Mousmous schreef:Gewoon even nieuwsgierig. Waarom heb je eigenlijk zoveel contact met iemand die een vriendin heeft?
mannen en vrouwen toch gewoon goeie vrienden zijn?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
inochiyo schreef:Mousmous schreef:Gewoon even nieuwsgierig. Waarom heb je eigenlijk zoveel contact met iemand die een vriendin heeft?
inochiyo schreef:Mousmous schreef:Gewoon even nieuwsgierig. Waarom heb je eigenlijk zoveel contact met iemand die een vriendin heeft?
hazira schreef:Ik wil er niet te ver op in gaan, maar z'n vriendin is overleden... en z'n 2 ongeboren kindjes ook.
Mousmous schreef:Gewoon even nieuwsgierig. Waarom heb je eigenlijk zoveel contact met iemand die een vriendin heeft?
Sting schreef:hazira schreef:Ik wil er niet te ver op in gaan, maar z'n vriendin is overleden... en z'n 2 ongeboren kindjes ook.
@ikbenellen: wat is hier niet aan te snappen? Staat in OP.
@TS: wat ontzettend heftig... Ik ga met de rest mee, probeer er, op afstand, voor hem te zijn. Heeft hij voldoende steun aan de familie? (voor zover jij dat kan inschatten?)
hazira schreef:Mousmous schreef:Gewoon even nieuwsgierig. Waarom heb je eigenlijk zoveel contact met iemand die een vriendin heeft?
Omdat we veel dezelfde interesses hebben.
Ik heb wel eens gevraagd of zij er moeite mee had, maar ze vond het niet erg. Hij heeft meerdere goede vriendinnen dan vrienden.
Ik heb ook meer mannelijke vrienden als vriendinnen. Met mannen omgaan vind ik toch net wat makkelijker soms.
De situatie van die ruzie met een vriend en dit staan los van elkaar.
Het gebeurde toevallig in dezelfde paar dagen..
Verder vertelde hij dat ze zich niet lekker voelde, buikpijn had gisteravond. En opeens een hartstilstand kreeg.
ze was nog zo jong ook .
Het gaat over de jongen met wie ik veel app.
ZIJN vriendin is overleden..