Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:10

Ik was een keertje met mn broertje nr de bios geweest film was rond 12 u af. Ik en mn broertje liepen door de mc drive toen stond er een auto met allemaal dronke meiden voor ons stekens ze in eens zn din om je ruit mee schoon te maken uit het raam en beginnen te schreeuwen " Waaah een olifant, kijk een olifant!!" haha en tegen me broertje ropen dat hij zn schattig jongetje was ;)

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:17

Leuk topic! :D Ik heb nog niet zoveel mee gemaakt op stap. Het enige wat ik me kan bedenken is dat een jongen als openingszin vroeg: "Heb je ook een telefoonnummer". Waarop ik antwoordde van niet. Hij was een tijdje stil en vroeg toen: "Heb je echt geen telefoonnummer?" :')

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:28

sorsie schreef:
Leuk topic! :D Ik heb nog niet zoveel mee gemaakt op stap. Het enige wat ik me kan bedenken is dat een jongen als openingszin vroeg: "Heb je ook een telefoonnummer". Waarop ik antwoordde van niet. Hij was een tijdje stil en vroeg toen: "Heb je echt geen telefoonnummer?" :')

Geniaal! _O- die zie ik helemaal voor me!

Anoniem

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:40

haha ik heb er een hoor!

Dinsdag 2 weken terug met een vriendin uit in Den Haag.
In Club Seven moet je met de trap naar beneden en daar is de garderobe en de toiletten.
Dus ik sta daar rustig te wachten op een vriendin die even naar de wc is.
Komt er een gozer aanlopen: Hoi. Ben jij ook aan het wachten?
Ik zeg ja toevallig hè? Jij ook zeker?
Hij: ''Ja ja klopt, op een vriend.''
Ik: ''En ik op een vriendin.''
Dus hij begint een heeel gesprek aan te knopen of ik nog op vakantie ga, of ik hobby's heb. :')
Op 't gegeven moment komt die vriend van hem terug van de wc en die gozer waar ik mee stond te praten ging de wc in. Vriendin was inmiddels ook terug.
Dus ik zeg tegen die gast, hoi hoe heet jij?
Hij: ''Ik heet Simon! en jij?''
Ik: ''Och jezus je gaat me niet vertellen dat die vriend van jou Nick heet hè? Ik heet Dominique trouwens.''
Simon: ''Nou kijk, leuk verhaal, hij heet dus wel Nick.''

En vooral als je een beetje dronken bent, is dit me toch een partij hilarisch. :')
Vervolgens nog vaag op de foto geweest met Nick en Simon.

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:40

Zwitsal schreef:
Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p

dat vind ik dan wel weer mooi :D

Zelf vergeet ik meestal het meeste wat er tegen me gezegd wordt met uitgaan :') ...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:50

In een ruzie in Spanje met een Duitse jongen (hij hield m'n arm vast en kreeg toen een zet). Hij: 'You.. you are a fat girl!' Ik: ? (Met m'n maat xs haha)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:52

Pfff... Ik ga tegenwoordig eigenlijk nooit meer stappen, en omdat het zo lang geleden is weet ik ook echt niet meer alle opmerkingen, maar hier vast een paar die me nu te binnen schieten:

- Een jongen uit de kroeg vroeg mij mee naar de McDonald's te gaan tijdens een avondje uit. Ik was een jaar of 16 en vond hem best leuk dus ben mee gegaan. We hebben daar gegeten en gezellig zitten kletsen, hij vroeg me mijn naam en vertelde me dat hij me het mooiste meisje uit de kroeg vond. Hij zei er nadrukkelijk bij dat hij dat nog nooit eerder tegen een meisje had gezegd. De week daarna vroeg hij me weer mee naar de Mac, dus ik ging weer mee en hij vroeg me weer mijn naam en vertelde dat ik het mooiste meisje uit de kroeg was en dat hij dat nog NOOIT eerder tegen een meisje had gezegd! Ahum... jawel hoor, dat zei je vorige week ook! Hij was dus vergeten dat hij mij al eerder had meegenomen :D Daarna ben ik niet meer met hem meegegaan natuurlijk, maar ik heb wel extra op hem gelet en hij nam inderdaad iedere keer een ander meisje mee. Wat een gladjanus! Gelukkig was hij er alleen op uit om samen een hamburger te eten ;)

- Op schoolreis in Barcelona, ik was 15, we gingen stappen en we hadden met vriendinnen onderling een soort uitdaging gesteld wie als eerst een leuke Spanjaard zou versieren. Ik had voor het eerst in mijn leven de BaCo ondekt, dus was behoorlijk dronken. Niet veel later stond ik met een leuke Spanjaard te zoenen en naar mijn vriendinnen te grijnzen. Tot die gast dus in mijn oor zegt "Wie heisst du?"

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:54

Dat een jongen al 3 uur heel hoopvol aan het kijken was, en ik eigenlijk steeds keek om te kijken of hij keek, zonder ook absoluut maar 0,0 interesse in die jongen te hebben. Hij komt na die 3 uur dus eindelijk op me af schijnbaar maar draaide weer om omdat er een paar jongens om ons heen hingen. Probeert het een half uur later weer met de zin; Als je mij verteld hoe je heet, maak je mijn avond compleet. Ik vond hem zo zielig dat ik mijn naam op zijn telefoon ingetoetst heb, alleen kwam vriendin dag later ermee aanzetten dat hij niet op opgeslagen had geduwd. Zijn hele avond inspanningen en moeite voor niks haha. Verder niet veel grappigs, niet grappig genoeg om te onthouden in ieder geval.

oh toch wel, was met mijn vader op een plein met een coverband, vent staat me constant aan te kijken, ik kijk vriendelijk terug. Komt hij na een half uur op me af, met als openingszin; dat is toch wel je vader he?
Hoe overduidelijk kon het zijn haha.

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:10

Oh er schiet er een te binnen!

in dezelfde discotheek sta ik te dansen en bots perongeluk tegen een grote jongen aan van 18 ofso. hij draait zich om met zijn stomdronken kop en zegt : euh moppie, ik heb al een vriendin.

omdat hij dronken was zei die het heel gek :P

ik kwam echt niet meer bij _O-

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:27

laat me raden, jij hebt een vriend ! uuhm, nee. o, maar je danst niet op het podium ?

ken ook een jongen met nogal een aparte openings zin. Ik heb een Mercedes

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:15

Tijdens een festival had ik het erg gezellig met een vriendin van me, komt er opeens een meisje aanlopen met een briefje in haar had. Daarop stond: slechte methode, leuke jongen en dan een nummer. Even verderop stonden wat jongens te geinen, waar dat meisje vandaan kwam lopen zeg maar. Het was nogal apart om mee te maken, maar we hebben enorm gelachen :P Ik heb alleen nog niets naar dat nummer gestuurd, kon niet echt is gevats verzinnen.

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:33

Laatst kwam er iemand naar me toe die o.a. vroeg wat ik studeerde (rechten) en vervolgens me vertelde dat ik geen advocaat kon worden omdat ik daar een te lief gezicht voor had en ook geen rechter kon zijn want mijn ogen waren daar te zacht voor. Tis geen goede manier van versieren als je iemands toekomstplannen/dromen/mogelijkheden de grond in gaat boren :P.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:41

"Jezus wat veel blanken".

:')

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:50

jongen: 'Kijk, hij heet Simon, en hij ook!'
ik: 'Oh oke, heet jij ook Simon?'
jongen: 'Nee, ik heet Jorrick'

OK... :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:20

Moderatoropmerking:
Heb zojuist enkele reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om alleen in een bericht te plaatsen met "ik volg" of "ik volg ook".
In de Boktregels kan je hier onder punt 10 het volgende over lezen:
Reacties om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn niet nodig: gebruik hiervoor de stipjesfunctie.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:51

Er is een jongen en die komt ook altijd in mijn stamkroeg. Ik heb echt geen idee wie hij is en hoe hij heet maar hij weet echt ALLES over mij. Awkward!
Hij zei vannacht: "ik sta de hele avond al moed te verzamelen om je gedag te zeggen" dus ik heel lomp:"Euh hoi" en toen draaide ik me weer om om verder te kletsen met mijn vriendinnen.

Verder trok een jongen eens heel hard aan mijn haar hij trok er een hele pluk uit, het was ook te mooi om echt te zijn zei hij daarna.. Euh ja als je maar hard genoeg trekt trek je er inderdaad wel een pluk uit. Die plek heeft nog een week lang zeer gedaan.
Ik heb hem wel een ontieglijke optater gegeven en hij is hardhandig naar buiten gegooid door de uitsmijters.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:06

Hihi..hier ook 1

Heb je ook een telefoonnummer?

"Nee, ik bel met blikjes met van die touwtjes er aan"

Hij keek stom, liep ook weer weg....

Of...
"Wauw jij bent lekker!!"

--Owja? Heb je me geproefd? Smaak ik naar chocola?--

Jammer joh ;)

ghe ghe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:07

Oh ik krijg zo vaak dingen naar m'n kop geslingerd waarvan ik denk uhhhhh :') Paar weken terug kwam er een dronken vent in volle overtuiging naar me toe: "als jij een frikandel was, was je een frikandel SPECIAAL". Dacht echt dat hij me het grootste compliment in de wereld gaf ofzo, keek helemaal trots, ik draai me om naar een vriendin en ik pis bijna in m'n broek van het lachen...

Had laatst een hele brutale (maar wel hele leuke) jongen die zag dat ik met mijn telefoon bezig was, zijn hand er overheen legde, me aankeek, telefoon pakte en zn nummer erin ging zetten... Had hem net zo goed mee kunnen nemen maar vond hem zo sexy dat ik dacht nahhh ik heb geen telefoon nodig :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:08

Gisteravond/vannacht weer een aantal hele leuke gehoord :') allemaal jongens die ik niet kende/nog nooit had gezien.

"Hey, was jij niet het vriendinnetje van (..)?"
"Ja, toen ik 13 was.."
"Maar nu heb je geen vriend toch? Ik wil je vriend wel zijn." Eh wut :')

"Jezus!!"
"Wat is er?"
"Jij hebt echt daaaaamnn mooie billen!"

"Waarom heeft zo'n mooie meid als jij geen vriendje?"
"Ik ben liever single"
"Nee, meiden zoals jij zijn niet liever single."
Pardon? _O-

"Ik weet niet wie je bent, of wat je doet.. Maar jouw knipogen komen echt áán.."
"Knipoogde ik dan?"
"Nee, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat zou doen"

_O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:11

Liesje1611 schreef:
"Ik weet niet wie je bent, of wat je doet.. Maar jouw knipogen komen echt áán.."
"Knipoogde ik dan?"

_O-

Die is leuk _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:12

Met oud en nieuw was ik opstap in Breda en was er een jerel tegen me aan t praten. Ik verstond er serieus he-le-maal niks van. Dus na 5x wat?! Te hebben gezegd gaf ik mn telefoon en zei ik: schrijf maar op wat je wil zeggen :')
Schrihft die zn nummer op.. Ik dacht rot op en wistte zn nummer weer. En even later liepen we naar buiten en hoorde ik 'ohh, I really like you'

Was die dus engels, vandaar dat ik er weinig van verstond :=

Wel knap mij leuk vinden zonder dat we n fatsoenlijk woord hadden gewisseld :+
Laatst bijgewerkt door Queelens op 28-07-13 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:12

Ja, ik moest ook oprecht heel hard lachen.
Toen hij wegging heb ik hem maar die knipoog gegund :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:13

Tijdens het uitgaan heb ik eens een kwartier met de uitsmijter staan praten (ik ging net naar huis). Hij was er vol van overtuigd dat ik vorige week er ook was geweest (was er al een half jaar niet meer geweest) en omdat ie dat zeker wist kreeg ik een paar gratis toegangskaartjes.
Heb een kwartier staan overtuigen dat ik er écht niet was geweest en toen kwam hij tot de conclusie dat ik een tweelingzus moest hebben. Nee, die heb ik ook niet.

Ik dacht dat ík degene was die op stap was geweest en wat had gedronken, niet hij.. :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:13

Konstantine schreef:
Liesje1611 schreef:
"Knipoogde ik dan?"

_O-

Die is leuk _O-

Haha, die is echt goed!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:15

Man: *Raakt mijn buik aan met een vinger*
Dit was al awkward op zich, maar daarna..
Man: "Woow." "Jouw buik is echt perfect. Dansen?"

Eh. Nee. Doei. :')

Het ging allemaal net iets te snel voor mij om er ook nog op te reageren verder, was voornamelijk verbaast :+.

En een man met een paspop: "Wil jij mijn paspop aanraken?" <<)
Hij deed dit trouwens bij allerlei mensen, moest er wel om lachen, maar toen hij bij mij kwam heb ik hem gewoon gezegd dat hij wel zelf aan zijn paspop mocht zitten.