Niet open doen oke dan beroken ik jou ook schade
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joanne1987 schreef:Die Iphone is ouder als de S3 hoor. Volgens mij is het ongeveer de zelfde prijs. Zonder ps3 was het dus wel een goede deal, als die echt was danSowieso dom om dat allemaal naar een s3 te ruilen, is oud toestel...
Maar goed mijn dochter van 17 was dit ook echt niet gaan doen, want thuisgekomen zou ze de rest ook meteen kwijt zijn
riggerlover schreef:Wafel schreef:Ik had een deuk in hun auto gestampt...
Niet open doen oke dan beroken ik jou ook schade
hij was lopend haha anders had ik het wel gedaan hihi
riggerlover schreef:DatBenIkNou schreef:Waarschuwen je ouders je niet voor dit soort dingen? Mijn pubers zouden zoiets echt niet op eigen houtje mogen doen hoor!?
ik mag doen wat ik wil
lifaya schreef:er kan altijd een nieuwe (B merk) accu in gedaan zijn heMaar ik snap niet dat je vriend niet is meegegaan als hij hetzelfde toestel heeft... Ik denk toch, hoe banketstaaf het ook is, je op de blaren moet gaan zitten en geleerd hebt van deze dure fout..
lifaya schreef:er kan altijd een nieuwe (B merk) accu in gedaan zijn heMaar ik snap niet dat je vriend niet is meegegaan als hij hetzelfde toestel heeft... Ik denk toch, hoe banketstaaf het ook is, je op de blaren moet gaan zitten en geleerd hebt van deze dure fout..