Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je kan dan beter juist voedsel eten wat de aanmaak van spieren stimuleert, juist ook de eiwitten en koolhydraten, en dan je buik en beenspieren trainen, desnoods met een trainer of zoiets.
dat is een veel effectievere manier om gezond slanker te worden. 
boefliz2 schreef:Vlees eet ik niet ik ben vegetarisch. Vissen naar complimentjes. Ehm.. Nee wil morgen ook eel foto sturen dat ik me meeste eten uitkots?
Nou voornamelijk mijn buik maar ook mijn bovenbenen. Zal zo even kijken of ik een foto erop kan zetten.
Naja mijn ouders zijn gescheiden. Maar mijn moeder weet wel dat ik niet eet. Dat ziet ze zelf ook. Van haar mag ik de deur niet uit voordat zij ziet dat ik wat gegeten heb. Dus meestal gaan er dan een paar druiven of een happen appel naar binnen
Heb net even gekeken. Maar ik krijg geen foto geplaatst..
noorhermans1 schreef:TS, ik weet zeker dat jij niet dik bent! je BMI is goed, zelf iets aan de lage kant!
sorry, even iets anders hoor. maar waar ik dus bijv. met dit soort topics erg last van heb.
deze meisjes hebben een super gewicht en zeggen dat ze dik zijn, dit maakt de meisjes die echt steviger/ voller zijn echt onzeker.
maargoed, dit topic zal gesloten worden omdat TS onder de 16 is en afval topics onder de 16 niet mogen