Tele 2 echt zo slecht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Tele 2 echt zo slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:01

Ik ben ook zeer tevreden! Goedkoop in de abonnementen en ik heb zeer goed bereik. Vaak beter dan mijn man met KPN :+ Ligt wel aan de regio, T-Mobile heeft op bepaalde plekken beter bereik dan KPN maar andersom natuurlijk ook. Ik heb nog nooit last van storingen gehad!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:39

Ik had er afstand van gedaan want was kapot en ik moest een hand tekening zetten. Hoe doe je dat via een formulier dat je via de mail krijgt? Faxen kon ook, ja hallo heb ik een fax. weer kapot naar mij opsturen was 40 euro. Na een boze mail met daarin mijn ongenoegen, en gezegd hou hem maar. Krijg ik een paar weken later een mail dat ze hem naar mij opsturen. Huh?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 22:59

__Marije__ schreef:
Ik ben ook zeer tevreden! Goedkoop in de abonnementen en ik heb zeer goed bereik. Vaak beter dan mijn man met KPN :+ Ligt wel aan de regio, T-Mobile heeft op bepaalde plekken beter bereik dan KPN maar andersom natuurlijk ook. Ik heb nog nooit last van storingen gehad!

okee. Ja ik neem denk ik gewoon de gok. Een vriendin die in dezelfde plaats als mij woont, en op kamers zit in Amsterdam zegt dat ze op beide plekken uitstekend bereik heeft. nooit problemen gehad etc.

bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:02

Heb zelf ook tele2, raad het je niet aan. Je kan niet checken hoeveel mb's/belminuten je nog over hebt (is niet erg als je onbeperkt hebt, maar wel als je resp. 200/100 hebt). Verder had ik geen dekking bij de kapper op het winkelcentrum (En ik woon in een stad met 80.000 inwoners, dan mag ik op het centrum wel verwachten dat ik daar internet heb!). Verder bij de kleinste dingetjes gewoon geen bereik met internet. Daar betaal ik niet voor! Maar in de randstad schijnt het wel goed te werken, dus als je daar woont is dat natuurlijk wel ideaal).

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:06

Ik ben een tevreden klant! Bijna overal internet en altijd wel bereik.
Zelfs op de bloemenveiling wat echt een wonder is omdat daar alleen kpn bereik hoort te hebben.
In zuid-amerika ben ik de enige die bereik heeft overal. Mijn ouders T-mobile en vodafone hebben niks noppes nada aan bereik daar. Ik bijna overal, wat toch wel erg fijn is mocht er iets zijn.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 23:27

Luz_ElenaE schreef:
Zelfs op de bloemenveiling wat echt een wonder is omdat daar alleen kpn bereik hoort te hebben.
In zuid-amerika ben ik de enige die bereik heeft overal. Mijn ouders T-mobile en vodafone hebben niks noppes nada aan bereik daar. Ik bijna overal, wat toch wel erg fijn is mocht er iets zijn.

dit motiveert mij alleen maar meer om toch dat abonnement te nemen met de iphone erbij!
@ Lollieloes, een vriendin van mij zegt dat ze waar ik woon echt altijd verbinding heeft. sowieso bellen en smsen gaat prima en internet ook eigenlijk allemaal. En in amsterdam net zo! dus ik vermoed dat het hier waar ik woon dus best wel goede verbinding is. En ik woon in een dorp. Naja zo heeft elke provider ook misschien wel wat..

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:39

Ik ben ook van Vodafone naar tele2 gegaan en heb nog geen problemen gehad hoor!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 07:25

Je kunt trouwens ook gewoon kijken hoever je zit qua data enzo hoor... gewoon inloggen op tele2, geeft je een mooi overzicht.

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:06

Luz_ElenaE schreef:

Tele 2 werkt toch met het netwerk van T-Mobile??
Ik heb ook Tele 2 en moet zeggen, internet is traag op momenten dat ( ik denk ) dat er veel mensen aan het internetten zijn. Anders is het prima te doen. Bereik ook niets mis mee. Zelf in "het zwarte gat"Drenthe..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:29

Mijn vriend had zijn abo over laten zetten naar Tele 2 en dit met een paar dagen weer laten annuleren. (Je hebt 2 weken bedenktijd). Hij had in en om het huis geen bereik, internet deed het overal slecht enz. Hij heeft nu telfort, ik heb al jaren HI en wil niets anders meer. Ik betaal wel iets meer maar heb dan ook altijd en overal bereik en goed contact met de klantenservice :)

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:35

badeendje schreef:
Heb zelf ook tele2, raad het je niet aan. Je kan niet checken hoeveel mb's/belminuten je nog over hebt (is niet erg als je onbeperkt hebt, maar wel als je resp. 200/100 hebt). Verder had ik geen dekking bij de kapper op het winkelcentrum (En ik woon in een stad met 80.000 inwoners, dan mag ik op het centrum wel verwachten dat ik daar internet heb!). Verder bij de kleinste dingetjes gewoon geen bereik met internet. Daar betaal ik niet voor! Maar in de randstad schijnt het wel goed te werken, dus als je daar woont is dat natuurlijk wel ideaal).

Er is wel een app die je kan downloaden van tele2 om je mb's en belminuten te checken :) Mijn tele2 heet die geloof ik.
Ik ben naar een winkel gegaan waar ze hebben gecheckt of ik bij mij in de buurt goed bereik zou hebben, en dat bleek niet zo te zijn maar ik heb toch het abbonement genomen omdat ik zou verhuizen. Nu ben ik na een half jaar terug verhuisd naar waar ik vandaan kwam en het bereik is juist tip top in orde.
Het komt zelfs regelmatig voor dat ik wel bereik heb waar een ander het vaak niet heeft..
Tuurlijk werkt het niet 100% altijd, maar bij welke provider is dat nou wel zo.
Ik ben tevreden over mijn combi tele2 & Iphone 4 :j

LePinto07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:39

Ik ben zeer tevreden met tele2 nog nooit problemen gehad en altijd super bereik zelfs op stal.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:08

Ik heb al jaren tele 2 en ben al jaren tevreden over hun!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:41

Ik heb nu een maand gele 2. Sim only.

Weet nu al dat ik na een jaar terug ga naar Hi. Ik heb ook slecht bv bereik. Midden in de stad kon ik niemand bellen of gehele worden. Internet ligt er vaak uit. Wel heb ik bereik pp werk waar niemand bereik heeft en dat is ook vreemd.

Grote misstap ik baal ervan dat ik nu er aan vast zit voor een jaar

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:30

Zelf geen ervaring met Tele2 qua telefonie, m'n vader wel. Erg slecht bereik op plekken waar we met Vodafone en T-mobile geen problemen hebben. Qua internet wel ervaring mee helaas. Een keer een storing, zelf al wat zaken gecontroleerd, uiteindelijk helpdesk gebeld. Ik werd binnen 18 (!) dagen teruggebeld gaven ze aan, te idioot voor woorden. Werkte uiteindelijk die middag plots weer, maar werd na ruim vier weken teruggebeld over die storing. :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:36

Ik heb ook slechte ervaringen met tele2. Drama om klantenservice te bereiken en als je ze bereikt hebt is de kans klein dat ze je ook nog kunnen/willen helpen.
Ik heb zelf al meerdere providers gehad, maar ik zit nu al een paar jaar bij vodafone, en daar blijf ik :D. Is tot nu toe de beste provider voor mij zonder gekke verrassingen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:40

Ik heb alleen ervaring met tele2 als vaste aansluiting. Dat is echt... Geen woorden voor.
Na blikseminslag geen telefoon meer en we zijn 8 weken met tele2 aan het vechten geweest voor eem oplossing maar nee hoor. Uiteindelijk trok een andere provider het zich zo aan (kpn, schade was ook ontstaan bij de buren die kpn hebben) dat ze alles vervangen hebben van tele2 en gezorgd hebben dat we weet aansluiing hadden...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:45

Ik heb zeer zeer slechte ervaring met Tele2. Slechte service, slecht bereik, elke maand weer spannend wat mijn rekening zou zijn. Ik had een normaal abonnement en zat er altijd over heen, terwijl ik niets geks deed. Ik heb op een gegeven moment mijn telefoon een aantal maanden uit gehad, en had alsnog rekeningen van 50 tot 90 euro! Mijn abonnement was 30 euro, beetje vreemd. Ook het opzeggen van je abonnement is heel erg moeilijk! Ik heb er ruim een jaar over gedaan, pas toen ik boos werd aan de telefoon konden ze het via de telefoon regelen, normaal moet het per post.

Nu heb ik HI en ben meer dan tevreden! Super service, misschien wat aan de prijzige kant, maar dat beetje extra heb ik er wel voor over. :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:30

Weet je wat het is, ik heb al een aantal jaar tele2 en altijd wel tevreden geweest. Nu hebben we thuis ook internet en telefoon etc van tele2 en mn moeder en ik hebben allebei mobiele abo van tele2.
In eerste instantie heel tevreden, want als er iets was en je moest tele2 bellen, dan namen ze op(als je al een tijdje in de wacht hing, zucht) met het bericht dat er per direct 5 euro werd overgemaakt naar onze rekening vanwege het lange wachten! Erg positief dus. Maar sinds ik in Juni een nieuw abo heb afgesloten is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het internet (bij mij thuis) lag eruit 10 dagen lang. Savonds na half 8 klapte hij er gewoon uit en kon ik dus niks meer doen voor school(net voor mn tentamenweek!)
Toen we belden moesten we het maar met KPN regelen. Like what!? tele2 loopt via t-mobile! Anyway, het internet op onze telefoons is erug langzaam, echt bedroevend. en de tele 2 app, waarop je kunt zien wat je verbruikt doet het heel vaak niet!

Al met al zijn ze wel de goedkoopste, maar niet de beste. Maar goed, ik ben ook nmiet tevreden over vodafone, want die klantenservice is echt waardeloos.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 13:51

oke, nah ik heb toch besloten maar geen abo bij tele2 te nemen. Er zijn gewoon teveel negatieve reacties over, dat ik heb besloten om via gsm topdeal (dat is iets via tmobile), daar zit me zusje ook en is heel erg tevreden. ze heeft vaak nog beter bereik als dat ik heb met Vodafone, wat ik overigens ook niet echt een prettige provider vind!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:04

T-Mobile is hetzelfde als Tele2 :+

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:13

Nou, dan hoop ik dat het goed gaat bij mij. Ik ga waarschijnlijk binnenkort over op Tele2 (nu T-Mobile en dat werkt hier prima), enige provider waar de iPhone 5 geen rib uit m'n lijf is. :')

Het verschilt wel echt per telefoon, mijn vader had in ons huis geen bereik toen hij T-Mobile had, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:22

Ik wil ook overstappen naar tele2 icm een iphone.
Heb nu t-mobile icm met een Blackberry, en ik weet niet of het aan de telefoon of aan de providér ligt maar pff.. Het internet is ZO traag, heb 9 van de 10 keer alleen gprs netwerk (ipv 3g), hele netwerk ligt er vaak uit enz. (En ik woon in amsterdam.. Zou toch denken dat netwerk/ bereik hier geen issue zou moeten zijn)
Ik heb eigenlijk alleen wat aan mn mobiel als ik ergens op een wifi netwerk kan. Schiet echt niet op.

Maarja, hiervoor zat ik bij HI en daarbij had ik t gevoel constant een oor aangenaaid te worden met gekke rekeningen. Volgens mij is er over elke provider wel wat slechts te melden..

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:09

Heb niet alles gelezen maar ik heb sinds dec tele2 en ben BLIJ als het contract afloopt..

Je krijgt sowiso geen antwoord op mails, en als je belt krijg je niet zo'n handig iemand aan de lijn die je 10x doorverbind en je geld wegtikt en nog geen oplossing hebt.

Mijn abo is maar 10 euro en ik krijg steeds hogere rekeningen terwijl ik dus niet over mijn limiet zit en hun weten ook niet hoe dat kan.
Ze sluiten je ook heel snel af.
En die limiet app werkt ook voor geen meter.
Laatste maand had ik 50 euro aan een rekening en uiteindelijk krijg ik dat allemaal wel terug ja maar niet van harte.

Dus nee ik vind tele2 10x niks.
en de service helemaal al niet.

Ze zeggen bv je hebt je rekening niet betaald en dan moet ik serieus met printscreens gaan bewijzen van wel
dan nog beweren ze dat ik het later heb laten terug storten ofzoiets wat gelul is maar dat soort dingen volgens mij om geld te verdienen ofzo gewoon heel moeilijk doen in de hoop dat mensen het er bij laten zitten.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:12

__Marije__ schreef:
Je kunt trouwens ook gewoon kijken hoever je zit qua data enzo hoor... gewoon inloggen op tele2, geeft je een mooi overzicht.

Die klopt dus echt niet he.