Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:01

Dyonepooh1 schreef:
Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!

Die van mij ook, maar ik kan me en dag niet voorstellen zonder onder de douche te gaan. Ik smeer me gewoon in
na het douchen en dan heb ik een prima huidje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:02

Dyonepooh1 schreef:
Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..

Ik heb ook een droge huid dus ik was met olie en daarna grondig insmeren :')

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:03

Tabaluga12 schreef:
Kin je dan geen andere badschuim gebruiken? Of goed insmeren na het douchen? Dat is niet zo fris hoor, zeker niet op die leeftijd, in de zomer en nadat je bij de paarden ben geweest.

heb zo veel geprobeert, maar vooral met dit warme weer, als ik verbrand, en douch, is me huid droog, en kan ik gewoon bijna niet slapen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:04

Ik douche ook niet elke dag. Dagen dat ik niet douche, was ik mij even met een washandje. Scheelt ook heel wat water :D En mijn haren was ik maximaal 3 keer per week. Zonder dat het vettig word.

Maar als ik echt extreem zweet dan douche ik wel even snel.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:05

Wisselend, ik douche ongeveer om de dag, ik werk op kantoor en heb geen paarden, sporten doe ik ook niet dus vies word ik niet echt.
Doordeweeks is 's ochtends douchen echt geen optie, dus douche ik 's avonds of als ik thuis kom van het werk.
In het weekend douche ik vaker overdag.

Tabaluga12

En ph neutale badschuim of eventueel olie onder de douche gebruiken?

Dat is wel rot hoor.

Dyonepooh1

Blingh schreef:
Dyonepooh1 schreef:

Ik heb ook een droge huid dus ik was met olie en daarna grondig insmeren :')

Het probleem van mij.. ik kan slecht tegen olie!

Urielle

Ik douche sowieso 's ochtends, ik voel me anders vies van het slapen en word ook niet echt wakker zonder douche. Daarnaast douche ik me nog als ik met de paarden bezig ben geweest of buiten geklust heb. Zo meteen dus ook nog even lekker een bubbelbadje, mmmmm!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:06

Ik douche dagelijks. Altijd 's avonds, met dezelfde reden als jij, TS: ik wil niet vies naar bed.
Na een hele dag werken en vaak ook nog sporten voel ik me zo plakkerig, dan slaap ik echt niet lekker. :')

Jildau

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:07

Geheel afhankelijk van hoe de dag is. Maar meestal ga ik 's middags of 's avonds naar stal en douche ik daarna! 's Weekends vaak 's ochtends.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:07

Minimaal 1x per dag en dan als het kan altijd s'avonds, en evt in de ochtend middag ook een keer, vind het ook belangrijk om schoon naar bed te gaan :j als het een keer savond niet kan word ik helemaal kriebelig, kan mij dus ook totaaaal niet voorstellen dat iemand een dag overslaat.. ik vind dat sorry mensen echt heel vies idee :o

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:08

Bambino schreef:
Minimaal 1x per dag en dan als het kan altijd s'avonds, en evt in de ochtend middag ook een keer, vind het ook belangrijk om schoon naar bed te gaan :j als het een keer savond niet kan word ik helemaal kriebelig, kan mij dus ook totaaaal niet voorstellen dat iemand een dag overslaat.. ik vind dat sorry mensen echt heel vies idee :o

Ja sorry mensen vind ik ook niet zo fris..

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:10

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 11:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:10

Maar ik verschoon ook gerust 2x per week mijn bed haha, kan me dus ook nooit voorstellen dat mensen vies in bed gaan liggen :p ik vind heerlijk gedoucht en wel in mijn naar robijntje ruikende bedje te kruipen <3 word dan ook gewoon schoon wakker ( tenzij een nnare droom dan voel ik dat direct sochtends als ik heb liggen zweten en douche dan ook sochtend direct nog een keer )

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:12

Meestal 's avonds, omdat ik in de ochtend geen zin heb om een half uur mn haar te moeten fohnen ed :') Plus schoon in bed is veel fijner.. Na het stappen ga ik niet altijd douchen trouwens.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:12

Dyonepooh1 schreef:

Tip: Naderhand jezelf insmeren met bodylotion of een heerlijke bodybutter! Die van de Body Shop zijn echt aanraders <3

Ik douch savonds altijd even snel en sochtends lang. Heb wat tijd nodig om m'n haar helemaal grondig te wassen :+

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:13

Hier ook elke dag! :) Vaak (9/10) 's ochtends, maar zoals nu werk ik overdag en train ik 's avonds nog, dan 's ochtends gewoon ''echt douchen'' en 's avonds even snel afspoelen! :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:13

zonnebloem18 schreef:
Wisselend, ik douche ongeveer om de dag, ik werk op kantoor en heb geen paarden, sporten doe ik ook niet dus vies word ik niet echt.
Doordeweeks is 's ochtends douchen echt geen optie, dus douche ik 's avonds of als ik thuis kom van het werk.
In het weekend douche ik vaker overdag.

same here! en als ik vakantie en cocoondagen heb en nergens heen hoef douche ik me makkelijk twee dagen niet. Boeien. Voorwaarde is wel dat ik niet gezweet heb uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:14

Om de dag , dan liefst laat in de avond

Sadira

Ik kan er wel om lachen hoe erg de wereld veranderd is in een aantal jaren. Vroeger gingen mensen 1x per week in de tobbe, en nu worden mensen vreemd aangekeken als ze eens een dag overslaan met douchen.

Ik douche mezelf ook niet elke dag als ik verder op een dag niks heb uitgevoerd en dus ook nauwelijks vies ben geworden. Als ik bij de paarden ben geweest oid wel natuurlijk. Liefst douche ik 's ochtends, behalve als ik echt vies ben, maar hou er niet van om met nat haar te gaan slapen.

Geryon

Ik douche bijna elke dag, en dan 's avonds. Vind het zo goor om als amazone zonder te douchen je bed in te stappen. Ténzij je elke dag je bed verschoont. Maar dat gebeurt hier 1 keer in de week.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:15

Ik douche ongeveer om de dag, ik was mezelf wel elke dag, maar ook mijn huid kan elke dag douchen niet aan.
Huid wordt droog, pijnlijk, enz. Ik kan blijven smeren wat ik wil, olie, zeepjes, rare spulletjes zoals lotion, bodybutter, ed krijg ik last van want ben allerisch voor eigenlijk alles. Dan krijgt mijn eczeem een opdonder.
Dus elke da douchen, nee.
Maar om de dag, zeker wel!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:16

Meestal 's ochtends, maar dat kan ik ook verschuiven naar na het sporten als ik verder die dag niets te doen heb. In de zomer wil ik 's avonds ook nog wel even afspoelen, maar liever niet want ik word dan altijd klaar wakker :')

Edit: Ik gebruik maar 1x in de week shampoo/conditioner en zeep/facewash. De rest van de dagen was ik me wel, maar dan alleen met water. Ik stink trouwens niet hoor, manlief heeft een gevoelige neus :+

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 20:21

Nee ik vind het ook niet helemaal fris als je niet elke dag gaat douchen.. Kan me niet herinneren wanneer ik het 1 dag heb overgeslagen haha.
Zoals nu zit ik op de bank, en wil ik me eigenlijk morgenvroeg douchen (Om alvast te beginnen met switchen) maar toch voel ik me nu niet helemaal fris :')

Overigens heb ik er geen problemen mee om met nat haar te gaan slapen :)

Leverage

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:22

Daar heb ik wel een hekel aan, om met nat haar te gaan slapen. Mijn haar word dan juist heel vettig en het gaat pluizen.. :+ Dan in de ochtend maar wat eerder op.