proud of myself! het gevecht tegen overgewicht gewonnen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:07

Jaime_ schreef:
animalwoman schreef:
ik ben helaas te dun voor een maagband
maar dat zou voor mij wel een goede optie zijn

Ze zeggen niet voor niets dat je er 'te dun' voor bent, dan zal dat wel zo zijn, je moet jezelf gewoon een andere levensstijl aanwennen als je wilt afvallen, meer bewegen en vooral gezonder en regelmatig eten! Ook met een maagband moet je je levensstijl veranderen..

ik kan niet veel sporten ivm met zwakke knie en enkel hardlopen en kracht met benen mag ik niet
en ik let al heel erg op wat ik eet ik snoep niet enzo en eet vet vrije dingen
maar het gaat er maar niet af

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:08

Halleluja :wow: Hottie!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:08

Plien91 schreef:
Jeetje wat ontzettend knap van je en wat zie je er supergoed uit zeg! +:)+
Je zegt 'ik ben een beetje trots op mezelf' - een béétje?! Je moet waanzinnig trots zijn joh!

ik ben ook wel trots hoor, maar kan het nog steeds niet bevatten,

laat ik het zo zeggen dat ik laatst tegen een stalgenoot zei op het strand.. zo die is knap en slank en dat ze mij zat aan te kijken.. jij bent slanker hoor :') ,,,denk jaja dat zal

Nagano

vind het heel knap van je echt (heb ook een gbp gehad ben van 110 naar 78 gegaan wil er nog 5 af )
maar wel veel van 120 naar 43 kilo
of ben je 43 totaal kwijt ?

Mandy517

Wat super goed!! Respect _/-\o_

Papegara

Re: proud of myself! het gevecht tegen overgewicht gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:09

WOW WOW WOW!
Wat ontzettend knap, gefeliciteerd met je overwinning!
Wat zie je er goed uit zeg!

Wat is je geheim?

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:10

ik ben samen met de maagband in de jaren bijna 80 kilo kwijt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:10

*\o/* *\o/* *\o/* Gefeliciteerd hoor *\o/* *\o/* *\o/*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:10

woooow... das het enige wat ik kan zeggen. jemig. als je oude bekenden tegenkomt herkennen ze je zeker niet...

mensen niet zeuren dat ze te dun is.. ze is nu nog helemaal in de vibe.. wat je zelf ook zegt, je zal nog wat aankomen en dan is het precies goed. nu doorgaan met het gezonde leven en de obsessie (het altijd eten naar helemaal geen eten) loslaten zodat je niet te dik en of te dun wordt.

verder echt nogmaals wow.. dit is wel echt inspiratie. heb je ook een foto te paard met je nieuwe gewicht?

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:12

superknap dat je zoveel disipline hebt gehad en nog hebt om dit vol te houden !!!

even een vraagje, na zoveel kilo's afgevallen te zijn zit je denk ik ook met overtollig huid, heb je dit ook weg laten halen ?

Siepie

Ik zag de foto's en dacht: NEE :oo dat is onmogelijk! :oo
Súper zeg, echt geweldig!! _O_
Wát een doorzettingsvermogen moet jij hebben zeg!!

SayaJones

Wow!! :wow: *Fietfieeeuw* <<)

Nu nog een foto van jou en paardlief :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:13

Super goed gedaan meid, je mag trots zijn op jezelf!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:14

Respect! Wat kan een mens dan compleet veranderen zeg! Groot gelijk dat je een mooie fotoshoot hebt laten doen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:15

Wauw!! :wow: Dat had ik niet verwacht na de eerste 2 foto's, heeeeel knap!! _O_ Je mag zeker trots zijn! :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:16

animalwoman schreef:
ik kan niet veel sporten ivm met zwakke knie en enkel hardlopen en kracht met benen mag ik niet

Dan ga je zwemmen, of roeien o.i.d. waar een wil is, is een weg. Ik heb artrose in m'n voeten en zoek daarom ook beweging waarbij ik daarvan geen last heb, zwemmen bijvoorbeeld is erg goed voor je en je komt niet met je volle gewicht op je zwakke ledematen, want je wordt 'gedragen' door het water.

Als je toch te zwaar bent eet je waarschijnlijk toch te veel voor hetgeen je verbrand, en dan gaan het niet om het aantal kcal maar om waar die kcal uit bestaan (eiwitten, vetten, koolhydraten etc.). Als je echt kampt met overgewicht en het wil zelf niet lukken kan je altijd hulp in schakelen van een dietist, ga eens langs bij je huisarts en praat erover!

Een maagband is een leuk hulpmiddel, maar als je er niet voor in aanmerking komt zijn er nog genoeg andere manieren om gewicht te verliezen.

Ik zal verder niet TS haar topic kapen, want ik vind het ontzettend knap wat zij heeft bereikt, en dat komt niet door de maagband, tuurlijk heeft het haar geholpen, maar uiteindelijk gaat het om de nieuwe levensstijl die het doet! Ik vind het nogmaals super knap van je TS :)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:17

tinker6 schreef:
superknap dat je zoveel disipline hebt gehad en nog hebt om dit vol te houden !!!

even een vraagje, na zoveel kilo's afgevallen te zijn zit je denk ik ook met overtollig huid, heb je dit ook weg laten halen ?

nee, heb niets laten weghalen.
het overtollig vel valt bij mij alles mee.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:19

Knap hoor, gefeliciteerd! Foto's zijn mooi geworden en je ziet er echt super uit! Alle recht om rete-trots te zijn!
Zo'n shoot wil ik over een poosje als ik op gewicht ben ook doen, nog 10 kg. te gaan tot m'n streefgewicht (heb er nu 30 af) en dan wil ik proberen om er nog 6 af te krijgen maar da's niet noodzakelijk.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:20

Afbeelding

ikke te paard... :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:22

Jaime_ schreef:
animalwoman schreef:

Dan ga je zwemmen, of roeien o.i.d. waar een wil is, is een weg. Ik heb artrose in m'n voeten en zoek daarom ook beweging waarbij ik daarvan geen last heb, zwemmen bijvoorbeeld is erg goed voor je en je komt niet met je volle gewicht op je zwakke ledematen, want je wordt 'gedragen' door het water.

Als je toch te zwaar bent eet je waarschijnlijk toch te veel voor hetgeen je verbrand, en dan gaan het niet om het aantal kcal maar om waar die kcal uit bestaan (eiwitten, vetten, koolhydraten etc.). Als je echt kampt met overgewicht en het wil zelf niet lukken kan je altijd hulp in schakelen van een dietist, ga eens langs bij je huisarts en praat erover!

Een maagband is een leuk hulpmiddel, maar als je er niet voor in aanmerking komt zijn er nog genoeg andere manieren om gewicht te verliezen.

Ik zal verder niet TS haar topic kapen, want ik vind het ontzettend knap wat zij heeft bereikt, en dat komt niet door de maagband, tuurlijk heeft het haar geholpen, maar uiteindelijk gaat het om de nieuwe levensstijl die het doet! Ik vind het nogmaals super knap van je TS :)

ik zwem idd 5x per week en op mijn werk loop ik bijna 10km per dag ik heb verder een prima conditie k kan 30km wandelen zonder trainen ik loop veel

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:25

wauw jeete ts.. te paard stat ook goed.
ben je lekker wezen shoppen?

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:27

haha, heb hoop geld uitgegeven in de afgelopen maanden aan kleding.. meer noodzaak als plezier.
gelukkig ook een hoop gekregen van vrienden etc..anders was het niet te doen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:28

Wow TS je mag trots zijn op jezelf meid.

Nu heb ik gelijk een goed voorbeeld om ff iemand een hak te doen zetten omdat ik last heb van iemand die mij nogal voor van alles uit maakt etc o.a. over mijn overgewicht. Ze wil echt elk detail graag weten over wat ik weeg en hoeveel ik al kwijt ben, sorry maar ik houd het voor nu nog gewoon bij mezelf.

Diegene beweert dus dat ze sinds november vorig jaar 90kg kwijt is op eigen kracht alleen wij (ik en mijn vriend) zien dat dus echt niet eraan af :o.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:28

Jezus mina.. heel veel respect. Wat ben jij ENORM veel afgevallen en wat moet je daar enorm veel doorzettingsvermogen voor hebben en sterk in je schoenen voor moeten staan.

43 vind ik ook wat aan de lage kant. ik ben ook maar 1.60 en weeg een ruime 10kg meer (is nog gezond gewicht maar ik zou zelf 50 willen wegen) dus het zou wel wat 'gezonder' en veiliger zijn als er inderdaad nog die kleine 5kg bij je aankomt nu zoals je zegt. :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:29

Super knap zeg!! Je ziet er goed uit, ondanks dat je gewicht wat aan de lage kant overkomt :)

Als je zo naar je foto's kijkt lijkt het niet dat je veel overtollig vel hebt, of vertekend dat?
Wat ik me altijd afvraag bij mensen met een maagband: krijg je nou wel genoeg energie binnen om je dagelijks bezigheden vol te houden?