Sneller minder wegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvaRampage

Re: Sneller minder wegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:07

Wat lastig allemaal TS. Ik denk dat het verstandig is dat je eens met bijvoorbeeld de huisarts gaat praten, misschien kan je je moeder wat meer vertellen over hoe je je voelt. Misschien is dit nog een mooie website voor je http://www.proud2bme.nl/ Veel sterkte!

Urbiezira

Je buik en bovenbenen gaan echter niet dunner worden door niks te eten. :) je kan dan beter juist voedsel eten wat de aanmaak van spieren stimuleert, juist ook de eiwitten en koolhydraten, en dan je buik en beenspieren trainen, desnoods met een trainer of zoiets. :) dat is een veel effectievere manier om gezond slanker te worden. :)

edit: met slanker bedoel ik natuurlijk niet mager, maar aangezien jij aangeeft een dunner lichaam te willen, kan je dit beter bereiken met spieren trainen.
Laatst bijgewerkt door Urbiezira op 17-07-13 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Fry

TS minder eten helpt niet. Dan gaat je lichaam juist meer dingen opslaan en word je dikker. Veel fruit eten en veel sporten, dat helpt om af te vallen.
succes!

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:08

boefliz2 schreef:
Vlees eet ik niet ik ben vegetarisch. Vissen naar complimentjes. Ehm.. Nee wil morgen ook eel foto sturen dat ik me meeste eten uitkots?

Nou voornamelijk mijn buik maar ook mijn bovenbenen. Zal zo even kijken of ik een foto erop kan zetten.

Naja mijn ouders zijn gescheiden. Maar mijn moeder weet wel dat ik niet eet. Dat ziet ze zelf ook. Van haar mag ik de deur niet uit voordat zij ziet dat ik wat gegeten heb. Dus meestal gaan er dan een paar druiven of een happen appel naar binnen

Heb net even gekeken. Maar ik krijg geen foto geplaatst..

Dikke bovenbenen heeft bijna iedereen. Je bent echt super licht en dun. Mijn tip is: praat erover met je moeder of met vriendinnen.
Laatst bijgewerkt door Mossje_bobb op 17-07-13 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Maar je begrijpt hopelijk zelf toch wel dat het niet normaal is om dagen niet te eten of je voedsel uit te kotsen? Heb je zelf niet het idee dat het een obsessie is? Waarom wil je het zo graag? Omdat het iets is wat je in de hand zou kunnen hebben of puur om dat je echt te buik en je benen te dik vindt? Ben jij de enige die dit vindt of heb je het ook van andere gehoord?

Regendans

TS, ik weet zeker dat jij niet dik bent! je BMI is goed, zelf iets aan de lage kant!

sorry, even iets anders hoor. maar waar ik dus bijv. met dit soort topics erg last van heb.

deze meisjes hebben een super gewicht en zeggen dat ze dik zijn, dit maakt de meisjes die echt steviger/ voller zijn echt onzeker.

maargoed, dit topic zal gesloten worden omdat TS onder de 16 is en afval topics onder de 16 niet mogen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:09

Hmzz.. als je zou vragen om een paar kilo bij te komen zou ik dat logischer vinden :) Dat gaat vast ook wel gebeuren als de vrouwelijke hormonen echt aan het werk zijn. Komt dus helemaal goed! Niet afvallen maar gewoon gezond eten en bewegen.

Dora88

Juist omdat je zo weinig eet, zal je niet afvallen wat bij jou niet nodig is... Ga gezond eten. Je bent zo echt niet goed bezig en bezig met het ontwikkelen van een eetprobleem.

Fry

Noorhermans1, helemaal gelijk :j

boefliz2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 22:10

Dat deel waar sommige het over hebben en met me moeder gaan praten of naar huisarts doe ik niet! Het is mijn beslissing wat ik al bijna 2jaar doe.
Advies van sommige zal ik zeker opvolgen! Bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:11

TS, de verhouding tussen jouw lengt en je gewicht is prima. Je bent dus niet 'te dik'. Dat wil echter niet zeggen dat je ook automatisch ook goed in je vel zit, en tevreden met jezelf bent. Niet eten is hiervoor echter een slechte oplossing. Je voelt je slap, en je spieren (en hersenen!) hebben te weinig brandstof.

Als jij ontevreden bent met je buik en bovenbenen, dan kun je beter elke dag wat gerichte oefeningen doen om die lichaamsdlen strakker te krijgen. Echter, ook alleen oefeningen oen, is onvoldoend. Je spieren hebben brandstof nodig om te werken en zich te ontwikkelen, zodat jij op een mooie manier strak in je velletje te komen. Dus gewoon gezond eten, drie maaltijden per dag en drie gezonde tussendoortjes, voldoende drinken, en wat BBB-oefeningen doen.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:12

Een discussie over of het andere mensen onzekerder zou maken is hier totaal niet aan de orde. TS is zelf ook hartstikke onzeker, ze doet dit echt niet om andere mensen te pesten of een pootje te haken.

Als andere mensen onzeker zijn over zichzelf kan je een onbekend persoon hier niet "de schuld" van gaan geven, dan moet je het recht in eigen handen nemen, net zoals ieder ander onzeker persoon zal moeten doen als hij of zij dat wil aanpakken.

Regendans

ts, weet je trouwens ook dat je van niet eten aankomt?
je moet dat niet eten dus om gaan ruilen voor gezond eten.

Anoniem

noorhermans1 schreef:
TS, ik weet zeker dat jij niet dik bent! je BMI is goed, zelf iets aan de lage kant!

sorry, even iets anders hoor. maar waar ik dus bijv. met dit soort topics erg last van heb.

deze meisjes hebben een super gewicht en zeggen dat ze dik zijn, dit maakt de meisjes die echt steviger/ voller zijn echt onzeker.

maargoed, dit topic zal gesloten worden omdat TS onder de 16 is en afval topics onder de 16 niet mogen

Ik had al getemd en hoop dat er snel ingegrepen wordt door een mod ;)

Rosie

Zou je zo een hoop tips kunnen geven om af te vallen maar gezond zijn ze niet, dus ga het ook niet doen. Beter ga je hier met iemand over praten voor het uit de hand loopt, voor je in de hel van een eetstoornis belandt. En ik spreek uit ervaring. Op jouw leeftijd helemaal, je weet niet wat je je lichaam aandoet als jij nu op dit gewicht ook nog gaat afvallen. Daar richt je permanente schade mee aan. Je bent in de groei. Ga op zoek naar manieren om je lichaamsbeeld te veranderen. Als je nu doorgaat op deze manier en je slaat door zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. Geloof mij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:13

TS: Je bent absoluut niet te dik. Verre van. Als je perse gezond wil eten neem dan netjes een ontbijt (muesli bijvoorbeeld), eet een broodje en eet je avondeten. Of eet zoveel fruit als je wilt - indien je je daar beter bij voelt. Daar hoef je namelijk geen calorieën voor te tellen, maar is wel goed voor jouw lichaam.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:13

Bij deze plaats ik een slotje voor overleg.

Anoniem

Re: Sneller minder wegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:03