De meest leuke cadeau's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: De meest leuke cadeau's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:30

Ik heb ooit een reservering gedaan voor een lotr dvdbox. Mijn ouders zijn vervolgens naar die winkel gegaan, hebben mijn reservering geannuleerd en hebben daarvoor in de plaats een reservering voor een exclusieve giftbox gedaan. De reservering kreeg ik in een mooi doosje voor mijn verjaardag. Onwijs lief van ze.
Verder schiet me zo niets te binnen...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:36

Vorige week.
Voor mijn verjaardag. Wat we precies gaan doen is nog een verassing
Van vriend lief. Ik weet alleen dat we 8aug weg gaan voor een nachtje. Dat het ver rijden is we een kamer hebben met alles erop en eraan champagne etc. Diner en ontbijt uitgebreid inclusief.
Het is nu al mn leukste cadeau ooit.

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:51

Toen ik 14 werd kreeg ik het meest geweldige cadeau ooit.
Namelijk deze knappe man <3 :

Afbeelding

Afbeelding

We zijn intussen al weer bijna 8 jaar verder, en ben nog steeds elke dag superblij met hem :j
Laatst bijgewerkt door Anne_91 op 28-07-13 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:54

- Het hondje dat ik kreeg op mijn 15de; als wij haar niet zouden nemen zou ze een spuitje krijgen omdat ze maar niet herplaatst kon worden, alle andere hondjes al weg waren en ze bijna blind was

- mijn tweepersoonsbed met heerlijke matras

- Het gouden enkelbandje van mijn vriend voor mijn 18e verjaardag

:)

- Oh, en het grootste cadeau is toch wel mijn (ja, dat kan ik na 8 jaar verzorgen dan toch echt zeggen) haflinger. Mijn oom heeft afgelopen april overleden, kreeg 5 weken daarvoor te horen dat hij niet lang meer te leven had. Joukje is mijn erfenis en me het meeste waard van alles.
Laatst bijgewerkt door Joukje_04 op 28-07-13 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:58

Een tinker <3 Helaas heb ik haar een tijd geleden moeten verkopen, maar ze blijft het mooiste wat mij ooit is overkomen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:58

Ik heb dit jaar een camera gekregen van mijn vriend, ben ik heel blij mee :D
En van de familie heb ik een enorme BBQ gehad waar we eigenlijk voor aan t sparen waren, dus daar waren we ook errug blij mee :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:07

Toen ik 11 werdgingen we naar de manege voor 'lessen' en kreeg stond ik er naast terwijl mijn moeder aan de manege eigenaar vroeg of hij een leuk paardje te koop had voor mij. Niet laten merken dat ik het nog niet wist, maar was een van de gelukkigste momenten uit mijn leven denk ik. Heb uiteindelijk de beste Fjord ter wereld voor mijn nivo toen gekocht.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:19

Mijn leukste cadeau was toch wel dat ik mijn eerste eigen pony kreeg.. :D
Toen was ik 10.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:26

ik mag altijd alles zelf uitkiezen en ja dat voegt altijd toe dat ik krijg wat ik geweldig vind.
dit jaar met zelf 20 euro toe leggen een super mooie lapis ring en een ketting hanger. Wel beide kopieen uit The Vampire Diaries (originals ring en caroline hanger) maar wel beide van zilver. :D zal er dolgelukkig mee zijn.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:28

Dat toen ik mijn vriend vroeg wat die wil hebben voor zijn verjaardag zijn antwoord was ''een lekkere verwendag voor jou, omdat ik wil dat jij gelukkig bent'' <3 <3
weet nog niet of het er echt van komt maar vind het zo lief van hem, zat ook bij het typen van dit berichtje al weer bijna te huilen omdat ik het zo lief vind :o :D

(zit de laatste tijd niet goed in m'n vel, psyg. problemen door traumatische ervaring op afstudeerstage (bedrijfsongeval))

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:38

hier wou ik voor mijn verjaardag begin deze maand een buddha to buddha ring, en die mocht ik dan ook zelf uitzoeken maar moest wel ingepakt worden dat vond ik zo raar! toen 2 dagen voor mijn verjaardag me vriend me naar boven riep, en vroeg of ik met hem wou trouwen!
je kan je voorstellen dat niemand dat heeft overtroffen <3 <3

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:44

Van mijn ouders heb ik Skessa gekregen, mijn eerste eigen IJslander. Helaas moest ik haar verkopen wegens mijn studie en is ze er helaas niet meer ;(

Vorig jaar van goede vrienden het liefste konijn ooit gekregen, een Vlaamse Reus. Ze krijgt deze zomer een knappe geholpen man aan haar zijde :-)

En twee jaar geleden van mn vriend kaartjes gekregen voor KANE en hotelovernachting bij van der Valk, heerlijk! :-) was er super blij mee!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:54

In 2009 kreeg ik van mijn broer een kaartje voor het concert van Coldplay :D Echt super tof!

irisss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:30

Voor mijn 18e verjaardag heb ik een mentuig en heel ouderwets menkarretje gehad. Ik ben er heel erg blij mee!
Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:37

Ik zat net te denken dat ik zo'n topic als deze miste!

Een van de leukste cadeau's was van mijn voetbalteam. Ik ben nogal dol op chips en dat was tijdens de training vaak gespreksonderwerp. Dus toen ik jarig was heeft mijn trainer een XXL zak chips laten maken met mijn naam erop. Ieder teamlid had een zak chips gekocht en die in die grote zak gedaan. Super leuk! Al zaten er wel echt zakken chips tussen die niet te eten waren, zoals ah groentechips :')
Afbeelding

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:18

Wat is het meest perfecte mannen cadeau?
Moet nog wat voor me man shoppen. Maar een luchtje etc is zo standaard en heeft hij al :P

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:25

Mijn Haflinger is toch het beste cadeau wat ik ooit gekregen heb, ook al ben ik ook heel erg gelukkig met mijn iPhone en camera. :D

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:15

Mijn hondje op mijn 16e verjaardag (Die nu bijna 15 is!)

En eigenlijk alle cadeau's die ik van mijn vriend heb gekregen (Dag shoppen op zijn kosten, motorpak, navelpiercings, bloemen en redelijk wat meer <3 ) En dan te bedenken dat hij zichzelf niet zo origineel vind met cadeau's!

Natuurlijk ben ik ook blij met de andere dingen die mij allemaal gegeven zijn maar deze springen er toch wel uit!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:35

Mijn paard natuurlijk :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:42

Mijn skeelers toen ik een jaar of 6 werd, daar heb ik toch wel echt enorm veel plezier van gehad! Ik had of een goede skeelertechniek, of het waren gewoon goede dingen, want met wedstrijdjes op het schoolplein heb ik vaak gewonnen :). Vond er dan ook echt geen bal aan dat ze te klein zijn geworden :/