al kunnen anderen dan wel je mooie mok zien en als je drinkt zie je het zelf toch ook niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wel opgelost, links ging het ook wel. joosie schreef:Het eerste wat mij te binnen schiet: kruidenbotermesjes... Als je ergens ga eten tref je 9 van de 10 keer een mesje aan voor rechtshandigen. Ik vind het best lastig smeren met zo'n mesje
Stefaaah schreef:Nog een linkshandige!![]()
Natuurlijk heb ik ook last van het "pennen - en scharen"-probleem. Maar nu leg ik mijn blad papier zo schuin, dat mijn hand er niet door kan wrijven...
Mijn moeder is ook linkshandig, maar heeft altijd met een rechtshandige schaar leren knippen en kan dus niet met een linkshandige schaar knippen. Ze is er van overtuigd dat dit enkel komt hoe je het aanleert... Nuja, ik mis mijn linkshandige schaar altijd, maar het is net geen voorwerp om mee in mijn handtas te steken![]()
Onlangs moest ik trouwens een nieuwe schaar kopen. Ik vond een linkshandige schaar, van net hetzelfde merk als de rechtshandige. Kleur, formaat, vorm en alles wat je maar wil was het zelfde. Maar gewoon €5 duurder! Nou, van "discriminatie" gesproken voor linkshandige...
en hoewel ik sowieso geen held ben in knippen is het met een linkshandige schaar nog veel erger als met een rechtshandige
Eleionomae schreef:Ja ik heb het mezelf dus ook gewoon aangeleerden hoewel ik sowieso geen held ben in knippen is het met een linkshandige schaar nog veel erger als met een rechtshandige
nu denk ik ineens ooh dat verklaart waarom ik soms zo aan het stuntelen ben
dat zal dan met een vis mes wel met zo zijn

Bij het mousepad wissel ik af EngeltjeS schreef:Oooh jaaa zie je dat deze dag wel bestond!
Waar ik tegen aan loop?
Pff... scharen die niet lekker knippen en die voor rechtshandigen bedoeld zijn (of ontwikkeld?)

Eleionomae schreef:Die kruidenboter mesjes heb ik overigens nooit bij stil gestaan tot jullie er hier over begonnennu denk ik ineens ooh dat verklaart waarom ik soms zo aan het stuntelen ben

Wendy schreef:Eleionomae schreef:Die kruidenboter mesjes heb ik overigens nooit bij stil gestaan tot jullie er hier over begonnennu denk ik ineens ooh dat verklaart waarom ik soms zo aan het stuntelen ben
Dat had ik dus ook. Ik dacht altijd dat het gewoon ondingen waren.
Goede reden om mijn man de kruidenboter in het vervolg te laten smeren
Muizen heb ik mezelf met rechts aangeleerd trouwens. Want dat is altijd zo'n gedoe als je dan weer achter een "vreemde" pc zit.
En ik ben zoooooo blij dat we niet meer met vulpennen hoeven te schrijven. Wat aan ondingen zeg, mijn hele hand was altijd blauw. En de tekst uitgeveegd
EL4a1990 schreef:Hier nog een linkshandige
Er is goed mee te leven maar probeer maar een je frikandel te snijden met zo'n plastic vorkje die je bij de friettent krijgt!
Dat is dus echt onmogelijk de snijkant is alleen voor rechtshandige....
ik hak meestal maar wat
t is toch gewoon spiegelbeeld
Of misschien dan idd omdat het zo door rechtshandige voorgedaan wordt net als zo'n gymleraar van mij vroeger die het dan andersom voor probeert te doen waarschijnlijk (*fail*) 
ok ziet er misschien anders uit maar gaat prima hoor
en anders troost je menig rechtshandige knakt die dingen ook kapot voor de frikandel gesneden is