PostNL pakketten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PostNL pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 10:37

Ik heb echt nog nooit problemen met postNL gehad. Ik laat alles op mijn werk bezorgen, daar komt postNL zo'n 4 keer per dag pakketten brengen.

Thuis kies ik meestal voor Fedex of DHL. Soms post NL, wordt altijd netjes bij de buurvrouw afgegeven. Al verkies ik liever het op kantoor laten bezorgen. Vind het zo'n gedoe mijn buren ermee lastig te vallen.

Ik mijd GLS als de pest, dat vind ik toch een stelletje hufters :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:31

Post nl heb ik ook een hekel aan, het gebeurt hier ook wel eens dat ze dus gewoon NIET aanbellen, ik zit braaf heel de dag thuis te wachten en ga maar eens post uit de brievenbus halen "helaas hebben wij u niet thuis getroffen.."
En dat terwijl er niets mis is met mijn bel..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:37

TS dat had ik ook is netjes dezelfde dag nog afgeleverd :)

Nienkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 08:38

Om 21:30 veranderde de status in pakket kon niet afgeleverd worden ( ze waren echt niet geweest!!!!) Gister eindelijk maar toch is het afgeleverd.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:35

Hier ook een hoop ergernis.
Vorige week 5 uur lang gewacht, en om 1 minuut voor tijd stond dat 'ie afgeleverd was.
Ik was thuis en heb geen busje gezien. Buren hadden hem niet. Dag erna bleek hij twee huizen verder afgeleverd te zijn. Niks geen briefje ofzo.
Vandaag weer gedoe. Nu maar een tijdsbestek van 2 uur, tot 13:30, tien minuten geleden stond er opeens dat het niet gelukt was en ze morgen terugkomen. Was gewoon thuis, is niet aangebeld.. ligt wel een briefje in de bus, maar de bezorger was nergens meer te zien.
Ik verspil echt veel tijd aan wachten op niks met Postnl. _-:(

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:07

ik zou gewoon bellen haha!

ik ben helemaal klaar met postnl dus valt niets goeds over te praten ;)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:09

ik heb ook geen problemen met de post, ik meende het laatst wel. maar mijn moeder was vergeten door te geven dat het pakketje was aan gekomen

wel erg vervelend zeg, je hoort het de laatste tijd weer vaak dat er zoveel fout gaat bij de post

succes ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 09:31

Wat wel handig is aan PostNL is nu het Pakje Gemakje: direct je pakje op het postpunt laten bezorgen ipv thuis. Hoef je er niet voor thuis te blijven. De AH bij ons doet het, de boekwinkel ook, en de primera en de andere boekwinkel :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 09:39

Pfff soms is post.nl eem drama en soms gewoon gaat het gewoon goed en is het er de andere dag.
Is geen pijl op te trekken.

Ik vind het veel erger met de arrogantie hoe ze met klachten omgaan! 2x een klacht gedaan op een pakket dat door hun fout weer terug kwam bij ons. Beide keren zouden de gemaakte pakketkosten terug gestort worden op mijn rekening. Hoevaak we daar al niet over gemaild hebben....maar je geld terug krijgen doe je niet.
Iedere keer weer opnieuw, we gaan het aan u overmaken....