Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
UnitedxWest schreef:Polivy schreef:Wij hebben op de slaapkamer boven het bed 'Dream until your deams come true', in de woonkamer boven de bank 'Live every moment, Laugh every day, Love beyond words' en aan de binnenkant van de buitendeur staat: 'p.s. I love you', zodat je dat altijd leest als je de deur uit gaat.
Allemaal van eBay. Scheelt een hoop geld. Heb weleens op Nederlandse sites gekeken, maar echt idioot wat er voor gevraagd wordt.
'Dream until your dreams come true', vind ik ook wel een leuke, maar dan denk ik weer: je moet niet blijven dromen, je moet het nastreven en voor vechten dat het uitkomt. Maar aan de andere kant denk ik dan weer: je moet je dromen niet opgeven zonder dat uitgekomen zijn.
En qat ik van Ebay altijd eng vind, is dat ik bang bent dat het niet aankomt ofzo. Heb totaal geen ervaring met Ebay namelijk, maar ik zal het onthouden!

Polivy schreef:Wij hebben op de slaapkamer boven het bed 'Dream until your deams come true', in de woonkamer boven de bank 'Live every moment, Laugh every day, Love beyond words' en aan de binnenkant van de buitendeur staat: 'p.s. I love you', zodat je dat altijd leest als je de deur uit gaat.
Allemaal van eBay. Scheelt een hoop geld. Heb weleens op Nederlandse sites gekeken, maar echt idioot wat er voor gevraagd wordt.
zerena schreef:Polivy schreef:Wij hebben op de slaapkamer boven het bed 'Dream until your deams come true', in de woonkamer boven de bank 'Live every moment, Laugh every day, Love beyond words' en aan de binnenkant van de buitendeur staat: 'p.s. I love you', zodat je dat altijd leest als je de deur uit gaat.
Heb je een foto van je deur?
Ik las het en dacht gelijk jaaaa die vind ik goed!!
(heb je ook het boek gelezen?)

(heeft voor mij veel emotionele waarde)