Konstantine schreef:Nou, zo'n superdure Dyson kruimeldief wil ik best krijgen hoor...
Niet voor mijn verjaardag, dan wil ik iets LEUKS. Geen huishoudelijke toestanden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:moyra schreef:Van mijn oma een douche setje die ze zelf voor dr verjaardag heeft gekregen echter had ze de bruikbare dingen er wel tussen uit gehaald.
En er dan heel groots over doen
Ik snap echt niet hoe mensen dat überhaupt durven, ik zou me dood schamen!
Sizzle schreef:Een jeugd trauma:
Ik was 11 en zat net op ponyrijden. Wilde graag voor mijn verjaardag een poetskoffer (het liefst roze of paars).
Ik kreeg van mijn oma:.........tromgeroffel......en ouderwetse rieten mand met deksel en hengsel van een rommelmarkt, die andere vond ze te duur
Luckystory schreef:michelle___ schreef:'t stomste wat ik ooit heb gekregen was toch wel een sleutelhanger met 'melissa' erop, terwijl ik Michelle heet.
Ach, wat doe jij moeilijk. Het is toch ook met een M?
Sizzle schreef:Een jeugd trauma:
Ik was 11 en zat net op ponyrijden. Wilde graag voor mijn verjaardag een poetskoffer (het liefst roze of paars).
Ik kreeg van mijn oma:.........tromgeroffel......en ouderwetse rieten mand met deksel en hengsel van een rommelmarkt, die andere vond ze te duur
Sizzle schreef:saskiakefie schreef:Ik wou super graag een hondje vroeger, en op sinterklaas moesten we altijd voor het gezin surprises maken voor elkaar. En ik kreeg allerlei aanwijzingen/gedichten naar een hondje toe en uiteindelijk vond ik een nep hondje in een zelfgemaakt kooitje...