Dus als je Marie heet moet je nieuwe naam ook met een M beginnen.
Ik weet dat het bij transgenders iig zo is. Mijn oom/tante
ging van Ren.e naar Rebecc.a Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xxPaige schreef:Nee ik heb het er niet voor over. Ik vind mn naam niet vreselijk ofzo alleen krijg je er echt een hekel aan als mensen het voor de duizendste keer verkeerd uitspreken.. Vooral toen ik naar de brugklas ging, oh damn! Daarna ging ik verhuizen dus had je weer allemaal nieuwe leraren en leerlingen.
Maar die naam past nou eenmaal bij me. Ik draag hem al bijna 20 jaar en vooral 20 jaar geleden nogal uniek (nu nog?)
En nee, dan heb ik er geen 300 euro voor over, ik ben nou eenmaal paige, page, peach en alle andere varianten
Zij is cool! Olympia schreef:Ik heb op de middelbare school met iemand ind e klas gezeten die haar voornaam heeft veranderd. Ze had een best wel aparte naam voor deze tijd.. En dat wilde ze niet.. Toen kreeg ze voor haar verjaardag van haar ouders een naamswijziging. Dat was best raar als je al een jaar met elkaar in de klas zit, dan moet je wennen aan de nieuwe naam van die persoon
SienenIvo schreef:M_hartje_M schreef:Er zat een meisje bij mij op de basisschool die echt "Hallelujah" heette![]()
Als zij haar naam zou veranderen zou ik dat heel goed begrijpen...
Wat is dat een rare naam!
De achternaam was nog 3 x zo langM_hartje_M schreef:En toch heette ze echt zoDe achternaam was nog 3 x zo lang
Ze kwam dan wel samen met haar gezin vanuit een Afrikaans land.. Welk land precies geen idee. Maar haar broertje heette gewoon Benjamin. En zij had die naam dan.. Heel apart voor ons maar voor hun zal het wel heel normaal zijn