Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
44Myrthe44 schreef:Oja, ik zie het, dacht dat TS had gepost, verkeerd gelezen.
Wel kan je altijd nog zorgen dat je niet getagd wordt.

Urielle schreef:Je leest verkeerd Anc.
Hij postte seksuele opmerkingen (de inhoud hiervan kennen we niet wegens expliciet), TS reageerde daar op en zijn verdediging was dat er in een hoek een harde tepel te zien is en dat het dan gerechtvaardigd is om dergelijke opmerkingen te maken.

Anc schreef:Ben ik echt de enige die vindt dat TS wel erg overdreven gereageerd heeft?
Hem gelijk een veeg uit de pan geven, het een sexistische opmerking noemen... god, ik ben nog 10x zo erg bij foto's van vriendinnen
"Ik zie een harde tepel" is echt niks hoor...
Sommige mensen hebben gewoon andere humor of zijn gewoon directer en minder preuts in hun benadering van mensen.
ik zie het mega probleem echt niet...
Als ik die jongen was geweest, was ik not amused geweest dat jij zo tegen mij te keer gaat voor een redelijk onschuldige opmerking.
En dat het gelijk een oversexte zak is... je kunt ook overdrijven
Dat TS het niet vind kunnen is haar mening en dat mag, maar dat had ze ook gewoon kunnen zeggen vind ik

Anc schreef:Ik ben er inderdaad trots op dat ik vriendinnen heb die mij zo goed kennen en die ik zo goed ken, dat zo'n grapje rustig kan zonder dat ik gelijk een veeg uit de pan krijg
En hier gaat het niet over een vreemde, maar over een vriend van TS.
Groot verschil vind ik!
Dan vind ik het geen zak uitmaken of de foto nou op haar eigen fb staat of op die van die vriendin.