Als je de ring mooi vind, draag hem gewoon en ben er trots op dat je vriend iets moois voor je haalt. Je verlovingsring zal je echt nog wel wat trotser op zijn denk ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar goed je bent 17, dus het zal ook wel aan de leeftijd liggen..
funnygirl1 schreef:Hij is ook lief dat zeker, hij wil er niet over praten jammer genoeg.
Ik heb veel meegemaakt dus voor mij betekend zo een ring dan niets.
Dat ligt natuurlijk aan mij naar ik dacht het gezecht te hebben.
Ook omdat hij laatst zij toen ik zij ik wil dat je écht van mij word hij zij dat gebeurd snel genoeg.
Voel me daardoor noggal in de maling genomen
) hij heeft tijd en geld besteed om iets moois voor je uit te zoeken en jij gaat als stank voor dank lopen narren. Ik zou echt not amused zijn als ik je vriend was.
verootjoo schreef:funnygirl1 schreef:Hij is ook lief dat zeker, hij wil er niet over praten jammer genoeg.
Ik heb veel meegemaakt dus voor mij betekend zo een ring dan niets.
Dat ligt natuurlijk aan mij naar ik dacht het gezecht te hebben.
Ook omdat hij laatst zij toen ik zij ik wil dat je écht van mij word hij zij dat gebeurd snel genoeg.
Voel me daardoor noggal in de maling genomen
Je bent 17... Denk je nou echt dat hij je ten huwelijk had gevraagd?
Ik krijg echt de kriebels van je bericht. Iemand is nooit écht van jou. Je bent altijd van jezelf. Of je nu getrouwd bent of niet, je bent verantwoordelijk voor jezelf.
En als je op zo'n jongen leeftijd blijkbaar al zo gekwetst bent in relaties zou het dan niet handiger zijn om even mak aan te doen?
Trouwen moet je pas doen als je zeker van elkaar bent, en ook zeker van jezelf. Trouwen met een ring is geen middel om iemand aan je te binden, maar is een manier om elkaar te beloven dat je voor elkaar gaat en er voor elkaar bent. En die ring is een symbool omdat hij rond is en er in gegraveerd staat en een leuke herinnering aan die dag, maar is geen zekerheid in je leven. Of je moet er een ketting tussen jou en hem aanmaken.
Ik vind het bovendien erg ondankbaar om je vriend zo af te wijzen als hij je een ring geeft. Hij heeft aan je verjaardag gedacht (dat is niet vanzelfsprekend bij mannen) hij heeft tijd en geld besteed om iets moois voor je uit te zoeken en jij gaat als stank voor dank lopen narren. Ik zou echt not amused zijn als ik je vriend was.
En om dit nou een relatieprobleem te noemen... Er zijn grotere problemen hoor... En ik ken maar weinig mannen die uit zichzelf precies het perfecte kado kopen
_Tara_ schreef:Ik krijg echt de kriebels van je bericht. Iemand is nooit écht van jou. Je bent altijd van jezelf. Of je
Voor de duidelijkheid TS, ze bedoelt hier (neem ik aan) niemand.
Nee, iemand toch? Anders krijg je toch een dubbele ontkenning? Dan staat er niemand is nooit --> iedereen is wel.
MarcoBorsato schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens Lieveli en ook ik spreek uit enige ervaringEn kind, je bent pas net 17! De wereld ligt voor je open, samenwonen en trouwen is toch nog toekomstmuziek dan? Jeetje, waarom die haast?
Tip van Lee, neem de tijd. Straks ben je 18, woon je samen en dan? Been there, done that, ik wou dat ik niet zo'n haast had gemaakt.

funnygirl1 schreef:Omdat ik dus alleen zoiets wil als hij zijn woord geeft, ik heb vaak weinig vertrouwen door vervelende ervaringen uit vorige relaties en zoek veel zekerheid.
Ik heb vaker een ring gekregen en daarna gebeurde er dingen waar de honden geen brood van lusten.
Ik wil niet weer rondlopen met iets wat 'weinig' betekend.
verootjoo schreef:_Tara_ schreef:Ik krijg echt de kriebels van je bericht. Iemand is nooit écht van jou. Je bent altijd van jezelf. Of je
Voor de duidelijkheid TS, ze bedoelt hier (neem ik aan) niemand.Nee, iemand toch? Anders krijg je toch een dubbele ontkenning? Dan staat er niemand is nooit --> iedereen is wel.
Maar goed
Je hebt gelijk. Ik las een beetje over de nooit heen.
Ik was zo hard weggerend als ik hem was.. Sorry... Zie even in dat het jouw probleem is en ga eens lief sorry zeggen....
Lianne86 schreef:Het is gewoon een lief cadeautje en jij gaat er drama van makenIk was zo hard weggerend als ik hem was.. Sorry... Zie even in dat het jouw probleem is en ga eens lief sorry zeggen....

want dit gaat echt nergens over.....