Noosa, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 23:38

VeraPopeye schreef:
Je laatste link bedoel je denk ik? Of die waar Amsterdam in staat? Ik ga ze nu beide doorneuzen, ik vind jou eerste heel gaaf. Maar die laatste die je krijgt ook, maar die is nog niet uit begrijp ik dus?

De laatste ja :D. En ja, die armband is al te koop, ik heb echter nog geen tijd gehad om te gaan passen, haha.

BalouArera schreef:
Ik heb er ook een! Een enkele naturel noosa, met 8 chunks... De boeddha heb ik ook, de rest weet ik niet bij naam...
Ik wil ook de cowhide! Helaas zijn armbanden en chunks best duur! Ts, die van jou zijn echt heel erg mooi! <3

Dank je wel :D.

VeraPopeye schreef:
Zijn ze allemaal 15 dan? Die snakeskin is inderdaad wel 50 euro, maar goed als je ziet hoe duur een pandora is, dan loop e al gauw met 1000 euro aan je arm. Als je je daar een 0 aftrekt, dan loop je met een (dure) noosa, dat vind ik nog wel te doen.

Nee joh, je hebt chunks van 7,95, 9,95, 12,95 en 15,95. Er zijn meer dan 180 chunks, dus daar moet wat bij zitten :D. Feit is wel dat de armbanden van Noosa van leer zijn en echt heel stevig, zelfde geldt over het algemeen voor de chunks, de kwaliteit is echt heel goed en ze blijven mooi, zoals ik zei, ik draag mijn snakeskin bijna dagelijks en deze ziet eruit als nieuw.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 23:39

VeraPopeye schreef:
Ik wel, maar ik vind die prijzen wel echt te ver gaan. Scheelt hier natuurlijk ook dat je maar 3 'bedels' (=chunks) nodig hebt.

Je hebt ook de neppe variant van Noosa armbanden en chunks, kun je bij de Intertoys of zo kopen. Voor een tientje ben je klaar en dan heb je een lelijke armband met nog lelijkere chunks, maar goed, ze zijn wel goedkoop :=.

Wat het leuke is aan deze armbanden (al heb je er ook riemen van), is dat je eindeloos kunt combineren en het ook nog eens een leuk verjaardagscadeau is omdat je chunks hebt in meerdere prijsklassen :).

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:41

Hier ook de armband (van normaal leer) met 3 chunks en ook nog een smalle leren riem (ik geloof dat er 6 oppassen). De riem is ook erg leuk, kan los ergens om of gewoon door de broekriemlusjes. Beide van dezelfde kleur leer.
Ik ben 1 chunk helaas verloren en vond dat een reden om er weer 3 bij te kopen :o

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:42

Fijn dat hij lang goed blijft. Ik las op de site iets van dat hij kapot kan gaan omdat het natuurlijk echt huid en leer is, dus schrok een beetje. Tot de 10 euro zijn ook leuke kleine kadotjes om te krijgen. Hoe veel heb jij betaald voor je snakeskin als ik vragen mag? Ik twijfel tussen die nieuwe die jij ook wilt halen of de snakeskin, heb alleen van die nieuwe nog geen prijs gevonden.

@_san_87, oh maar ik vind deze ook niet duur hoor :D ik doelde op pandora, die wilde ik ook ooit heel graag maar ben na die prijzen daar maar vanaf gestapt.

_San87_

Re: Noosa, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 23:45

Ja, I know. Zag ik later pas :').

De snakeskin die ik heb was 50 euro (49,nogwat) en de peach die ik wil halen is 34,95 :). Die laatste is als het goed is prima online te bestellen.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:46

Ik denk dat ik eerst die peach dan maar eens bestel, ga ik er gelijk leuke chunks bij zoeken :D Nu maar hopen dat ik de goede maat bestel :P

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:58

Ik heb een combinatie gemaakt via de site die je gaf. Ik twijfel of het wel bij elkaar past, misschien dat ik hem morgen bestel :D

Kom op 55 euro uit, valt reuze mee! Twijfel of ik toch niet die snakeskin moet doen..
Aantal Omschrijving Per stuk Totaal
Embossing Bracelet Classic Skinny - Peach M € 24,95 € 24,95 X
NUMMER 8: Padma (Bruin), 09-056 € 9,95 € 9,95 X
Anahata 09-119 € 9,95 € 9,95 X
Ignis Stone, 09-010

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 08:03

Ja! Ik heb de slippers :D Die zijn wel prijzig (90 euro) maar je doet er echt lang mee en ik vind ze chiquer dan birkenstocks (dus kan ik ze ook naar mijn werk aan).

Ik heb ze ook bij Bij-Tij besteld, nette webshop!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 09:47

Heb je een foto van je slippers :D?

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:03

Jaaa die slipper zijn ook zooooo leuk!!!
Ik heb laats ook een klokje gekocht, omdat ik graag de tijd bij me heb.
Het is dan niet echt van noosa maar hij past wel op je armband.
Ik kijk wel effe of ik de site nog kan vinden!

TS: dankje wel voor de foto. Ik vind die armband ook echt superleuk.
Maar waar had je die armband die je op je eerste foto hebt gekocht???

Edit: hier heb je een link met de slippers erin http://www.noosa-amsterdam.nl/nl-nl/collection/id=4

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:06

Ik meld me ook! Heb een dubbele armband in het donkerbruin met chunks. Ben erg verlief op de Wallet van Noosa alleen vind ik het aan de dure kant dus hij staat nog even op mijn lijstje. 99 euro voor een portemonnee vind ik nogal wat. :o

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:10

De slippers

Afbeelding

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:14

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 11:55

femmieb schreef:
Jaaa die slipper zijn ook zooooo leuk!!!
Ik heb laats ook een klokje gekocht, omdat ik graag de tijd bij me heb.
Het is dan niet echt van noosa maar hij past wel op je armband.
Ik kijk wel effe of ik de site nog kan vinden!

TS: dankje wel voor de foto. Ik vind die armband ook echt superleuk.
Maar waar had je die armband die je op je eerste foto hebt gekocht???

Edit: hier heb je een link met de slippers erin http://www.noosa-amsterdam.nl/nl-nl/collection/id=4

De snakeskin heb ik gekregen voor kerst :). Maar die komt bij Deesz in Enschede weg.

Marieke_K schreef:
De slippers

[ Afbeelding ]

Heel erg gaaf _O_. Ik vond ze in het boekje wat tegenvallen, maar zo aan zijn ze echt mega tof!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:00

Ja ze zijn echt leuk en lopen ook erg fijn :D

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:03

Een paar jaar geleden toen het net nieuw was had ik een armband gekocht, nu zie ik overal ook van die neppe noosa's en chunks.. beetje jammer dan weer...
Maar toch zaterdag weer een nieuwe armband en chunks erbij gekocht :)

Heb alleen (2) enkele armbandjes... Zo'n riem is ook leuk maar dan ben ik bang dat ik ongezien wat chunks verlies ofzo :(

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 17:16

De riem is ook erg gaaf, ja :). Helaas ken ik mezelf met riemen, dus daar begin ik maar niet aan, ietsje te kostbaar :D.

Ik mag van mezelf de peach wikkelarmband kopen wanneer ik mijn vrijwilligersvergoeding heb, als extra beloning voor en herinnering aan het harde werk, hihi :D.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:22

Ik heb ook een noosa armband :) een dubbele met nu 5 chunks, had er 6 kunnen hebben, maar eentje was spontaan kwijt :( zal ff foto zoeken..

Ik bestel overigens bij die bij tij shop :j

Edit foto:
http://img69.imageshack.us/img69/9793/uq54.jpg

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:56

Ik meld me ook! :D Heb 2 dubbele armbanden; de witte en de cognac/bruine! En een stuk of 10? chunks? Weet het niet eens. Had eerst alleen de witte band, sinds ik de bruine heb heb ik die alleen nog maar om! :D

En tsjah, de nepperds zijn veel in omloop.... Echter zie je echt wel kwaliteit verschil tussen echt en nep! Ik ben in ieder geval blij met m'n echte! :j Zal van de week wel even een foto maken!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 21:08

Pfff... Ik heb al weer een hoop chunks op mijn wensenlijstje staan :o .

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:36

Ik heb de snakeskin besteld! Was in totaal toch nog 80 euro kwijt, maar nu heb ik wel de gene die ik mooi vind :D Ik vind die slippers wel duur zeg, 90 euro en dan heb je nog geen chunks..

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:08

ja slippers zijn prijzig, was bijna 200 euro kwijt :o maar voor iets wat ik mooi vind en lang mee doen wil ik best geld uit geven :D

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:37

Marieke_K schreef:
ja slippers zijn prijzig, was bijna 200 euro kwijt :o maar voor iets wat ik mooi vind en lang mee doen wil ik best geld uit geven :D

Ben ik helemaal mee eens.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 11:42

Dat is waar, Marieke_K, mijn collectie is in totaal ook een paar 100 euro, maar als je dan ziet hoe mooi afgewerkt en sterk de armbanden en chunks zijn, dan is dat het wel waard. Mijn snakeskin ziet er nog uit als nieuw, ondanks dik een half jaar intensief dragen.

Ik ben nu onderweg naar Deesz om de peach wrap armband te kopen :):), ik denk dat ik ook twee chunks meeneem, de Yeti foot sowieso, over nummer twee twijfel ik nog.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:50

Ik heb een enkele armband en een riem in de grijze (muisgrijs) kleur! De riem staat te koop omdat ik hem helaas nooit draag! Maat 75. Normaal 50 euro, zou er graag rond de 30 euro voor hebben omdat ik hem maar 1 keet gedragen heb! Dus als iemand interesse heeft??