempen voo reen bepaalde tijd. Als je in de groep zit op die drie stipjes onderin en dan groepsinformatie en daar kun je dempen kiezen! Ik heb ook de 920 in mijn handen gehad maar vond dat het verschil niet waard :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:22

Is de lumia 520 ook goed? Neem.aan.een.iets verouder model.want gsmtopdeals werkt met iets oudere telefoons.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:04

Niemand die weet of de lumia 520 ook al goed is, of is dat het voorlopermodel met kinderziekten?

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:09

Ik ook de Lumia 800, topding. Kan hem met handschoenen bedienen, superhandig! :') En ze zijn knoerthard, redelijk valproof dus. Verder, windows 8 interface vind ik supermakkelijk. Je vindt alles binnen een paar tellen, updaten gaat heel makkelijk namelijk gewoon via je telefoon. Enige waar ik aan moest wennen is het toetsenbord, voor mijn gevoel zijn de toetsjes op het scherm wat smal. Maar verder alleen maar positief! Hele gezin zit aan de windows phone.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:31

F_Orumster schreef:
Niemand die weet of de lumia 520 ook al goed is, of is dat het voorlopermodel met kinderziekten?

geen idee, maar ik heb de 620 dus die ligt er redelijk dichtbij. Die doet het echt prima!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:52

Ik heb de Lumia 710. Heel fijne telefoon :) Tenminste, de prijskwaliteit verhouding is heel netjes. Telefoon heeft een groter scherm dan andere telefoons in die prijsklasse. De batterij gaat bijna 2 dagen mee bij redelijk gebruik (af en toe bellen/appen of internetten). Bij intensief gebruik zeker een hele dag, eigenlijk nooit minder.

Verder is het misschien een nadeel dat er een aantal apps niet beschikbaar zijn voor Windows Phone. Maar dit worden er steeds meer. Voor mij is het overigens geen nadeel, ik heb Whatsapp, iets voor het weer en iets voor het openbaar vervoer, spelletjes en dergelijke hoef ik niet. Whatsapp is met een aantal recente updates flink verbeterd :)

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 09:52

Dankjewel voor jullie reacties!! :D

Helaas is mijn telefoon gesneuveld (galaxy ace plus) ik krijg dan wel een andere telefoon van de Hi maar nooit zo goed als mijn kapotte.. Mijn moeder mag een nieuw abonnement afsluiten want die van haar loopt af, en dan mag ik die telefoon die daarbij zit hebben. Helaas geen goedkope abonnementen met een Windows Phone gezien, dus het zal voor mij nog even duren voordat ik er een in mijn bezit heb...
Iemand nog tips?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:55

hafjelinger schreef:

Helaas is mijn telefoon gesneuveld (galaxy ace plus) ik krijg dan wel een andere telefoon van de Hi maar nooit zo goed als mijn kapotte.. Mijn moeder mag een nieuw abonnement afsluiten want die van haar loopt af, en dan mag ik die telefoon die daarbij zit hebben. Helaas geen goedkope abonnementen met een Windows Phone gezien, dus het zal voor mij nog even duren voordat ik er een in mijn bezit heb...
Iemand nog tips?

Mijn 8S heb ik een tweejarig abbo bij, eerste jaar 22,50 per maand en het tweede jaar 30. Heb 40 bijbetaald.
Heb hierbij 180 belminuten, onbeperkt smsen en 250mb internet. Heb pas één keer bijna over m'n data heen gezeten, dat was in juli, de 31e :')
Dan krijg ik gewoon een sms. Ga ik er echt overheen wordt er automatisch nog 250mb aangekocht voor 5 euro geloof ik.

Maar ik vind hier niets duurs aan

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:01

Janine1990 schreef:
hafjelinger schreef:

Iemand nog tips?

Mijn 8S heb ik een tweejarig abbo bij, eerste jaar 22,50 per maand en het tweede jaar 30. Heb 40 bijbetaald.
Heb hierbij 180 belminuten, onbeperkt smsen en 250mb internet. Heb pas één keer bijna over m'n data heen gezeten, dat was in juli, de 31e :')
Dan krijg ik gewoon een sms. Ga ik er echt overheen wordt er automatisch nog 250mb aangekocht voor 5 euro geloof ik.

Maar ik vind hier niets duurs aan

Bedankt voor je antwoord!! :D
Helaas vind mijn moeder 30 euro wel teveel xD Maar we komen er vast wel uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:05

hafjelinger schreef:

Oké, ja dat kan... Maar ik begrijp het ook niet helemaal hoor. Misschien lees ik het verkeerd...

Je gaat niet zelf een nieuw abonnement afsluiten?

Ik heb dit abonnement overigens afgesloten in december, we zijn bijna een jaar verder. De telefoon die ik heb kost dat geld allang niet meer... Dus wellicht kan je 'm bij een ander abonnement krijgen?

Edit: Hollandse Nieuwe https://www.studentmobiel.nl/htc-window ... 3godiFsAIw
15 euro per maand, gehele contractduur, met meer minuten en mbs dan ik heb :P
Telefoon er gratis bij.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:16

Janine1990 schreef:
hafjelinger schreef:

Oké, ja dat kan... Maar ik begrijp het ook niet helemaal hoor. Misschien lees ik het verkeerd...

Je gaat niet zelf een nieuw abonnement afsluiten?

Ik heb dit abonnement overigens afgesloten in december, we zijn bijna een jaar verder. De telefoon die ik heb kost dat geld allang niet meer... Dus wellicht kan je 'm bij een ander abonnement krijgen?

Edit: Hollandse Nieuwe https://www.studentmobiel.nl/htc-window ... 3godiFsAIw
15 euro per maand, gehele contractduur, met meer minuten en mbs dan ik heb :P
Telefoon er gratis bij.

Nee ik ga niet zelf een abonnement afsluiten want die van mijn loopt namelijk nog ruim een jaar door.
Oh bedankt voor de tip!! Ga er zeker naar kijken! Thanks :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:17

Oooh op die manier, nee daar heb je dan groot gelijk in!!