Wat moeten k nou met hem?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:36

Niinatjuh schreef:
Hij negeert me nu al de volledige twee dagen op whatsapp, alsof ik 't allemaal fout heb gedaan, net vriendin gebeld, die komt vanavond naar me toe.. Denk dat ik eerst maar s met haar ga praten.

Neem onze adviezen nou ter harte, en dump die kerel.

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:41

Nou inderdaad ik zou er ook mee afwerken. Nu klinkt dat onlogisch maar hij zondert je af, hij wil jou voor hem zelf. Wat gebeurd er als het weer gebeurd is? Dan ben je helemaal alleen en geen vrienden meer. Dat hij niet wil dat je met vrienden omgaat en met andere jongens praat is werkelijk ziek. Dat van dat fietsen snap ik nog wel, de wereld zit vol gekken. Maar in mijn ogen is er hier maar 1 die moet veranderen, da ben jij niet, dat is hij! Iemand die mij zou laten kiezen en voor mij bepaald wat wel/niet tedoen, daar ben ik persoonlijk snel klaar mee. Ik snap dat je verliefd bent, maar ik denk dat het voor je zelf beter is als dit stopt. Want iemand die echt voor jou gaat, laat je niet kiezen... In ieder geval succes, ik weet dat het lastig is.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:41

Neem van mij aan: je gaat echt niet gelukkig worden met iemand die jou liever anders ziet. Hij vraagt je niet om eens je spullen achter je kont op te ruimen of tot 10 te tellen voor je tegen iemand uitvalt, nee hij vraagt je om niet meer uit te gaan (ofwel om iets niet te doen wat je heel graag doet), je vrienden minder te zien, etc...
En uit ervaring (al was dat in veel mindere mate) weet ik dat je pas merkt hoe ongelukkig je was, als je relatie voorbij is en je langzaam weer je eigen blije ikke wordt :)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:43

Niinatjuh schreef:
Hij weet dat ik best onzeker ben door 't verleden, en als ik er dingen over probeer te vertellen is het van : Hoef ik niet te horen, word ik alleen maar boos van. Soms denk ik van, hij heeft me leren kennen in de kroeg, terwijl ik wijntjes dronk, en lekker aan t lachen en dansen was, daar is ie dan toch op gevallen of niet? Waarom moet dat dan nu opeens allemaal weg?

Daar kiezen zulke jongens je op uit.. Ze zoeken bewust iemand die een beetje dom, zwak of onzeker is (ik zei OF he? niet dat je denkt dat ik suggereer dat je dom of zwak bent0

Janiniie

Re: Wat moeten k nou met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:47

Ik snap dat je niet suggereert dat ik dom ben, het is gewoon lastig.. Het liefst ga 'k naar hem toe om te vragen waar ik dit aan verdien, en ergens weet ik dat ie me nu negeert en van 't weekend me weer mist..

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:48

En weet je waarom ie dat doet, dat negeren en dan weer je missen? Hij maakt je eerst onzeker, en als hij je dan vervolgens complimentjes gaat geven, lijkt het alsof hij degene is die je onzekerheid wegneemt. Die complimentjes en lieve dingen geven jou dus een goed gevoel omdat je onzeker bent.
Maar tegelijkertijd ben je dan wel vergeten dat hij ook degene is die een groot deel van je onzekerheid extra heeft aangewakkerd..

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:49

Niinatjuh schreef:
Ik snap dat je niet suggereert dat ik dom ben, het is gewoon lastig.. Het liefst ga 'k naar hem toe om te vragen waar ik dit aan verdien, en ergens weet ik dat ie me nu negeert en van 't weekend me weer mist..

Jij verdient het niet.
En waarschijnlijk vindt hij het alleen maar leuk als je met hangende pootjes naar hem toe komt en smeekt of hij alsjeblieft wil vertellen wat je nu weer hebt foutgedaan.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:50

Ja idd, maar dat is dus zijn manier om een onzeker meisje in te palmen en evt (geestelijk) te misbruiken. Pas op hoor met zulke types!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:51

Maflinger_S schreef:
Klinkt niet echt gezellig. Hij gebruikt je en je mag niet jezelf zijn.

Rok op kniehoogte en rennen.

_/-\o_ helemaal mee eens!!

TS, sorry om het te moeten zeggen, maar ik vind dit echt een schoolvoorbeeld van een slechte vriend.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:52

Dorine92 schreef:
Ja idd, maar dat is dus zijn manier om een onzeker meisje in te palmen en evt (geestelijk) te misbruiken. Pas op hoor met zulke types!

Precies. TS, je hebt zelf dit topic geopend, dus ik denk dat je al doorhebt dat er iets niet klopt in jullie relatie... dat is de eerste stap. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:52

Niinatjuh schreef:
Hij negeert me nu al de volledige twee dagen op whatsapp, alsof ik 't allemaal fout heb gedaan, net vriendin gebeld, die komt vanavond naar me toe.. Denk dat ik eerst maar s met haar ga praten.

Dan heb je nu toch hopelijk zelf ook wel door dat dit een echte banketstaaf is... -O-

Mooi moment om 'm overal vanaf te gooien en uit je leven te bannen.
Vanavond ff goed gesprek met een pot thee, reep chocola en je vriendin, ff goed uitsnotteren, dan een frisse lap door je gezicht, lekker optutten, killerheels aan en HOP lekker de kroeg in jij!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:53

Laten gaaaaan! :evaw: :evaw: :evaw:

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:54

Ja, dat is waar.. Het is gewoon dat ik elke keer hoop dat hij zich bedenkt! En dan denkt ik doe iets verkeerd ze is verdrietig, ik moet dit anders gaan doen.

Hoorde net, dat ik morgen zowieso of ik wil of niet meegetrokken wordt naar een of ander tentfeest.. Ze zei vet lief aan de telefoon : 'Al doe je tien jaar stomme dingen jij bent en blijft men vriendinnetje, het is jou keus en jou fout, en nu je dat ziet ben ik er.'

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:58

Goed zo, afleiding zoeken. Het leven is zo leuk! Geniet er van!
Ga je tijd niet verdoen aan iemand die jou niet waardeert zoals je bent :)

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:59

Goud die vriendin van je! Dat zijn de echte vriendinnen!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:02

Kheb maar twee echte vriendinnen, en dat is eigenlijk wel genoeg ! Maar.. k wil ze niet kwijt, nu nog even de ballen verzamelen om zn nummer te blokkeren, ergens dat stemmetje in mn hoofd dat zegt, maaar misschien wil die je appe om het goed te maken..

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:02

Niinatjuh schreef:
Ja, dat is waar.. Het is gewoon dat ik elke keer hoop dat hij zich bedenkt!

Ja dat weet hij ook.. En van (wan)hoop wordt een mens nog zwakker.. Slimme gast :j
En denk niet dat dat ophoudt hoor.. Sterker nog, het zal alleen maar erger worden. Zoiets leer je een jongen niet af.
Let op mijn woorden: als je moeilijk gaat doen, dan vindt ie voor jou 10 anderen, en dan gaat ie hetzelfde spelletje weer spelen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:04

Laten gaan...
Hij probeert je te isoleren van de buitenwereld...

T lijkt wel een loverboy... die beginnen hier ook mee....

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:06

Pfff. Ik snap niet dat je je zo door iemand laat sturen. Als ik het goed begrijp hebben jullie niet eens echt iets, maar hij probeert jou wel aan alle kanten te commanderen.
Ik denk dat je hier nog onzekerder door wordt. Bedenk 1 ding goed: laat nooit je vriendschappen vallen voor zo'n gast. Dadelijk zet ie je echt aan de kant en heb je niemand meer.

Sorry dat ik zo direct ben en ik denk dat het ook niet makkelijk is als je echt om hem geeft maar je moet je afvragen of hij het allemaal zo serieus neemt als ie zich zo gedraagd.... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:06

Niinatjuh schreef:
Kheb maar twee echte vriendinnen, en dat is eigenlijk wel genoeg ! Maar.. k wil ze niet kwijt, nu nog even de ballen verzamelen om zn nummer te blokkeren, ergens dat stemmetje in mn hoofd dat zegt, maaar misschien wil die je appe om het goed te maken..

Omschrijf mij dan eens HOE hij het 'goed' kan maken dan?
Wat moet er allemaal veranderen?
En hoe realistisch lijkt dat je?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:09

Sonja schreef:
Niinatjuh schreef:

Omschrijf mij dan eens HOE hij het 'goed' kan maken dan?
Wat moet er allemaal veranderen?
En hoe realistisch lijkt dat je?

Oke, en daar heb je inderdaad wel een heel goed punt..

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:09

_/-\o_

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:11

Och meid! Jij verdient zoveel beter! JIJ hoeft helemaal niet veranderen! HIJ moet veranderen. Laat hem lekker. Ga lekker met je vriendinnen stappen. Laat je NOOIT verbieden om plezier te hebben met vrienden.
en appen om het goed te maken? Als hij echt van je houdt vindt hij wel een betere manier om het goed te maken. Dan moet ie toch wel minimaal met een bos bloemen + doos chocolade + liefdes serenade aan je deur komen toch?!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:13

jorretje schreef:
Och meid! Jij verdient zoveel beter! JIJ hoeft helemaal niet veranderen! HIJ moet veranderen. Laat hem lekker. Ga lekker met je vriendinnen stappen. Laat je NOOIT verbieden om plezier te hebben met vrienden.
en appen om het goed te maken? Als hij echt van je houdt vindt hij wel een betere manier om het goed te maken. Dan moet ie toch wel minimaal met een bos bloemen + doos chocolade + liefdes serenade aan je deur komen toch?!

... ja en dan ook nog lief BLIJVEN! Wat dat is waar zulke jongens vaak slecht in zijn :P

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:15

ik hoop dat reactie nr 49 met exact dezelfde boodschap als mijn voorgangers je een lichtje doen branden.

Off is the general direction in which you should f*ck....en gauw ook :j