Goedkoop/gratis parkeren omgeving Amsterdam Sloterdijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:30

Ier schreef:
Ik kom wel om +- 7.30 al aan, weet niet of dat wat uitmaakt?

Als ik via Google Maps kijk vanaf de Rhoneweg naar de straat waar ik moet zijn, is het iets meer als een km lopen. Dit lijkt de goedkoopste optie, ook één van de snelste en lopen is goed voor de mens toch? ;)

Dat absoluut! ;) Ik denk dat voor jou de Rhoneweg voorlopig de beste oplossing is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:31

Als je vanaf het zuiden komt zou je inderdaad ook gewoon bij Bijlmer Arena kunnen parkeren, voor 5 euro parkeren en gratis met de trein op en neer :+

Krijg je parkeerkosten / reiskosten wel vergoed?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 17:32

Ja, dat denk ik ook! Het lijkt erop dat ik inderdaad voor deze optie ga kiezen! Met de andere opties ben ik toch al gauw weer een half uur extra tijd aan reistijd. Nu merk ik pas hoe lastig het is als een bedrijf geen eigen parkeerterrein heeft. :=

Super bedankt voor het meedenken allemaal in ieder geval, dat waardeer ik echt!

@Jans; parkeerkosten worden niet vergoed. Reiskosten met het OV 100% (maar da's voor mij 2 - 3x zoveel reistijd). Met de auto €0,19 per km. Bijlmer Arena optie kan ik ook nog is bekijken. :)

colinda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:43

Op het parkeerterrein van het nki/slotervaartziekenhuis kun je als je langer dan 3 uur geparkeerd staat een uitrijkaart voor 5 euro halen bij de receptie. Enige nadeel is dat je altijd eerst bij de receptie een kaart moet kopen. Maar misschien is het een (tijdelijke) optie voor je.

Wat ook kan is je auto gratis bij station nieuw vennep parkeren en vandaar met de trein naar sloterdijk.

Succes!

Ier

Re: Goedkoop/gratis parkeren omgeving Amsterdam Sloterdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 18:52

Bedankt voor alle tips! Toevallig moet een vriendin van mij woensdag in Amsterdam zijn én werkt zij 2 straten bij mij vandaan. We gaan er gelijk even een rondje rijden om alle opties voor mij te bekijken en zelf te checken of de Rhoneweg gratis parkeren is! Dus mochten er nog andere straten bekend zijn die de moeite waard zijn om te bekijken en redelijk in de buurt zijn van Sloterdijk! ;) :)

Verder nogmaals bedankt allemaal!

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 23:46

Moet je perse bij Station Sloterdijk zijn? Tegenover de haarlemmerweg (Die N200 is dat geloof ik) kan je gratis in de woonwijk parkeren. Je zult een kleine 10 minuten moeten lopen. Of vlakbij metrolijn 50 parkeren of vlakbij lijn 13. Dat lukt vaak ook gratis.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:25

Hier nog een optie maar dan heb je wel een halfuur extra reistijd.. hier in Amsterdam Zuid Oost vlakbij Gein kan je je auto gratis parkeren met meer als genoeg parkeerplaatsen. Alleen zal je dan nog wel met de metro naar Sloterdijk moeten. ..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:08

Ik weet niet waar bij Sloterdijk je gaat werken? Maar in de omgeving van de Contactweg/Turbinestraat Kost het €0,10cent per uur voor de eerste drie uur. Daarna €2,40. Misschien heb je de mogelijkheid om kaartjes bij te kopen in je pauze?

www.cition.nl Is de website van parkeerbeheer Amsterdam.

Geuzenveld behalve in de omgeving van plein 40/45 is inderdaad nog gratis.

Om eerlijk te zijn denk ik dat het sneller is om je auto bij leiden te zetten. En daar de trein te pakken. Vanaf Leiden is het een klein half uurtje.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:52

Voor een ieder die het interessant vindt: ik parkeer bij de Rhoneweg. :) Inderdaad gratis parkeren! :) Goed bereikbaar voor mij vanaf huis. Zag alleen vanochtend dat er een ruit uit was getikt bij een andere auto, hopen dat dat mij niet zal gebeuren.

Allemaal bedankt voor de tips! :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 13:20

Fijn dat je een plekje hebt gevonden! :) Zolang je zorgt dat er in jouw auto niks 'te halen' valt heeft men geen reden om wat te stelen. Berg de TomTom dus goed op, ook de bevestiging, en laat geen andere waardevolle spullen opzichtig achter.