Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sorsie schreef:Leuk topic!Ik heb nog niet zoveel mee gemaakt op stap. Het enige wat ik me kan bedenken is dat een jongen als openingszin vroeg: "Heb je ook een telefoonnummer". Waarop ik antwoordde van niet. Hij was een tijdje stil en vroeg toen: "Heb je echt geen telefoonnummer?"
die zie ik helemaal voor me! 

Zwitsal schreef:Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p
...
Daarna ben ik niet meer met hem meegegaan natuurlijk, maar ik heb wel extra op hem gelet en hij nam inderdaad iedere keer een ander meisje mee. Wat een gladjanus! Gelukkig was hij er alleen op uit om samen een hamburger te eten 
Ik heb alleen nog niets naar dat nummer gestuurd, kon niet echt is gevats verzinnen.
.

Paar weken terug kwam er een dronken vent in volle overtuiging naar me toe: "als jij een frikandel was, was je een frikandel SPECIAAL". Dacht echt dat hij me het grootste compliment in de wereld gaf ofzo, keek helemaal trots, ik draai me om naar een vriendin en ik pis bijna in m'n broek van het lachen...
allemaal jongens die ik niet kende/nog nooit had gezien.

.