Hoi allemaal!
Vandaag heeft mijn vader een actie in de bus ontvangen van Vodafone. Zijn abonnement verloopt binnenkort en hij kan bij zijn nieuwe abonnement een Iphone 4 krijgen.
Nu is mijn vader echt niet thuis op het gebied van telefoons en is hij net gewend aan zijn huidige telefoon die het nog prima doet.. daarom wilt hij deze graag houden maar toch het abonnement nemen wat Vodafone hem aanbiedt.
Nu is mijn telefoon een beetje kapot (barst in scherm, doet het verder prima) dus vind hij het niet erg als ik de Iphone pak die bij dat abonnement zit.
Ik hoop dat jullie het nog volgen! Dit is namelijk wat wij willen doen, we weten alleen niet of het mogelijk is.
Mijn vader vraagt het abonnement aan. Hij pakt de SIM kaart die erbij zit en die stopt hij in zijn eigen telefoon. De iphone die hij erbij krijgt krijg ik en ik stop mijn huidige simkaart in de Iphone.
Nu heb ik al ergens gelezen dat Iphone's andere simkaartjes hebben als gewone standaard telefoons. Nu weet ik dat ik mijn simkaart gerust kan laten knippen naar een Iphone simkaart. De 'turk' van het telefoonwinkeltje kan dit namelijk.
Nu dat ik dit verhaal een beetje geschetst heb kom ik eigenlijk met de hoofdvraag
Als mijn vader het nieuwe abonnement neemt met daarbij de Iphone, krijgt hij dan al een speciaal iphone simkaartje. Of krijg hij een simkaart op normale grote?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik kom er op de site geen wijs uit en kan pas over een paar dagen naar de winkel toe.. En om heel eerlijk te zijn ben ik enorm nieuwsgierig omdat ik me toch wel verheug op een nieuwe telefoon

Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen