Ben ik onredelijk ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:08

Amaris schreef:
Zozo, jij durft. Generaliseren wordt hier wel tot een kunst verheven... :=

Dat was een grapje, ik ben ook Belg :).

Amaris

Re: Ben ik onredelijk ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:01

Ooooohhhhhhh!! hahahahahahaha! Dat had ik even niet gezien :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:06

Er kan toch gewoon iets tussen komen... snap dat dat vervelend is.. Maar dan communiceer je met de verkoper en ga je niet op een forum klagen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:08

Ik vind je zeer zeker niet onredelijk hoor. In een webshop wordt ook doorgaans dezelfde dag nog verzonden en als je geen tijd hebt om het te verzenden moet je het ook niet te koop aanbieden op basis van verzending vind ik. Ik hoop dat je je pad netjes krijgt en dat ze hem wel netjes op de post gaat doen voor die tijd, erg jammere gang van zaken inderdaad!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:11

En geen tijd hebben om overdag naar het postkantoor te gaan is natuurlijk ook onzin .. er is altijd tussendoor wel een gaatje te vinden en anders vraag je een huisgenoot het pakje voor je weg te brengen ?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:12

ik vind je niet onredelijk...die gene moet zich gewoon aan de afspraak houden.
En als er aan zijn kant wat tussen komt moet jij daarvan op de hoogte gebracht worden.
Dus ik vind dat je gelijk hebt.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:14

Denk dat je het antwoord wel weet, maar inderdaad Dit is niet netjes en je bent heel redelijk dat je verwacht dat het opgestuurd wordt binnen een paar dagen. In ieder geval zou het netjes zijn als de verkopende partij aangeeft precies wanneer het verzonden wordt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:34

Shirley schreef:
En geen tijd hebben om overdag naar het postkantoor te gaan is natuurlijk ook onzin .. er is altijd tussendoor wel een gaatje te vinden en anders vraag je een huisgenoot het pakje voor je weg te brengen ?

Vind je? Ik werk van 8 tot half 5 op een uur rijden van mijn woonplaats. Krijg het dus met geen mogelijkheid voor elkaar om door de week een pakketje te verzenden. Heb geen huisgenoten die ik kan vragen, dus zo makkelijk als jij het stelt is het echt niet altijd

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:35

Wanneer je problemen hebt met een transactie op de Bokt Markt, kun je contact opnemen met de bezwaarcommissie: bezwaarcommissie@bokt.nl.
Het is niet de bedoeling over deze problemen een topic te openen.

Daarom plaats ik hier een slotje.