Maar wat rot dat het zolang doorging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Ik woon nu 4 weken in mijn huis en dit is de vierde maal op een rij dat er op zaterdgavond harde muziek wordt gedraaid bij de buren.
Vorige week heb ik al om half 12 aangebeld om te vragen of het zachter kon en toen ging het volume gelukkig wat omlaag.
Vanavond is het echter weer feest, het lijkt wel of ik naast een NL talige kroeg woon (ja het is nog geheime zender ook). Net weer naar buiten gelopen en trof de buurvrouw op de stoep. Ze zei dat ze daar elke zaterdagavond tot een uur of 12 aan het draaien zijn en er is ook altijd visite. Ze zei ook nog dat ze niet wist wanneer ik nou wel of niet moest werken (wat er imo niets mee te maken heeft) en of ze het nou wel of niet hard konden zetten. Heb maar gezegd dat ik wisselende diensten draai, moet wel regelmatig in het weekend werken dus opzich niets aan gelogen. Ook nog gezegd dat ik het overdag en s'avonds geen probleem vond, maar of het dan iig om half 11 een stuk zachter kon zodat ik ook gewoon van mijn nachtrust kan genieten. Nu 10 minuten later staat het helaas nog niets zachter, heb er dus een hard hoofd in of ze er rekening mee zullen gaan houden...
Iemand een idee wat ik hier nog meer aan kan doen? Heb echt geen zin om elke zaterdag tot in de nacht in de herrie te zitten