Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan had je het beter vaag kunnen houden als “helaas ik kan niet” of kan ik later op de avond in stappen/uitstappen.
NoaSky schreef:Tjah hier is het ook normaal. Ik geloof dat het vrijgezellenfeest dat ze voor mij hadden georganiseerd zelfs nog 20 euro duurder was.. En bij andere vriendinnen kostte het ook dat.
Het is net wat ze willen, hier is het inderdaad ook altijd een hele dag tot na sluitingstijd van de kroegen geheel met activiteiten, voorl*l lopen en alles netjes verzorgd.
Voor alleen een avondje stappen snap ik dat t teveel is, maar het begint on 10:00 uur al..
Tjah dat is hier normaal
Sammie schreef:Voor een vrijgezellenfeest is het meestal wel zo dat je een hele dag (iig vanaf de middag) op stap bent, maar meestal laat het programma wel ruimte om eerder of later in te stappen.
€100 vind ik nog meevallen voor een vrijgezellenfeest (je speelt de vrijgezel vrij), maar dit kan voor jou dan nog wel veel geld zijn. Ik vind de reactie van die zussen dan ook echt niet netjes. Ik weet niet hoe jij het communiceert heb, maar als jij hebt gegeven dat het voor je jou veel geld is, om X reden is het niet anders. Een opmerking ik ga niet de hele dag op stap met mensen die ik niet ken vind ik minder handig. Dat houd je nl. altijd wel en je bent maar voor eventjes vreemden van elkaarDan had je het beter vaag kunnen houden als “helaas ik kan niet” of kan ik later op de avond in stappen/uitstappen.
Nochtans hoeven die zussen natuurlijk niet zo te reageren
ChevalNoir schreef:Honderd euro is veel geld, maar ik zou de bruid er niet mee willen lastig vallen. Ik weet dat mijn vriendinnen ieder 50 euro ingelegd hebben. We begonnen met een uitgebreide high tea bij mij thuis (15 uur. ik kwam thuis, 15 meiden over de vloer als verrassing). Iedereen had allerlei hapjes meegebracht. Daarna vertrokken we naar een bar om cocktails te maken. Vervolgens heerlijk uit eten geweest. !