VeraPopeye schreef:Je laatste link bedoel je denk ik? Of die waar Amsterdam in staat? Ik ga ze nu beide doorneuzen, ik vind jou eerste heel gaaf. Maar die laatste die je krijgt ook, maar die is nog niet uit begrijp ik dus?
De laatste ja
. En ja, die armband is al te koop, ik heb echter nog geen tijd gehad om te gaan passen, haha.BalouArera schreef:Ik heb er ook een! Een enkele naturel noosa, met 8 chunks... De boeddha heb ik ook, de rest weet ik niet bij naam...
Ik wil ook de cowhide! Helaas zijn armbanden en chunks best duur! Ts, die van jou zijn echt heel erg mooi!
Dank je wel
.VeraPopeye schreef:Zijn ze allemaal 15 dan? Die snakeskin is inderdaad wel 50 euro, maar goed als je ziet hoe duur een pandora is, dan loop e al gauw met 1000 euro aan je arm. Als je je daar een 0 aftrekt, dan loop je met een (dure) noosa, dat vind ik nog wel te doen.
Nee joh, je hebt chunks van 7,95, 9,95, 12,95 en 15,95. Er zijn meer dan 180 chunks, dus daar moet wat bij zitten
. Feit is wel dat de armbanden van Noosa van leer zijn en echt heel stevig, zelfde geldt over het algemeen voor de chunks, de kwaliteit is echt heel goed en ze blijven mooi, zoals ik zei, ik draag mijn snakeskin bijna dagelijks en deze ziet eruit als nieuw. 
.
.
.

. Ik vond ze in het boekje wat tegenvallen, maar zo aan zijn ze echt mega tof!

, ik denk dat ik ook twee chunks meeneem, de Yeti foot sowieso, over nummer twee twijfel ik nog.