Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik hoop dat ik niet tot het staatsexamen kom
bij mij is de wachttijd voor een faalangst examen 7 weken ofzo... lifaya schreef:hangt er vanaf waar je woont unihorsebij mij is de wachttijd voor een faalangst examen 7 weken ofzo...
(2,5 dus dan kom je 4,5 week later uit. ) Amaryllis schreef:Nee dat kan niet Unihorses. De rijschool moet in overleg met c.b.r het examen laten annuleren (kan dit niet zelf) en moet daarna een nieuw faalangstexamen reserveren. Daarvoor geldt de normale wachttijd, met een maximum van de wettelijk opgelegde 7 weken. Jouw optelsom klopt daarom dus niet.
unihorses schreef:Amaryllis schreef:Nee dat kan niet Unihorses. De rijschool moet in overleg met c.b.r het examen laten annuleren (kan dit niet zelf) en moet daarna een nieuw faalangstexamen reserveren. Daarvoor geldt de normale wachttijd, met een maximum van de wettelijk opgelegde 7 weken. Jouw optelsom klopt daarom dus niet.
en wat klopt er dan niet aan...
weet toch zelf prima dat dit kan... er kan ook 1 van jou rijschool naar voren geschoven worden, op de 6 augustus. tegelijk een faalangst aanvragen, en de latere datum laten annuleren.
mamavrend schreef:Hier een tip van een rij-instructrice zelf DOEN!!!.
Faalangstexamen is geen geld klopperij.
Er zijn maar een paar examinatoren die dit mogen afnemen en dat zijn toch net even andere examinatoren.
Je "kunt" de tijd er voor nemen als je dat nodig hebt want die tijd is er.
Wil je het niet hebben mag je dat ook aangeven.
Er is vaak net iets meer begrip voor een zenuwachtige leerling.
Als je tijdens het rijden denkt , ik heb behoefte aan een kleine pauze dan is deze tijd er.
Doordat voor een faalangstexamen meert tijd staat en minder examinatoren duurt de tijd wat langer voor er plek is.
Vind het niet kuinnen dat je rij-instructeur/trice het niet eerder heeft gezien dat je deze waarschijnlijk nodig hebt.
En 3 keer op dezelfde punten zakken hhhmmmm. Dat moet zeker een punt zijn om de lessen die volgen er hard aan te werken en kijken waar de knelpunten zitten.
Maaarrr zeg er wel bij dat is de mening die ik gevormd heb vanaf de computer.
en direct alle moeilijke punten in de eerste 10 minuten... 2 x faalangst was een drama... (en begripvol? nee) de 3e x gewoon examen en werd er ineens wel rekening gehouden met eventuele zenuwachtigheid. maar goed, er lopen natuurlijk meerdere faalangstexaminatoren rond , en de een is de ander niet. mamavrend schreef:Hier een tip van een rij-instructrice zelf DOEN!!!.
Faalangstexamen is geen geld klopperij.
Er zijn maar een paar examinatoren die dit mogen afnemen en dat zijn toch net even andere examinatoren.
Je "kunt" de tijd er voor nemen als je dat nodig hebt want die tijd is er.
Wil je het niet hebben mag je dat ook aangeven.
Er is vaak net iets meer begrip voor een zenuwachtige leerling.
Als je tijdens het rijden denkt , ik heb behoefte aan een kleine pauze dan is deze tijd er.
Doordat voor een faalangstexamen meert tijd staat en minder examinatoren duurt de tijd wat langer voor er plek is.
Vind het niet kuinnen dat je rij-instructeur/trice het niet eerder heeft gezien dat je deze waarschijnlijk nodig hebt.
En 3 keer op dezelfde punten zakken hhhmmmm. Dat moet zeker een punt zijn om de lessen die volgen er hard aan te werken en kijken waar de knelpunten zitten.
Maaarrr zeg er wel bij dat is de mening die ik gevormd heb vanaf de computer.
dat wou ik nog wel even zeggen voordat jullie allemaal raar daarover gaan denken
Hebben een heerlijk rondje gereden, hij praatte met mijn rij instructeur en voor ik het wist stonden we weer op cbr en was ik geslaagd!