Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilleroo schreef:Ik snap uberhaubt niet dat iemand met een bijstandsinkomen een paard kan houden... dan wil ik toch wel eens weten waar ze die stalling en hoefsmid van betalenom over andere kosten nog maar te zwijgen...
KoudbloedKim schreef:Valt mee hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, juist omdat ik Kim heb, van 35 euro rond moet komen.
Ik heb gelukkig wel iemand die me uit de nood zal helpen als er inderdaad hoge dierenartskosten zouden komen, maar de hoefsmid doe ik zelf.
Als je elke week 5 euro van je weekgeld achterhoudt, heb je na 3 maanden genoeg geld voor de hoefsmid.
Als ik geen paard zou hebben, zou ik een stuk meer geld hebben om uit te geven, maar dan zou ik doodongelukkig zijn.
Voor mij is het dus een bewuste keuze en daarom klaag ik ook nooit en mis ik het ook niet.
minka schreef:Heb het afgelopen winter ook geprobeerd om van 50 euro per week te leven, maar het lukt me gewoon exht niet. In de pauze lunchen we vaak met collega's, savonds moet ik ook nog eten en dan nog een rondje geven in de kroeg of een bioscoopje, of rekenen jullie dat niet mee? Mij lukte het in elk geval niet...