De 'klantvriendelijkheid' van DPD...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: De 'klantvriendelijkheid' van DPD...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 17:29

Ik heb bij Post NL een keer meegemaakt dat mijn pakketje met inkt en fotopapier van 123 inkt ergens afgegeven was, maar geen briefje in de bus en pakket nergens te vinden bij mijn buren.

Er heeft iemand voor getekend, pakketje in ontvangst genomen en nooit meer boven water gekomen. En dat terwijl het toch echt een verzekerde verzending was en dus naar het postkantoor had gemoeten!

En toen begon het gedonder pas goed, ik kreeg een nieuw pakketje, so far so good. Post NL ging een "ïntern rechercheur" de zaak laten oplossen. De eerste keer kreeg ik een brief, ik braaf ingevuld. Post NL raakt de envelop kwijt :') ( hoe ironisch :P ) Toen kreeg ik ineens emailtjes vanuit 123 inkt dat ik niet had meegewerkt aan het onderzoek en of ik even het verloren pakket wilde betalen. ( niet gedaan uiteraard ) Ik heb wederom een formulier van Post NL ontvangen, wederom ingevuld en voor het gemak maar even gescand en gemaild.

En uiteraard heeft de postbezorger van Post NL ook nog aan mijn deur staan zeuren dat hij problemen had op zijn werk door het verloren pakket.

Opzich werd het door 123 inkt netjes opgelost, maar ik was aardig in mijn kuif gepikt dat ze mij voor het verloren pakket op wilden laten draaien. Dus ik heb er nooit meer wat besteld.

Anoniem

Re: De 'klantvriendelijkheid' van DPD...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:50

Nou jaaaa zeg!!! Heb EINDELIJK mijn pakketje van agradi binnen. Verzonden via dpd.
Hebben ze hem gewoon over de poort geflikkerd de tuin in! Het was toevallig dat mijn vriend hem net zag liggen in de tuin... terwijl er op staat : bij afwezigheid bij de buren bezorgen..