Nog meer mensen die binnenkort beginnen bij een nieuwe baan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Re: Nog meer mensen die binnenkort beginnen bij een nieuwe baan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 17:25

Haha! Grappig zeg!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 14:00

Wat denken jullie?
Ik begin maandag bij m'n nieuwe baan maar ik begin nu net aan een verstandskiezen-rompslomp :( Ik heb echt nooit wat en net nu ik bij en nieuwe baan begin heb ik allemaal afspraken in het vooruitzicht, CT-scan, nog een afspraak en dan later nog verwijderen (niet in 1 keer gok ik zo..). En ik 't zijn nog rotzakken ook want ze zitten diep en in de buurt van/ aan zenuwen dus waarschijnlijk ben ik de volgende dag nog niet fris en fruitig genoeg om weer te werken ivm zwellingen en pijn.
Heb een proeftijd van 2 maanden en vraag mezelf nu af of ik het niet beter allemaal kan uitstellen tot na de proeftijd. Baal er wel van want ik wil die verdomde kiezen eruit, maar die baan is me ook wel belangrijk :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 19:14

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:08

Het op een vrijdag plannen en daar een vrije dag voor nemen ?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:55

Thanks "Naamloos" Jij ook balen van je blessure! Mijn motto was altijd 'Ik ga werken tenzij ik niet kan lopen'. En jij kan niet echt handig lopen dus snap ook jouw probleem.
Heb echter zoveel horror verhalen gehoord van vrienden en kennissen en op internet... Brrr... Ik heb het al zo'n 5 jaar uitgesteld :D Eigenlijk zouden ze vandaag eruit gaan, maar toen bleek dus dat mijn rotzakken, ook échte rotzakken zijn en dus een special treatment nodig hebben :roll: -:(-

Enne weekend, wat is dat? :D Ik werk in de detailhandel, dus een weekend is niet vanzelfsprekend... Ik ga 4 dagen werken dus ga denk ik kijken of ik het op een donderdag/vrijdag kan plannen, en dan m'n vrije dagen erachter komen. Dan heb ik op z'n hoogst 3 dagen erna vrij. Het moet maar!
Maar balen doe ik wel... Moet op m'n werk hip en leuk zijn, met een (blauwe) hamsterwang is dat toch iets lastiger :)) _O-

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:31

toch nog succes muisbal en ik heb ook goed nieuws ben bij eentje door naar de 2e ronden en mag een dagje gaan meelopen en van de andere hoor ik voor woensdag iets ben nu echt wel blij hopen dat ik aan de bak kan bij een van de 2