Ik beken, ik vind onweer vreselijk... Vannacht om 3u was er een mega klap, alle stroom viel uit... Dan is alleen wonen best eng...
Kinke
Geplaatst: 28-07-13 12:01
Geryon schreef:
Wakker van de flitsen? Misschien een rolluik kopen? Dan hoor je alleen de klappen
Da's nog erger, nu weet je tenminste dat er een klap komt Hier kun je er echt niet doorheen slapen, er staan hoogspanningsmasten dicht bij ons huis
Stefaaah
Geplaatst: 28-07-13 12:07
Ik was net op een festival, dat was eng! Je zag plots meer en meer politie opduiken. Paraplu's werden verboden en de hoofdact (Sting) werd stilgelegd. De bomen gingen als een gek tekeer en de straatverlichting kon ook niet stabiel blijven staan. Uiteindelijk is er niets gebeurt, maar het hele "flitsen-spel" in de lucht was eng, met de bijhorende donderslagen. En ik ben al geen fan van onweer
Ik vond t wel grappig. Was bij mijn vader logeren in de flat. Bomen zag je omwaaien enzo. En ik wou naar buiten :p Heb vroeger veel ergere onweer meegemaakt waarbij mijn broer die paar meter met een vriend achter ons liep bijna werd geraakt door de bliksem door een boom achter hem. Dat was in Tsjechie.