Leuke militair terugmailen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:58

Polivy schreef:
De tweede van Iris lijkt me ook super. Niet te, maar wel direct. Die mannen hebben dat echt nodig. De mijne (ook militair, al heeft dat er mijne inziens weinig mee te maken :D ) begrijpt mijn hints nog steeds niet hoor :p Hahaha.

Dan hoop ik niet dat jullie over dezelfde man praten, hahaha.

Polivy

Re: Leuke militair terugmailen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:47

Haha dat weet ik wel zeker van niet. De mijne is op het werk met niemand op stap geweest anders had ik dat wel geweten, al is het maar vanwege mijn werk. Hahaha.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:12

_O- Polivy.

Iris, leuk geschreven!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:49

even lekker generaliseren: het menssoort militair staat dichter bij de natuur, lees: neadothaler. Die begrijpen hints nog minder dan een gemiddelde man, dus don't go there.

Dit menssoort is extreem gevoelig voor de jacht, ze willen zelf jagen en houden niet van vrouwen die op hun jagen. Ik zou dus niet vragen of hij met je wilt daten, zou ook niet vragen of hij een relatie heeft (als hij je leuk vind en in een relatie zit is de kans klein dat hij hier eerlijk over is). Die 2de van irris is dus geweldig :D!

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:49

Romyv schreef:
even lekker generaliseren: het menssoort militair staat dichter bij de natuur, lees: neadothaler. Die begrijpen hints nog minder dan een gemiddelde man, dus don't go there.

Dit menssoort is extreem gevoelig voor de jacht, ze willen zelf jagen en houden niet van vrouwen die op hun jagen. Ik zou dus niet vragen of hij met je wilt daten, zou ook niet vragen of hij een relatie heeft (als hij je leuk vind en in een relatie zit is de kans klein dat hij hier eerlijk over is). Die 2de van irris is dus geweldig :D!

:') _/-\o_

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:51

Polivy schreef:
Haha dat weet ik wel zeker van niet. De mijne is op het werk met niemand op stap geweest anders had ik dat wel geweten, al is het maar vanwege mijn werk. Hahaha.

want..... jij zit bij de MIVD?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:54

Over het algemeen houden mannen gewoon van duidelijkheid. Ik moet zeggen dat ik de eerste reactie van Iris echt top vind, maar ik zou het zelf ook niet durven :P Maar ik zou inderdaad gewoon vragen of hij binnenkort nog een keertje met je op stap wil.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:41

Romyv schreef:
Polivy schreef:

want..... jij zit bij de MIVD?

Hahaha nee _O- (en maar beter ook van niet haha), maar mocht hij met media in contact komen dan gaat dat via de afdeling waar ik werk (zelfde bedrijf, zelfde locatie). :) Vandaar.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:45

Citaat:

Hahaha, ben ik blij dat de mijne dan kennelijk bij de uitzonderingen behoort, evenals die van Polivy en nog een aantal andere militairen die ik ken ;-).

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:47

Haha precies Emma_s_girl. :j :D
Wel een mooie oerman qua kracht, gespierdheid en opkomen voor de mensen die hij lief heeft. Maar dingen zoals niet eerlijk zijn over een relatie en alleen maar zelf willen jagen... Neuj...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:59

zit ook maar een beetje te dolle ;) Zit zelf bij defensie, heb heel veel te doen met militairen (zowel zakelijk als prive). Merk wel dat er verschil zit tussen manschappen en officieren, net als tussen land, zee en lucht.

Ik weet 1 ding zeker, ik heb alles met strepen, sterren, rondjes en andere meuk op schouders AFGEZWOREN!

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:09

Dat snap ik, Romy.
Gelukkig HOEF je ook niets met een militair als je niet wilt. Nog genoeg andere mannen op deze planeet :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:14

het is soms zooo verleidelijk als je ze los ziet gaan in de gym ;) mijn eisenlijstje was altijd: sixpack en Mastertitel :') ben ik toch maar vanaf gestapt! Heb nu een triathleet met een communicatie/training bedrijf

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:42

TS, wat heb je nou gedaan :D?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:22

Romyv schreef:
het is soms zooo verleidelijk als je ze los ziet gaan in de gym ;) mijn eisenlijstje was altijd: sixpack en Mastertitel :') ben ik toch maar vanaf gestapt! Heb nu een triathleet met een communicatie/training bedrijf

Gelukkig staan in diezelfde gym ook uitgezakte mannen met een bierbuikje. Hahaha.
Maar ja, dat is wel het voordeel van samen sporten met mijn vriendje. Jum! :9 Alleen daarom zou ik al gemotiveerd raken.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:21

jullie zitten niet op dezelfde kazerne of wel? Het aantal uitgezakte bierbuikjes is afhankelijk van waar je zit, maar klopt!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:42

Gewoon sturen: Graag gedaan, ik vond het erg gezellig een keer een drankje doen?

En dan kun je zelf invullen of dat een biertje of een iets vriendschappelijker een kop koffie is.

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:07

Romyv schreef:

_O-

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:05

TS: hoe is het afgelopen?

Steffie2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 17:02

Via via vernomen dat hij een vriendin heeft. Heb daarom ook geen mail meer gestuurd. Helaas!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:43

owww!!! GRRRRR beter dat je het via via al wist dan, wel jammer