Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
labyrinth schreef:Wauw, dit is wel heel erg filmscenario zeg!
Een tip van mij: Contact zoeken is dikke prima als je zeker weet dat hij in een scheiding ligt, maar als het even kan zou ik wel proberen om niet veel meer te zoeken voordat dàt helemaal achter de rug is. Scheidingen zijn al lastig genoeg zonder dat 1 van de twee tijdens de scheiding alweer met een ander is.
M.a.w. niets verkeerds aan zo'n smsje! Maar zie je hem waarschijnlijk binnenkort nog op een feestje van die vrienden oid? Dan zou ik niet zelf daarvoor al iets anders af proberen te spreken.
(zijn uit elkaar, huis te koop, oude crush tegen gekomen).
je wilt tenslotte niet alleen maar als opvulling gebruikt worden?
) 
MarliesV schreef:Hahaha, het zou mijn ex kunnen zijn(zijn uit elkaar, huis te koop, oude crush tegen gekomen).
Als het mijn ex was had ik je veel geluk gewenst. Als je uit elkaar gaat omdat het van beide kanten niet meer werkt dan is een nieuwe relatie geen enkel probleem. Als 1 van beide toch nog echt gevoelens koesterd is dat veel gevoeliger qua onderwerp.
Ik zou hem een onschuldig smsje sturen met je excuses voor je botte gedrag. Niet meer, niet minder.
Mocht hij graag contact willen dan laat het maar van zijn kant komen.
Lizzyy schreef:Kimmms_ schreef:als ik TS' profiel aanklik zie ik dat ze is geband?
Permanent ook nog.. dan moet je toch wel iets doen wat echt niet door de beugel kan..
alleen iets plaatsen onder een niet schaduw account lijkt mij niet zo heel erg?