Ik hoor dit nieuwe werkwoord wel vaker maar heb het nog niet 'geschreven' gezien.Terroriseren-Terror-geterrord, een soort van afkorting van geterroriseerd vlgs mij

Ik stond enigzins chagerijnig al om 05.00 naast mijn bed omdat ik en mijn bed uitzweette en lekgestoken werd, werd ieder half uur wakker wegens één van de twee.
Tot gisteren had ik eigenlijk nog weinig last van de muggen, wel af en toe een bultje maar gisteren en vannacht hadden de muggen blijkbaar moeite een bloedvat te vinden want het lijkt/leek wel een mijnenveld op ieder lichaamsdeel wat buiten mijn laken lag... armen/onderbenen, handen, voeten dus, gezicht gelukkig dan weer niet, maar muggenbulten op mijn handen vind ik vreselijk irritant.
Voor diegenen die graag buitenzitten in de zwoele zomeravonden, citronellakaarsen branden en wierrook inderdaad, deze wierrook moet je onder de tafel zetten want muggen gaan daar vooral zitten als uitvalsbasis

Je hebt van die speciale spiraalwierrook achtige dingen... ik weet niet of die in nederland ook te vinden zijn, zal toch wel? Maar in Azie liggen ze 's avonds onder iedere tafel te branden.
Verder 's avonds geen parfum opdoen, sterk ruikende shampoo/deo ed gebruiken en smeren

)

Nu maar hopen dat ik geen Knokkelkoorts krijg, want ik zit nu op de antillen.. Gelukkig zijn hier geen Malariamuggen, maar wel Dengé ofzo.