Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cam schreef:Niet doen. Is nog veel te jong.
Niet alleen de warmte maar ook gesleep en de omgeving is voor zo'n kleintje te veel om te behappen.
De drie R zijn toch op deze leeftijd de beste handvatten
Rust,Regelmaat,Reinheid. En aan alle drie voldoet het uitstapje niet.

Kwanyin schreef:Maar was dat ook bij temperaturen tegen en over de dertig graden die al een week aanhouden? Ik zou geen risico's nemen iig....
cam schreef:waarom is niet naar Disneyland gaan je leven on hold zetten.
Ik ben er nog nooit geweest en ik kan je zeggen dat mijn leven echt niet on hold is
_Nadia_ schreef:cam schreef:waarom is niet naar Disneyland gaan je leven on hold zetten.
Ik ben er nog nooit geweest en ik kan je zeggen dat mijn leven echt niet on hold is
Als je er vlakbij woont en je dochter speelt in een band die optreedt in Disneyworld en je gaat niet, is dat je leven toch echt wel on hold zetten voor een baby.

cam schreef:Nou daar denk ik dan anders over.
Je had ook aan je dochter uit kunnen leggen dat haar baby zusje/broertje te jong is voor Disney.
Ik denk eerder dat jij graag wilde en geen rekening wilde houden met het feit dat je de verantwoording hebt voor een baby die zelf niet kan aangeven wat hij/zij als prettig ervaart.
Er is mits mis mee om even in hold te gaan voor de korte periode dat ze nog zo klein zijn.

cam schreef:Kanelly schreef:Ja dat heeft dan de te maken met het bijgeloof/stukje cultuur als ze het over het boze oog hebben
Niet met de temperatuur.
Veel bijgeloof/cultuur is ontstaan uit handelingen die negatieve effecten bleken te hebben.
Ik denk dat men in die landen ontdekte dat baby's de warmte niet goed konden verdragen en dat dat in die vroegere jaren omdat men niet goed wisten waardoor het was ontstaan ze spraken van het boze oog.
_Nadia_ schreef:cam schreef:waarom is niet naar Disneyland gaan je leven on hold zetten.
Als je er vlakbij woont en je dochter speelt in een band die optreedt in Disneyworld en je gaat niet, is dat je leven toch echt wel on hold zetten voor een baby.

hebben geen strand )Nell_ schreef:Zijn er bomen? Want dan is het toch bijna hetzelfde als buiten in de achtertuin onder de parasol?
Wij gingen pas toen de kleine maand of 10 was.
) wel anders dan thuis