Ligt wel aan de regio, T-Mobile heeft op bepaalde plekken beter bereik dan KPN maar andersom natuurlijk ook. Ik heb nog nooit last van storingen gehad! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ligt wel aan de regio, T-Mobile heeft op bepaalde plekken beter bereik dan KPN maar andersom natuurlijk ook. Ik heb nog nooit last van storingen gehad! __Marije__ schreef:Ik ben ook zeer tevreden! Goedkoop in de abonnementen en ik heb zeer goed bereik. Vaak beter dan mijn man met KPNLigt wel aan de regio, T-Mobile heeft op bepaalde plekken beter bereik dan KPN maar andersom natuurlijk ook. Ik heb nog nooit last van storingen gehad!
Luz_ElenaE schreef:Ik ben een tevreden klant! Bijna overal internet en altijd wel bereik.
Zelfs op de bloemenveiling wat echt een wonder is omdat daar alleen kpn bereik hoort te hebben.
In zuid-amerika ben ik de enige die bereik heeft overal. Mijn ouders T-mobile en vodafone hebben niks noppes nada aan bereik daar. Ik bijna overal, wat toch wel erg fijn is mocht er iets zijn.
Luz_ElenaE schreef:Ik ben een tevreden klant! Bijna overal internet en altijd wel bereik.
Zelfs op de bloemenveiling wat echt een wonder is omdat daar alleen kpn bereik hoort te hebben.
In zuid-amerika ben ik de enige die bereik heeft overal. Mijn ouders T-mobile en vodafone hebben niks noppes nada aan bereik daar. Ik bijna overal, wat toch wel erg fijn is mocht er iets zijn.
badeendje schreef:Heb zelf ook tele2, raad het je niet aan. Je kan niet checken hoeveel mb's/belminuten je nog over hebt (is niet erg als je onbeperkt hebt, maar wel als je resp. 200/100 hebt). Verder had ik geen dekking bij de kapper op het winkelcentrum (En ik woon in een stad met 80.000 inwoners, dan mag ik op het centrum wel verwachten dat ik daar internet heb!). Verder bij de kleinste dingetjes gewoon geen bereik met internet. Daar betaal ik niet voor! Maar in de randstad schijnt het wel goed te werken, dus als je daar woont is dat natuurlijk wel ideaal).
Mijn tele2 heet die geloof ik.
. Is tot nu toe de beste provider voor mij zonder gekke verrassingen.