Stel dat je voor 1 dag terug in de tijd mag.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:16

Meevaren op de titanic lijkt me ook gaaf!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:17

troi schreef:
Ik zou wel eens bij jezus op bezoek willen. Ben reuze nieuwsgierig wat dat voor 'mens' was :o

Is ook een goeie :)

Maar ik neig toch heel erg naar een dagje met mijn opa toen hij nog niet in het ziekhuis lag...
Dan kon ik hem nog vertellen dat ik super veel van hem hou en hem erg mis |(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:18

Jeetje wat moeilijk. Er zijn zoveel dingen die ik graag had willen zien en meemaken. Ik ben dol op Geschiedenis. Prehistorie en Middeleeuwen lijken me geweldig om te zien. Maar als ik echt moet kiezen: Concert van Queen in 1975, Christmas Eve, Hammersmith Odeon, London.

8nnemiek

Re: Stel dat je voor 1 dag terug in de tijd mag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:24

Ik zou de wereld willen zien voordat de mens hem begon te verbouwen.. Dus ergens in de prehistorie.. De tijd van Lucy, of de dino's.. Ik zou wel graag de eerste paardachtigen willen zien, en mammoeten..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:30

Jemig, er is zo ontzettend veel dat ik wel eens zou willen bekijken! Moeilijk kiezen hoor... Maar ik denk dat ik wel eens zo'n echt riddertoernooi mee zou willen maken :)

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:30

troi schreef:
Ik zou wel eens bij jezus op bezoek willen. Ben reuze nieuwsgierig wat dat voor 'mens' was :o

Ik heb gisteren Jezus nog gezien.
Alleen dan de Jezus van Nijkerk.
Wil je z'n facebook?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:31

Oh en ik zou toenanchamon wel een x willen ontmoeten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:36

Zelf zou ik terug gaan naar 2000. En dan begin van het jaar om mijn opa's op te zoeken. 1 van mijn opa's overleed toen ik 1 was.
O

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:36

Oh neee, geen indianen voor mij maar ik wil wel met de RMS Titanic meevaren :oo

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:40

Te veel eigenlijk. Maar ik zou dan denk toch een moment uit de tijd van Jezus kiezen. Ook om te zien hoe en wat.

Als ik vaker mocht zou ik kijken wat voor persoon mijn oma en opa aan moeders kant zou zijn. Ik ken ze alleen van de verhalen

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:41

Lastig zijn wel paar dingen die ik zou willen zien

D-day in Normandië, slag om Arnhem, auswitch/bergen belsen/sobibor/Vucht, de bevrijding, ondergedoken joden, verzetsstrijders, Corrie ten boom, Jezus in leven/kruisiging/opstanding (niet om te zien wat of er waar van is maar denk dat zeker de kruisiging/opstanding nog meer indruk zou maken)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:46

ik zou een dag kiezen waarbij mijn papa nog leefde. en hem dan plat knuffelen en nog een keer extra zeggen dat ik zo onwijs veel van hem houd

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:50

naar de tijd van het kleine huisje op de prairie! soms wou ik dat ik in die tijd geboren zou zijn, waar iedereen elkaar nog helpt, je met kleine dingen heel blij bent en waar kinderen echt heel beleefd zijn! top tijd lijkt me dat!
mja het is natuurlijk ook maar een serie :o

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:51

cass1991 schreef:
naar de tijd van het kleine huisje op de prairie! soms wou ik dat ik in die tijd geboren zou zijn, waar iedereen elkaar nog helpt, je met kleine dingen heel blij bent en waar kinderen echt heel beleefd zijn! top tijd lijkt me dat!
mja het is natuurlijk ook maar een serie :o

Jaaaaaa <3

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:51

De eerste dagen van de titanic, voordat hij zonk. En dan graag bij de eerste klas. Die hele periode vind ik zo machtig.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:52

Wat een leuke originele vraag. Pffft, daar zou ik eens heel goed over na moeten denken.

Prehistorie zou ik niet zo boeiend vinden. De tijd van jezus eventueel wel. Ik denk dat de middeleeuwen mij zou teleurstellen, volgens mij wordt dat allemaal veel mooier en romantischer voor gesteld dan het daadwerkelijk was. Zowel een dag uit de eerste of tweede wereldoorlog lijken me interessant. Al lijkt ook Vietnam me interessant om iets van te zien. De Nederlandse gouden eeuw, zonder stroom ed. lijkt me ook boeiend. Pffhoe, moeilijk hoor, is nog niet zo makkelijk kiezen.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:54

Suzanne F. schreef:
Jeetje wat moeilijk. Er zijn zoveel dingen die ik graag had willen zien en meemaken. Ik ben dol op Geschiedenis. Prehistorie en Middeleeuwen lijken me geweldig om te zien. Maar als ik echt moet kiezen: Concert van Queen in 1975, Christmas Eve, Hammersmith Odeon, London.

Daar heb je ook een hele goede.
Gods wat jammer dat ik toen niet leefde -O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:54

Ik denk dat dat in het echt idd flink tegen valt :+ als ik aan die tijd van house on the prairy denk, dan denk ik eerder aan de brokeback mountain film

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:31

Ik zou met Koningin Wilhelmina mee willen kijken op de dag dat ze Nederland verliet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Meeluisteren naar hoe die beslissing tot stand kwam, en wat ze vanuit Londen van plan waren. Lijkt me heel "mooi", hoewel dat een raar woord is in dezen.

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:15

Suusie22 schreef:
Meevaren op de titanic lijkt me ook gaaf!

Mij ook! Alleen niet zinken :)
Vivian__ schreef:
Oh en ik zou toenanchamon wel een x willen ontmoeten :')

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:16

Ik zou met de titanic ten onder willen gaan , en dan ben ik net doodgevroren en dan leef ik nog.

Of een dagje in de kerker van een kasteel de mensen martelen voor bekentenissen :')

Of naar een concert van Freddy mercury , die gast was echt awesome

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:18

Graag zou ik de Cowboy- Indianentijd willen zien in Amerika, dat lijkt me zo gaaf! :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:23

Ik zou terug in de tijd naar Engeland willen ten tijde van de aanvallen van de Saksen. Ik zou willen weten of King Arthur echt heeft bestaan of niet :D
Een dagje ronddwalen in een middeleeuws kasteel ten tijde van zijn volle glorie lijkt me ook helemaal geweldig.

Gabjesapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:29

Ladybird schreef:
ik zou een dag kiezen waarbij mijn papa nog leefde. en hem dan plat knuffelen en nog een keer extra zeggen dat ik zo onwijs veel van hem houd

Voor mij hetzelfde...nog een dag met mijn vader doorbrengen,mis hem nog dagelijks.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:31

Ik heb altijd al gegrapt dat ik te laat geboren ben, ik zou zo graag naar een concert van bv the doors, guns 'n roses, deep purple, of agent orange willen! :D