GRRRRRRRR Selectvracht!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 12:29

Dan heb je een goede pakketbezorger,hopelijk houd je dat ook zo want het is echt een zooitje aan het worden bij Selektvracht. -O-

Heb net nog via tracktrace mn pakket gezocht en het staat nog steeds op 9-7,in sorteercentrum gescand en geen mens die op de klachtmail reageert. |o
Kan ik maandag dus voor 40ct per minuut zo'n jandoedel aan de lijn proberen te krijgen om uit te vissen waarom het pakje daar godsverloren bij hun rondslingert -:(- grrrr

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:54

Wat een problemen en dus geen leuke ervaringen etc..

Zelf nog nooit iets meegemaakt wordt altijd netjes bezorgd ook als we niet thuis zijn dan wordt het evt. bij de buren geleverd en netjes een briefje in de bus, of een briefje met dat we het dan en dan kunnen afhalen daar en daar...

Enige minpunt vind ik de postbezorger van PostNL !!! Eerder altijd een vaste bezorger en een die aardig/vriendelijk en netjes is, tegenwoordig elke keer een arrogante zak die nogal van luidruchtig houd door expres loeihard post door brievenbus te gooien (zoonlief wordt er altijd wakker van), en andere minpunt dat ie arrogante zak lekker door de tuin en over de boilers heen loopt.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 14:37

Ik heb ook een leuk bericht nml dat Agradi mijn geld alvast heeft terug geboekt(directeur zelf)Wat is dat ongelooflijk netjes zeg! _/-\o_ +:)+
Pffff ben helemaal opgelucht,vanaf september gaan ze over op DPD dus geen Selektvracht meer JOEPIE! *\o/*