Ik heb paar dagen terug de Kymco Agility 12" zwart-wit bestelt (Snor). Hij zal +- 40km p/u gaan en verwacht dat die met 2 a 3 weken wel geleverd is (nieuw)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:Wat een prachtige scooters allemaal!
Ik heb paar dagen terug de Kymco Agility 12" zwart-wit bestelt (Snor). Hij zal +- 40km p/u gaan en verwacht dat die met 2 a 3 weken wel geleverd is (nieuw)
[ Afbeelding ]

) Mandy517 schreef:lifaya schreef:Wat een prachtige scooters allemaal!
[ Afbeelding ]
Deze heb ik ook, rijdt 55 km/h![]()
Heb destijds voor deze gekozen omdat hij toch een stuk minder hip is dan al die vespa's/zip's/mio's van tegenwoordig en dus een stuk minder diefstalgevoelig
vind hem alsnog erg mooi
al wou ik vroeger altijd een aerox
Mijn kymco is heerlijk klein en makkelijk te rijden! DewiRox schreef:Ik vind die van mij juist heel fijn, ligt lekker op de weg en het geeft me een verzekerd gevoel. Daarnaast wilde mijn ouders graag een scooter waar mijn broertje straks eventueel ook op zou kunnen, en aangezien die gozer nu al boven de 2m is, kon jij alleen maar fijn zitten op een vespa.
Maar heb toch liever mijn kleine maar oh zo wendbare scootertje die je niet z moeilijko in evenwicht hoeft te houden als je voor het stoplicht stilstaat

Geryon schreef:Vind Vespa's sowieso al ondingen. Grote lange zware dingen. De dag dat ik mijn bewijs haalde, pakte ik de vespa van mijn zus omdat ik er zelf ook een zou krijgen, viel ik![]()
![]()
Nope geen vespa voor mijMijn kymco is heerlijk klein en makkelijk te rijden!
), gosh die scooters zijn echt fijn. Helaas heb ik er een ongelukje mee gehad en is hij nu totalloss.. 

had inmiddels al een aantal jaar een auto en hij stond maar in de garage..