Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
R.X. schreef:papagroom schreef:Waarom moeten katten in een ren??????
Hier lopen de bengalen gewoon buiten......evenals een oude dove kater.....als ze wat overkomt,hebben ze in ieder geval een toffe tijd gehad.....
Dat moet ieder voor zich weten.

Zet er een lekker etentje tegenover of de waanzinnige kans om in jouw stralende buurt te mogen zijn
Weet ik het miss een deal met je vader dat hij een ren bouwt en jij zijn auto van binnen en buiten poetst 
mick75 schreef:en het is een verdomd goede gewoonte je dat ook aan te wennen.
ulyse schreef:Zou het jou een fijn gevoel geven als je nu een kattenren koopt van geld wat je niet hebt?
En wat als je volgende week onvoorziene kosten krijgt?
Je bent bijna uit de schulden maar het belangrijkste probleem moet je nog aan pakken. En dat is misschien wel de allermoeilijkste.
EN je kunt ervan maken wat je wilt in elke maat! Ik heb via pinterest eventueel wel wat leuke ideeën. Mocht je intresse hebben kun je even pb-en voor een linkje 
Naamloos1 schreef:Trouwens, ik zou inderdaad misschien mn vader lief kunnen aankijken over een tijd, maar zo'n mooie ren als dit zal het niet gaan worden.. Maargoed, misschien moet ik daar dan maar genoegen meenemen (En de katten ook)
Schrikdraad op de schutting zou ook misschien een optie zijn? Maar lijkt me ook erg duur..
Shirley schreef:Ik zou 'm kopen
Bij mij gaat het welzijn van m'n beestjes voor alles ...
Dan nog maar even verder in je oude ondergoed en die haren verven is ook luxe, kan ook wachten.
En misschien heb je zelf nog wel wat spulletjes om te verkopen op MP of op Bokt ?
Maar verf van kruidvat/trekpleister is wel betaalbaar hoor, en ze hebben vaak aanbieding 2=1 bv. StalNollie schreef:Shirley schreef:Ik zou 'm kopen
Dan nog maar even verder in je oude ondergoed en die haren verven is ook luxe, kan ook wachten.
En misschien heb je zelf nog wel wat spulletjes om te verkopen op MP of op Bokt ?
dat is het wel domste advies die je kan geven aan iemand die niet met geld om kan/kon gaan.
meid hoe jammer het ook is zeker niet doen.
en ga kijken mischien samen met iemand wat je per maand waaraan uit gaat geven.
bijv haren kleuren? is echt een luxe probeer eerst is wat te sparen
) en wat gaas te regelen (www.vergelijk.nl) EN dan ben je al een heel eind denk ik. Ohja krammetjes voor het gaas heb je ook nog nodig. 
Judith_ schreef:Ook al heb jij de schulden niet veroorzaakt, geld wat je niet hebt kun je niet uitgeven. Zeker als je nog maar kort uit de schulden bent zou ik er voor kiezen om het niet te doen. Prachtige prijs misschien, maar geld kan maar 1 x uit gegeven worden.
Mogelijk kun je zelf een schets maken (of door iemand laten maken?) aan de hand daarvan een materiaal lijst maken en de kosten berekenen. Dan weet je welk bedrag je kwijt bent en kun je dat in een bepaalde tijd weg zetten. Dan komen de kosten in ieder geval niet plotseling.
StalNollie schreef:Shirley schreef:Ik zou 'm kopen
dat is het wel domste advies die je kan geven aan iemand die niet met geld om kan/kon gaan.
meid hoe jammer het ook is zeker niet doen.
en ga kijken mischien samen met iemand wat je per maand waaraan uit gaat geven.
bijv haren kleuren? is echt een luxe probeer eerst is wat te sparen