De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:22

Konstantine schreef:
Nou, zo'n superdure Dyson kruimeldief wil ik best krijgen hoor...

Niet voor mijn verjaardag, dan wil ik iets LEUKS. Geen huishoudelijke toestanden.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:23

saskiakefie schreef:
Mirjamsel schreef:
Een bodylotion die ik diegene voor haar verjaardag had gegeven.. Kreeg hem dus terug. Gebruikt.

Hoe reageerde je?

Indd en wat zei ze eigenlijk? 'Alsjeblieftttt, ik vond hem zo lekker dat ik je het jou gunde dat jij hem opmaakt!' :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:24

Afbeelding
Ik kreeg een strik met een paard erin.. Wat moet ik ermee. :')
Haha nee gekkigheid.

't stomste wat ik ooit heb gekregen was toch wel een sleutelhanger met 'melissa' erop, terwijl ik Michelle heet. :=

Konstantine

michelle___ schreef:
't stomste wat ik ooit heb gekregen was toch wel een sleutelhanger met 'melissa' erop, terwijl ik Michelle heet. :=

_O- _O- _O-

Prachtig :')

lisetteexx

Nepbloemen, en dan ook nog alle kleuren!

Ik hou niet zo van nep

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:27

Konstantine schreef:
michelle___ schreef:

_O- _O- _O-

Prachtig :')

oh da's ook erg als je diegene bent die het geeft, dat zal wel heel gênant voelen :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:27

Konstantine schreef:
moyra schreef:
Van mijn oma een douche setje die ze zelf voor dr verjaardag heeft gekregen echter had ze de bruikbare dingen er wel tussen uit gehaald.
En er dan heel groots over doen

Ik snap echt niet hoe mensen dat überhaupt durven, ik zou me dood schamen!

Ach joh dat is ze allang weer vergeten...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:28

Een jeugd trauma:
Ik was 11 en zat net op ponyrijden. Wilde graag voor mijn verjaardag een poetskoffer (het liefst roze of paars).
Ik kreeg van mijn oma:.........tromgeroffel......en ouderwetse rieten mand met deksel en hengsel van een rommelmarkt, die andere vond ze te duur }:0

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:29

michelle___ schreef:

Phahahahaha! GEWELDIG! :')

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:29

Een lelijk beeld van een kikker. :') Nouja vriendlief kreeg hem van zijn baas, maar hij staat nu dus in onze woonkamer. (was maar als grapje bedoeld, dus ze krijgen hem nog terug met een verjaardag. Met een mooie strik erom }:) )

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:31

Ik wou super graag een hondje vroeger, en op sinterklaas moesten we altijd voor het gezin surprises maken voor elkaar. En ik kreeg allerlei aanwijzingen/gedichten naar een hondje toe en uiteindelijk vond ik een nep hondje in een zelfgemaakt kooitje... ;(

N0a

Sizzle schreef:
Een jeugd trauma:
Ik was 11 en zat net op ponyrijden. Wilde graag voor mijn verjaardag een poetskoffer (het liefst roze of paars).
Ik kreeg van mijn oma:.........tromgeroffel......en ouderwetse rieten mand met deksel en hengsel van een rommelmarkt, die andere vond ze te duur }:0

Hahahaha wat erg :') Ik zie je al lopen met die mand. "Wat ga je doen? Picknicken? Nee naar de paarden met m'n poetskoffer :') _O- "

Ik heb ooit eens van iemand toen ik 19 werd een paardenklok gekregen, met bewegende staart als seconde wijzer :') Gosh, wat moet ik er mee. "Ja, jij houdt zo van paarden. " :evaw:

Luckystory

michelle___ schreef:

Ach, wat doe jij moeilijk. Het is toch ook met een M? :o?

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:32

Ik heb ooit een keer voor school met sinterkerst (op het MBO) een cheesecake rolletje gehad.
We mochten 10 euro per persoon uitgeven. Dus iedereen kreeg snaaierij.. en ik was als laatste aan beurt en dacht.. mooi VREETUH!
Kreeg ik dat ding.. wat was het.. het was een washandje in limegroen want opgerolt is met een versierseltje erboven en dan in z'n plastic case-je en dankon je dat neerzetten voor de sier.

VERSCHRIKKELIJK!

Had me dan die 10 euro zo gegeven.. Ik snap nog steeds niet waarom mijn klasgenootje (wat notabene een vriendin van mij was) nou in godsnaam dat ding gekocht had.. "Ze vond het cute.."
yeah right.. heb het gelijk in de prullebak achter gelaten :+

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:32

Ik heb ooit voor mijn verjaardag van mijn ouders een schep gekregen. :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:33

saskiakefie schreef:
Ik wou super graag een hondje vroeger, en op sinterklaas moesten we altijd voor het gezin surprises maken voor elkaar. En ik kreeg allerlei aanwijzingen/gedichten naar een hondje toe en uiteindelijk vond ik een nep hondje in een zelfgemaakt kooitje... ;(

:(:)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:33

N0a schreef:
Ik heb ooit eens van iemand toen ik 19 werd een paardenklok gekregen, met bewegende staart als seconde wijzer :') Gosh, wat moet ik er mee. "Ja, jij houdt zo van paarden. " :evaw:

Hahaha :')

kriistellx

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:34

Een papagaaienpak :')

michelle___

Luckystory schreef:
michelle___ schreef:

Ach, wat doe jij moeilijk. Het is toch ook met een M? :o?

Ja, en dan nog zo leuk op een autokenteken plaatje... Terwijl ik 15 werd en nog nooit achter een stuur gezeten had. :')

Abracadabra9

Voor Sinterklaas een iPod gevraagd jaar of 5 geleden... Ik heel blij want papa vertelde dat hij de allernieuwste enige echte iPod voor me had gekocht. Open ik het pakketje zit er een pot met eieren in, ik kon wel janken. "Wat denk je nou zelf, dat ik zo'n stomme mp3-speler voor je ga kopen?" Achteraf gezien had ik het kunnen verwachten :D :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:35

kriistellx schreef:
Een papagaaienpak :')

Enehhhhh wattes :wow:

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:36

Een aantal jaar voor mijn verjaardag dikke warme konijnen sloffen gekregen. En dan welteverstaan ben ik midden augustus jarig als het hartstikke heet is en het prijskaartje hing eraan: 3,50. :')

En het ergste is nog wel dat mijn pa me dit gegeven had.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:36

Sizzle schreef:
Een jeugd trauma:

Omg haha. :') Wel creatief van je oma. :))

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:37

Of een zonnebril in putje winter.. Owkee dan!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:37

Sizzle schreef:
saskiakefie schreef:

:(:)

Ja ik vond mezelf ook best wel zielig, maar in ieder geval denk maar niet dat ik daarna lief was met suprises ~~}>

Ik heb mn broer laten graaien in een doos vol met meelwormen, mn moeder haar cadeau op laten graven in de tuin in het donker waardoor er een flinke deuk in het viltstift zat doordat ze er met de schep in ging, mn moeder nog een pop laten ontleden die vol met ketchup zat... :o
En haar nog eens van hot naar her gestuurd dmv briefjes totdat ze een half uur later haar cadeau een keer vond..
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 26-07-13 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt