'Thuis' situatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dejong_wever

Re: 'Thuis' situatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 16:33

Och meid, wel fijn dat je moeder(en je zussen en boers) jou steun toch wel ten harte nemen en dat
iedereen inziet dat je vader fout zit en niet jullie.

Wellicht de stalker ook een briefje terug sturen met de vraag of ze weet met wat voor man ze te
maken heeft? Straks helpt hij vrouw3 in de problemen met zijn praatjes.

Hoe gaat het met de hond nu? Je gaf trouwens aan dat je vader de sleutel had van het huis van je
zus? Waarom vervang je de sloten niet?

life_sucks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 12:05

dejong_wever schreef:
Och meid, wel fijn dat je moeder(en je zussen en boers) jou steun toch wel ten harte nemen en dat
iedereen inziet dat je vader fout zit en niet jullie.

Wellicht de stalker ook een briefje terug sturen met de vraag of ze weet met wat voor man ze te
maken heeft? Straks helpt hij vrouw3 in de problemen met zijn praatjes.

Hoe gaat het met de hond nu? Je gaf trouwens aan dat je vader de sleutel had van het huis van je
zus? Waarom vervang je de sloten niet?

Het is inderdaad geen slecht idee om haar iets te sturen, maar dat is mijn 'taak' niet en heb momenteel al genoeg aan mijn hoofd. Om dat te sturen zal mijn vader het vast ook te lezen krijgen en komt er alleen maar neer naar boven. Op dit moment is mijn moeder belangrijker.

Met de hond gaat het harstikke goed, mijn moeder is ook niet bang voor hem meer. Ze waren toch de beste maatjes maar ze was gewoon zo geschrokken dat hij haar gebeten had.
Over de sleutel weet ik eigenlijk niet precies, enigste wat ik daarover weet is dat mijn zus gezegd had dat mijn moeder toen ze vertrok even de sleutels moest nakijken om te kijken of ze die kon vinden! Of ze die gevonden heeft weet ik niet. Hij is niet naar binnen geweest en mijn moeder praat alleen via het keukenraam naar buiten als hij voor de deur staat.

Storm schreef:
Je vader is dus nog steeds lekker bezig :n
Heel goed dat jij en je zus je moeder zo blijven steunen. Ze zal echt nog regelmatig moeilijke momenten hebben, maar ze komt er nu ook wel achter hoe je vader echt is.
Heel veel succes voor je hele familie!

Verschrikkelijke ochtend weer. De psycholoog had ook aangeraden geen contact te nemen omdat hij alles zal proberen.
En helaas heeft ze gisteravond dus toch weer contact opgenomen, ze wou eigenlijk bellen om te zeggen dat ze de scheiding wou beginnen, maar werd aan de telefoon weer helemaal omgepraat.

Mijn zus en broer zagen het weer helemaal niet zitten en ik geef heel eerlijk toe dat ik er ook echt even klaar mee was, maar moet toch door blijven zetten voor d'r. Ik zei tegen mijn zus dat ze maar even een nachtje moest slapen en afwachten hoe het vanochtend zou zijn. Dat was nog steeds twijfel en zijn gebabbel heeft toch een grote invloed op d'r. Heb vanochtend heel eerlijk tegen mijn moeder gezegd, dat het voor mij voelt en daarbij dacht dat ik ook wel voor ons alle 3 kon spreken, dat wij enorm ons best doen om haar te helpen omdat ze beter verdient. En dat het voor ons echt voelt alsof ze ons weg duwt/trapt om voor hem te kiezen. Ook wel weer gezegd dat het haar keuze blijft, maar dat terug gaan niet de beste oplossing is maar de makkelijkste. Ook dat ze zal blijven piekeren als ze terug is en het niet over is daarmee.
Ik wil ook niet zo hard voor d'r zijn, maar zoals mijn zus ook zegt...soms moet ze echt even een tik krijgen en weer goed na kunnen denken. En deze harde woorden laat haar wel de werkelijkheid zien.

Ze gaf me gelijk en wist het ook wel, maar doordat ze weer was gaan praten was ze weer in twijfel gebracht.
Daarna heeft ze mijn vader een berichtje gestuurd met dat ze wilt scheiden en de advocaat gebeld!

20 minuten later stond hij al voor de deur bij mijn zus, mijn zus stuurde het meteen naar mij toe dat hij daarheen was gekomen.
Ze heeft ze gewoon uit laten praten en daarna was mijn moeder weer iets omgepraat. Ik heb dit keer ook niks gestuurd naar mijn moeder en ze stuurde zojuist zelf wat naar mij toe. Ze zei zelf dat ze sterk moest blijven en doorzetten en moest proberen niet met hem te praten en daaraan moest gaan werken!

Het is toch wel lastig vanuit hier en ik zou ook wel naar NL willen op deze momenten. Dit heb ik net ook gezegd, ik mis mijn moeder vooral nu omdat ik haar gewoon even een dikke knuffel wil geven! Ze zei zelf dat het praten al heel fijn was en aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat zo praten fijner is dan face-to-face.