Wat wil je anders dat ze doen? Met ducktape der mond vastplakken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_San87_ schreef:eenitraM schreef:Hier idem. Buurmeisje chreeuwt moord en brand. Één keer was ik er klaar mee en heb ik terug geschreeuwd. Je had haar hoofd moeten zien
Rest van de week was t stil hahaha
Omgekeerde psychologie. Ik heb ook eens een moeder gezien die ging meekrijsen met haar kind dat geen ijsje mocht. Kind was in luttele seconden stil en keek mams verbaasd aan, waarop mama zei: Zie je hoe stom je je gedraagt? En samen liepen ze verder.
Ik wist niet wat ik zag en moest er gewoon om lachen.

HannahFrouk schreef:Oei wat erg, ik zou daar écht niet tegen kunnen, zou er horendol van worden en echt wel een gesprekje met de ouders gaan hebben. We gaan er ook naartoe dat het strafbaar wordt, dat een hond continu blaft, dus tsjah, waarom zouden kinderen dan wel aanhoudend herrie mogen maken. Als het echt buitensporig is, vind ik dat je er echt wel wat van zou mogen zeggen.
Ik snap trouwens best dat sommige kinderen in een fase zitten en dat het alleen helpt om te negeren, maar ... doe dat dan maar binnen zou ik zo zeggen. Je buren hoeven daar toch waarachtig niet bij mee te genieten dacht ik zo. Dus dan zou ik zeggen: eerst kind naar binnen, natuurlijk dan wel zonder er woorden aan vuil te maken en dán negeren (desnoods de deur op slot zodat ze niet direct weer naar buiten peren). Maar niet het zomaar laten gaan.
Mindim schreef:_San87_ schreef:
Omgekeerde psychologie. Ik heb ook eens een moeder gezien die ging meekrijsen met haar kind dat geen ijsje mocht. Kind was in luttele seconden stil en keek mams verbaasd aan, waarop mama zei: Zie je hoe stom je je gedraagt? En samen liepen ze verder.
Ik wist niet wat ik zag en moest er gewoon om lachen.
Helaas werkt dat niet altijd. Je bedoelt net zoiets als die reclame van die vrouw wiens kind krijst als het geen chips mag, gaat ze er naast liggen krijgen. Daar had die moeder het misschien ook van, maar heeft het geholpen? Heeft het kind het daarna niet weer gedaan of was het eenmalige oplossing?
LadyMadonna schreef:Toevallig idd aan mijn ouders gevraagd: deed ik dat ook? En hun antwoord was nee, niet zonder reden.
Maar goed, in mijn tijd bestond de peuter pubertijd ook nog niet volgens mij
En tuurlijk, elk kind huilt weleens of ligt weleens dwars, maar dagelijks hysterisch krijsen?
Hoort dat erbij dan? Accepteren jullie dat van jullie kids?
Mindim schreef:En als je geen last wil hebben van buren, moet je zorgen dat je vrijstaand gaat wonen.

HannahFrouk schreef:Oei wat erg, ik zou daar écht niet tegen kunnen, zou er horendol van worden en echt wel een gesprekje met de ouders gaan hebben. We gaan er ook naartoe dat het strafbaar wordt, dat een hond continu blaft, dus tsjah, waarom zouden kinderen dan wel aanhoudend herrie mogen maken. Als het echt buitensporig is, vind ik dat je er echt wel wat van zou mogen zeggen.
Citaat:Ik snap trouwens best dat sommige kinderen in een fase zitten en dat het alleen helpt om te negeren, maar ... doe dat dan maar binnen zou ik zo zeggen.
LadyMadonna schreef:Mindim schreef:En als je geen last wil hebben van buren, moet je zorgen dat je vrijstaand gaat wonen.
Dat woon ik al
En ik geloof best in dat negeren werkt ivm negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik denk niet dat dat hier van toepassing is. Laten we het erop houden dat ze nogal makkelijk zijn
En als het idd een fase is: hoe lang duurt dat dan? Want het is echt niet iets van de laatste paar weken zeg maar...
LadyMadonna schreef:Toevallig idd aan mijn ouders gevraagd: deed ik dat ook? En hun antwoord was nee, niet zonder reden.
Maar goed, in mijn tijd bestond de peuter pubertijd ook nog niet volgens mij
En tuurlijk, elk kind huilt weleens of ligt weleens dwars, maar dagelijks hysterisch krijsen?
Hoort dat erbij dan? Accepteren jullie dat van jullie kids?
Nope, dat wist ik dus niet. Je wordt door schade en schande wijzer wat dat betreft. Verschil met een hond is, dat een hond wat sneller volwassen is dan een mens en geen weerwoord geeft

Had het meer te doen met haar ouders dan met mijzelf
Twiggy2008 schreef:Daarom trek ik me ook niets meer aan van mensen die zelf geen kinderen hebben, maar wel hun mening graag verkondigen hoe slecht we het allemaal wel niet doen.