Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dit was een oude mevrouw van 80 of zo die een sprong wilde maken, maar ze had last van de strakke riemen en banden dus hadden ze die wat losser voor haar gedaan gedurende het opstijgen of zo. Alleen zijn ze vergeten om alles weer aan te snoeren waardoor ze uit haar tuig viel zo ongeveer. Momo2 schreef:tinkert_tje schreef:moonsparkle hmm weet niet of je dat vol gaat houden![]()
Momo2 wat gaaf joh misschien springen we wel toevallig samen
Misschien heel toevallig wel, een idee al ongeveer wanneer in augustus dan? Wij zijn er dan op vakantie dus moeten we even kijken welke dag het mooi weer is, en willen niet reserveren want stel dat het dan net die dag slecht weer is

tinkert_tje schreef:ik heb nog niet gesprongen ik zou deze week maar kreeg een onverwachte hoge rekening dus het schuift even op
maar ik heb kortingsbonnen liggen dus de sprong gaat er zeker komen![]()
en hoe is het met jou sprong ?
hoop dat je hem snel kan maken
tinkert_tje schreef:ik weet het ik weet het sorryyyy maar toch schop ik hem omhoog![]()
eindelijk na een jaar van uitstel door tegenslagen en slechte weersomstandigheden en weet ik het wat voor smoezen ga ik de 29ste echt uit een vliegtuig springen![]()
ik heb al betaald dus het staat vast![]()
ik heb het hele pakket dus met video en fotodvd![]()
nog 12 dagen wachten en dan yeahhhh brrr ik vind het doodeng maar ik wil het ik wil het ik wil het

)
Ik mocht zelfs even sturen, echt tof
In de Goliath in Walibi schreeuw ik al alles bij elkaar (om die kriebels)
..
Maar eenmaal in de vrije val en daarna aan de parachute was echt keigaaf!
Het engste vond ik echt het springen zelf, dus het vliegtuig uit en daar nog even hangen