Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Captain schreef:Vergeet niet dat je ouders het beste met je voor hebben en dat zulke jongens Europese meisjes vaak gebruiken voor hun eigen bestwil en elke week een ander liefje hebben.
JNY024 schreef:En als je het toch wit proberen zou ik hem naar Nederland laten komen!
JNY024 schreef:Ja uitkijken zoiezo! Maar liever dat je in je eigen land bent waarvan je de taal goed spreekt enzo dan in het buiteland?!

)Juulxx schreef:Even voor de duidelijkheid, hij komt en woont in tunesie... we hebben elkaar ontmoet in het hotel waar hij werkt. Mijn ouders kennen hem.. en vinden hem uiteraard helemaal niks.. ja ik weet tot dit wel echt iets is..
en de allergrootste reden dat ik terug wil in september is om te kijken of het dan nog steeds zo goed gaat zoals het afgelopen tijd ging. en vanuit daar kan ik beslissen of ik hem wil opzoeken in tunesie of hij naar nl komt of iets..
Lien2 schreef:Laat 'm anders eerst hierheen komen voor een vakantie. Als hij echt ook zo verliefd op je is heeft hij dat graag voor je over. Kan je gelijk uitvogelen of hij, in je eigen omgeving, nog steeds zo leuk is. Verder zou ik eerlijk zijn tegenover je ouders. Daarmee verdien je meer vertrouwen dan het verzwijgen.
.meisje schreef:Is altijd uitkijken met een moslim uit het buitenland, begrijp bezorgdheid van je ouders wel.
Zou rustig aan maar eerst kijken of wel echte liefde en als het echte liefde is dan heeft toch allemaal geen haast.
Je bent jong alle tijd van de wereld nog.